Chodzi mi o to że mam teraz:
pedały, serwo, pompka hamulcowa, pompka sprzęgła i wysprzęglik mercedesa 307 "kaczka"
tył bębny od uaza oryginał
przód tarcze vitara zaciski polonez
i kombinuje teraz co z przewodami na tył to prosta sprawa puszcze sobie od pompki sztywny przewód mercedesa do tylnego mostu i połączę (przez redukcję) z oryginalnym elastycznym przewodem uaza a reszta stara zostanie do bębnów.
z przodu mam trudniej. ogólnie chciałem jak najmniej kombinować więc myślę żeby puścić sztywny od pompki potem trójnik wszystko z merca no i można sztywnym na prawo i lewo i potem elastycznym ale jakim? zrobić wszystko merca i dopiero redukcję przy zaciskach czy może przy trójniku redukcja a potem poloneza przewodami tylko nie wiem czy elastyczne poldka nie będą za krótkie.
Macie jakieś pomysły

PS: a może merc uaz i poldek jaką ten am gwint
