silnik oryginał + turbina
Moderator: Student
- kpeugeot
-
- Posty: 5558
- Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Lublin/Wrocław
- Kontaktowanie:
silnik oryginał + turbina
hej
tak se wymysliłem
co by dało założenie turbiny do oryginalnego silnika uaza
czy wogóle ma to sens?
nie musi być duże ciśnienie
co otym myślicie?
tak se wymysliłem
co by dało założenie turbiny do oryginalnego silnika uaza
czy wogóle ma to sens?
nie musi być duże ciśnienie
co otym myślicie?
TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!
Re: silnik oryginał + turbina
Trza było uważać jak było
ale poszło w niebyt bitów
się nie opłaca i bez sęsu




Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
- Przemekslaw
-
- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontaktowanie:
Re: silnik oryginał + turbina
a przypomnijcie w ogóle.. był kiedys na forum taki ciekawy gosc co zmotał uazowołge czy wołge na wtrysku ? Było cos takiego czy to moje pijackie wymysły... 

Re: silnik oryginał + turbina
Było i nawet chyba to dzialało na boszu (ale łba nie nadstawię) @SebastianS , z turbo też ktoś coś motał ale padł , inne czasy byli i dostęp do klunkrów inny a forum naprawdę coś wnosiłoPrzemekslaw pisze:a przypomnijcie w ogóle.. był kiedys na forum taki ciekawy gosc co zmotał uazowołge czy wołge na wtrysku ? Było cos takiego czy to moje pijackie wymysły...

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
- leon zet
-
- Posty: 7506
- Rejestracja: śr gru 10, 2003 7:55 pm
- Lokalizacja: Wyszków i okolice
- Kontaktowanie:
Re: silnik oryginał + turbina
Nawet tę uazowołgę w ramach pewnego zakładu chciał zamontowac w ferrari...

Ale przeciwnik wymiękł


Ale przeciwnik wymiękł

- Przemekslaw
-
- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontaktowanie:
Re: silnik oryginał + turbina
No nie powiem... wynalazek budzi respekt
ktos wie czy projekt został dokonczony ?


ktos wie czy projekt został dokonczony ?
Re: silnik oryginał + turbina
kpeugeot pisze:hej
tak se wymysliłem
co by dało założenie turbiny do oryginalnego silnika uaza
czy wogóle ma to sens?
nie musi być duże ciśnienie
co otym myślicie?
pewnie zy by dzialalo tylko ze, tloki z silnikami doladowanymi sa z troche inneijszego materialu tak samo jak i wal, tam wszytko jest utwardzone, takze zywotnosc twojego silnika byla by bardzo mala
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project 

Re: silnik oryginał + turbina
potrzebny Ci natrysk oleju na denko tłoka przy silniku z turbodoładowaniem. Ogolnie szkoda pieniędzy. Wydasz około 6 tyś a efekt marny
Jest tylko cienka czerwona linia między rozsądkiem, a szaleństwem
Jeep
Chevy Suburban
Jeep
Chevy Suburban
Re: silnik oryginał + turbina
Natrysk to pikuś a turbinę można wstawić za parę złotych tylko ten silnik ledwo wytrzymuje fabryczny niski stopień spręzania a z turbiną to korby wyjdą mu bokiem.CrOOchy pisze:potrzebny Ci natrysk oleju na denko tłoka przy silniku z turbodoładowaniem. Ogolnie szkoda pieniędzy. Wydasz około 6 tyś a efekt marny
UAZ "78r z dłubniętym silnikiem bez gaźnika
Land Cruiser LJ 70 2,4TD
Land Cruiser KZJ 90 3,0TD
Land Cruiser LJ 70 2,4TD
Land Cruiser KZJ 90 3,0TD
Re: silnik oryginał + turbina
Chyba że w twojmcarinus pisze:
Natrysk to pikuś a turbinę można wstawić za parę złotych tylko ten silnik ledwo wytrzymuje fabryczny niski stopień spręzania a z turbiną to korby wyjdą mu bokiem.


Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
Re: silnik oryginał + turbina
Jesteś prosty do bólu ale lubię cie za to.klucz13 pisze:Chyba że w twojmcarinus pisze:
Natrysk to pikuś a turbinę można wstawić za parę złotych tylko ten silnik ledwo wytrzymuje fabryczny niski stopień spręzania a z turbiną to korby wyjdą mu bokiem.![]()
UAZ "78r z dłubniętym silnikiem bez gaźnika
Land Cruiser LJ 70 2,4TD
Land Cruiser KZJ 90 3,0TD
Land Cruiser LJ 70 2,4TD
Land Cruiser KZJ 90 3,0TD
Re: silnik oryginał + turbina
carinus pisze:Jesteś prosty do bólu ale lubię cie za to.klucz13 pisze:Chyba że w twojmcarinus pisze:
Natrysk to pikuś a turbinę można wstawić za parę złotych tylko ten silnik ledwo wytrzymuje fabryczny niski stopień spręzania a z turbiną to korby wyjdą mu bokiem.![]()

Z tego silnika na luzie osiąga się około 110-115 kucy mech. i wytrzymuje to bez problemu bo jest to jeszcze bezpieczna moc tylko trzeba to zrobić fachowo a nie paprać gumówką


Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
Re: silnik oryginał + turbina
Zgadzam sie z Tobą.Problem dla niektórych to dostęp do źródła fachowego zaplecza które potrafi taki silnik przygotować pod duże obciązenia.Niewielu jest szczęśliwców mieszkających blisko prawdziwych fachmanów a reszta dłubie coś na kształt ale wychodzi to różnie.Dodatkowo samo podniesienie mocy silnika to jeden problem a drugi nie mniejszy to dalsze umiejętne korzystanie z tej mocy i dbanie o sam silnik.klucz13 pisze: Z tego silnika na luzie osiąga się około 110-115 kucy mech. i wytrzymuje to bez problemu bo jest to jeszcze bezpieczna moc tylko trzeba to zrobić fachowo a nie paprać gumówką![]()
UAZ "78r z dłubniętym silnikiem bez gaźnika
Land Cruiser LJ 70 2,4TD
Land Cruiser KZJ 90 3,0TD
Land Cruiser LJ 70 2,4TD
Land Cruiser KZJ 90 3,0TD
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość