silnik oryginał + turbina

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
kpeugeot
 
 
Posty: 5558
Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Lublin/Wrocław
Kontaktowanie:

silnik oryginał + turbina

Post autor: kpeugeot » wt kwie 07, 2009 9:10 pm

hej

tak se wymysliłem

co by dało założenie turbiny do oryginalnego silnika uaza

czy wogóle ma to sens?

nie musi być duże ciśnienie

co otym myślicie?
TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Re: silnik oryginał + turbina

Post autor: klucz13 » wt kwie 07, 2009 9:14 pm

Trza było uważać jak było :wink: ale poszło w niebyt bitów :( się nie opłaca i bez sęsu
:)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
Przemekslaw
 
 
Posty: 2886
Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Re: silnik oryginał + turbina

Post autor: Przemekslaw » wt kwie 07, 2009 10:55 pm

a przypomnijcie w ogóle.. był kiedys na forum taki ciekawy gosc co zmotał uazowołge czy wołge na wtrysku ? Było cos takiego czy to moje pijackie wymysły... :)21
XJ 2.1 TD :)21

MudMasters 4x4
Przygoda 4x4

Awatar użytkownika
leon zet
 
 
Posty: 7506
Rejestracja: śr gru 10, 2003 7:55 pm
Lokalizacja: Wyszków i okolice
Kontaktowanie:

Re: silnik oryginał + turbina

Post autor: leon zet » wt kwie 07, 2009 11:06 pm

SebastianS
Dawno chłopa na forum nie było

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Re: silnik oryginał + turbina

Post autor: klucz13 » wt kwie 07, 2009 11:08 pm

Przemekslaw pisze:a przypomnijcie w ogóle.. był kiedys na forum taki ciekawy gosc co zmotał uazowołge czy wołge na wtrysku ? Było cos takiego czy to moje pijackie wymysły... :)21
Było i nawet chyba to dzialało na boszu (ale łba nie nadstawię) @SebastianS , z turbo też ktoś coś motał ale padł , inne czasy byli i dostęp do klunkrów inny a forum naprawdę coś wnosiło
:)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
leon zet
 
 
Posty: 7506
Rejestracja: śr gru 10, 2003 7:55 pm
Lokalizacja: Wyszków i okolice
Kontaktowanie:

Re: silnik oryginał + turbina

Post autor: leon zet » wt kwie 07, 2009 11:12 pm

Nawet tę uazowołgę w ramach pewnego zakładu chciał zamontowac w ferrari...
:)21

Ale przeciwnik wymiękł
:)21

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Re: silnik oryginał + turbina

Post autor: Mag69 » śr kwie 08, 2009 12:05 am

LJ 70

Awatar użytkownika
Przemekslaw
 
 
Posty: 2886
Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Re: silnik oryginał + turbina

Post autor: Przemekslaw » śr kwie 08, 2009 10:08 am

No nie powiem... wynalazek budzi respekt 8) :)2
ktos wie czy projekt został dokonczony ?
XJ 2.1 TD :)21

MudMasters 4x4
Przygoda 4x4

Awatar użytkownika
Doktor200
Posty: 1563
Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
Lokalizacja: Markuszów
Kontaktowanie:

Re: silnik oryginał + turbina

Post autor: Doktor200 » śr kwie 08, 2009 11:04 am

kpeugeot pisze:hej

tak se wymysliłem

co by dało założenie turbiny do oryginalnego silnika uaza

czy wogóle ma to sens?

nie musi być duże ciśnienie

co otym myślicie?

pewnie zy by dzialalo tylko ze, tloki z silnikami doladowanymi sa z troche inneijszego materialu tak samo jak i wal, tam wszytko jest utwardzone, takze zywotnosc twojego silnika byla by bardzo mala
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project :)17

Awatar użytkownika
CrOOchy
 
 
Posty: 8351
Rejestracja: śr lut 14, 2007 9:47 pm
Lokalizacja: Cyców

Re: silnik oryginał + turbina

Post autor: CrOOchy » śr kwie 08, 2009 10:34 pm

potrzebny Ci natrysk oleju na denko tłoka przy silniku z turbodoładowaniem. Ogolnie szkoda pieniędzy. Wydasz około 6 tyś a efekt marny
Jest tylko cienka czerwona linia między rozsądkiem, a szaleństwem

Jeep
Chevy Suburban

Awatar użytkownika
carinus
 
 
Posty: 1144
Rejestracja: ndz lut 17, 2008 3:38 pm
Lokalizacja: lubuskie/Belgia

Re: silnik oryginał + turbina

Post autor: carinus » pt kwie 10, 2009 8:31 pm

CrOOchy pisze:potrzebny Ci natrysk oleju na denko tłoka przy silniku z turbodoładowaniem. Ogolnie szkoda pieniędzy. Wydasz około 6 tyś a efekt marny
Natrysk to pikuś a turbinę można wstawić za parę złotych tylko ten silnik ledwo wytrzymuje fabryczny niski stopień spręzania a z turbiną to korby wyjdą mu bokiem.
UAZ "78r z dłubniętym silnikiem bez gaźnika
Land Cruiser LJ 70 2,4TD
Land Cruiser KZJ 90 3,0TD

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Re: silnik oryginał + turbina

Post autor: klucz13 » pt kwie 10, 2009 10:07 pm

carinus pisze:
Natrysk to pikuś a turbinę można wstawić za parę złotych tylko ten silnik ledwo wytrzymuje fabryczny niski stopień spręzania a z turbiną to korby wyjdą mu bokiem.
Chyba że w twojm :)13
:)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
carinus
 
 
Posty: 1144
Rejestracja: ndz lut 17, 2008 3:38 pm
Lokalizacja: lubuskie/Belgia

Re: silnik oryginał + turbina

Post autor: carinus » pn kwie 13, 2009 7:33 pm

klucz13 pisze:
carinus pisze:
Natrysk to pikuś a turbinę można wstawić za parę złotych tylko ten silnik ledwo wytrzymuje fabryczny niski stopień spręzania a z turbiną to korby wyjdą mu bokiem.
Chyba że w twojm :)13
:)21
Jesteś prosty do bólu ale lubię cie za to.
UAZ "78r z dłubniętym silnikiem bez gaźnika
Land Cruiser LJ 70 2,4TD
Land Cruiser KZJ 90 3,0TD

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Re: silnik oryginał + turbina

Post autor: klucz13 » pn kwie 13, 2009 7:43 pm

carinus pisze:
klucz13 pisze:
carinus pisze:
Natrysk to pikuś a turbinę można wstawić za parę złotych tylko ten silnik ledwo wytrzymuje fabryczny niski stopień spręzania a z turbiną to korby wyjdą mu bokiem.
Chyba że w twojm :)13
:)21
Jesteś prosty do bólu ale lubię cie za to.
:D
Z tego silnika na luzie osiąga się około 110-115 kucy mech. i wytrzymuje to bez problemu bo jest to jeszcze bezpieczna moc tylko trzeba to zrobić fachowo a nie paprać gumówką :wink:
:)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
carinus
 
 
Posty: 1144
Rejestracja: ndz lut 17, 2008 3:38 pm
Lokalizacja: lubuskie/Belgia

Re: silnik oryginał + turbina

Post autor: carinus » wt kwie 14, 2009 2:42 pm

klucz13 pisze: Z tego silnika na luzie osiąga się około 110-115 kucy mech. i wytrzymuje to bez problemu bo jest to jeszcze bezpieczna moc tylko trzeba to zrobić fachowo a nie paprać gumówką :wink:
:)21
Zgadzam sie z Tobą.Problem dla niektórych to dostęp do źródła fachowego zaplecza które potrafi taki silnik przygotować pod duże obciązenia.Niewielu jest szczęśliwców mieszkających blisko prawdziwych fachmanów a reszta dłubie coś na kształt ale wychodzi to różnie.Dodatkowo samo podniesienie mocy silnika to jeden problem a drugi nie mniejszy to dalsze umiejętne korzystanie z tej mocy i dbanie o sam silnik.
UAZ "78r z dłubniętym silnikiem bez gaźnika
Land Cruiser LJ 70 2,4TD
Land Cruiser KZJ 90 3,0TD

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość