jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
Ranger
- jestem tu nowy...

- Posty: 30
- Rejestracja: pt kwie 11, 2003 12:07 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Ranger » pt cze 25, 2004 11:23 am
Czy ktos sie orientuje czy V8 Z Mercedesa SL wejdzie do Uaz-a bez większych komplikacji wraz ze skrzynią automat

?
Mad Boys Have Mud Toys.
-
Mikołaj
-

- Posty: 1499
- Rejestracja: wt sie 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Opole
Post
autor: Mikołaj » pt cze 25, 2004 1:46 pm
wszystko wejdzie...
Czysta dusza, silna ręka.
Pamiętaj, żelazo nie klęka!!! V8

-
Wojtek_K

- Posty: 2384
- Rejestracja: wt paź 29, 2002 7:35 pm
- Lokalizacja: Łódź
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Wojtek_K » pt cze 25, 2004 1:51 pm
automat

1. Muscel'69
2. Muscel'82
3. Uaz'91
4. K160-3,3T'91
5. Cherokee'95
6. Africa'00

-
KG92RS
- jestem tu nowy...

- Posty: 61
- Rejestracja: pn sie 18, 2003 3:14 pm
Post
autor: KG92RS » pt cze 25, 2004 1:51 pm
U mnie jest V8 ze skrzynią automatyczną i reduktorem z Dodge-a. Mieści się bardzo ładnie - po usunieciu nadkoli
Pozdrawiam,
KG
-
KG92RS
- jestem tu nowy...

- Posty: 61
- Rejestracja: pn sie 18, 2003 3:14 pm
Post
autor: KG92RS » pt cze 25, 2004 1:52 pm
Wojtek_K pisze:automat

Nie znasz się
Pozdrawiam,
KG
-
Wojtek_K

- Posty: 2384
- Rejestracja: wt paź 29, 2002 7:35 pm
- Lokalizacja: Łódź
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Wojtek_K » pt cze 25, 2004 1:57 pm
może nie, ale jakoś nie widzę jej w wodzie i błocie ...
1. Muscel'69
2. Muscel'82
3. Uaz'91
4. K160-3,3T'91
5. Cherokee'95
6. Africa'00

-
kpeugeot
-

- Posty: 5558
- Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Lublin/Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kpeugeot » pt cze 25, 2004 2:00 pm
jak misiek utopił automat od ranga to zaczał jeździć dopiero po 7 dniach wymieniania olejów
automat jeśli odporny na wodę to tak bo inaczej odpada
TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!
-
CLIMBER
-

- Posty: 1362
- Rejestracja: pn lis 25, 2002 7:49 am
- Lokalizacja: Warszawa/Przemyśl/Mazury
Post
autor: CLIMBER » pt cze 25, 2004 5:12 pm
5,0 V8 blokady i oryginane mosty

WARMIŃSKO-MAZURSKA GRUPA OFF ROAD
-
---Ryba---

- Posty: 749
- Rejestracja: śr sie 27, 2003 9:43 pm
- Lokalizacja: Zbąszyń / Wlkp.
-
Kontaktowanie:
Post
autor: ---Ryba--- » pt cze 25, 2004 7:02 pm
A kto wie jakiego manuala podpiąć do tego silnika? Tak żeby nie trzeba było na płycie go stawiać. No i żeby wytrzymał moc tego silnika.
A może ktoś ma już takie coś zmątowane?
-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » pt cze 25, 2004 8:02 pm
Byście się wygłupiać przestali

KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
-
MOC

- Posty: 1878
- Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: MOC » pt cze 25, 2004 8:16 pm
vandall1 pisze:Byście się wygłupiać przestali

dlaczego

pomysl godny pochwaly

MOC&OFFROAD-GOOD IDEA

CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4

-
MOC

- Posty: 1878
- Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: MOC » pt cze 25, 2004 8:16 pm
wlezie wszystko tylko trzeba dobrze pomyslec

MOC&OFFROAD-GOOD IDEA

CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4

-
---Ryba---

- Posty: 749
- Rejestracja: śr sie 27, 2003 9:43 pm
- Lokalizacja: Zbąszyń / Wlkp.
-
Kontaktowanie:
Post
autor: ---Ryba--- » pt cze 25, 2004 10:32 pm
Ja poważnie pytam. Jaką manualną skrzynię dopasować do tego V8? Kto ma zmotane takie coś i jak się z nim skontaktować?
-
MOC

- Posty: 1878
- Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: MOC » pt cze 25, 2004 10:46 pm
ja mam od BMW 7

MOC&OFFROAD-GOOD IDEA

CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4

-
---Ryba---

- Posty: 749
- Rejestracja: śr sie 27, 2003 9:43 pm
- Lokalizacja: Zbąszyń / Wlkp.
-
Kontaktowanie:
Post
autor: ---Ryba--- » pt cze 25, 2004 11:11 pm
MOC pisze:ja mam od BMW 7

No to pięknie. Ale chodzi mi konkretnie o V8 z marca. Kto słyszał o czymś takim.
-
MOC

- Posty: 1878
- Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: MOC » pt cze 25, 2004 11:19 pm
uderz do mdebski on cos tam mota z tymi V od merca tyle ze chyba tez na automacie
ogolnie to sobie odpuscilem te silniki z tego wlasnie wzgledu ze jest maly klopot ze skrzynia

MOC&OFFROAD-GOOD IDEA

CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4

-
banan
-

- Posty: 3291
- Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Międzyrzecz
Post
autor: banan » sob cze 26, 2004 7:57 am
---Ryba--- pisze:MOC pisze:ja mam od BMW 7

No to pięknie. Ale chodzi mi konkretnie o V8 z marca. Kto słyszał o czymś takim.
a ja wiem...wiem jak to zrobić na oryginalnych częściach tylko cena jest mierna, a na dniach będe łączył 5.0 z manualem

-
MOC

- Posty: 1878
- Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: MOC » sob cze 26, 2004 12:09 pm
no to bananek pochwal no sie bratku jak to tam masz chcec zmotac no i w jakim zakresie szelestowym sie ta operacja miesci

5

MOC&OFFROAD-GOOD IDEA

CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4

-
banan
-

- Posty: 3291
- Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Międzyrzecz
Post
autor: banan » ndz cze 27, 2004 10:40 am
zrobie to powiem...a oryginał to ponad tysiak za flansze, do tego jeszcze sprzęgło i koło zamachowe...które prawdopodobnie pasuje od 2.8...
-
tieri
-

- Posty: 268
- Rejestracja: czw lut 07, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Żywiec
Post
autor: tieri » ndz cze 27, 2004 12:07 pm
a orientuje sie ktos po ile chodza takie v8 mesia na K-Jetronic lub KE-Jetronic

pozdrawiam
michal
u 404
-
SebastianS
-

- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
Post
autor: SebastianS » ndz cze 27, 2004 2:46 pm
Wybij se z głowy KE Jetronic. Nie w wodę i błoto. K jak najbardziej.
Kumpel ostatnio opylił taki motor 3.8 z girboksem automatem za 700 bez kwita... że też nie wiedziałem...
-
tieri
-

- Posty: 268
- Rejestracja: czw lut 07, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Żywiec
Post
autor: tieri » ndz cze 27, 2004 5:52 pm
generalnie chcialbym k ale jak by juz nic nie bylo to bedzie trzeba ke i okroic go z elektroniki niestety nie ma wtedy fazy rozgrzewania, hamowania silnikiem i wzbogacania przy przyspieszaniu
pozdrawiam
michal
u 404
-
banan
-

- Posty: 3291
- Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Międzyrzecz
Post
autor: banan » ndz cze 27, 2004 8:18 pm
tieri pisze:generalnie chcialbym k ale jak by juz nic nie bylo to bedzie trzeba ke i okroic go z elektroniki niestety nie ma wtedy fazy rozgrzewania, hamowania silnikiem i wzbogacania przy przyspieszaniu
bez kompa ke całkowicie dobrze nie chodzi...ale elektroniki tam zero - tylko aby ecu nie zalało to reszta spoko...co do cen toja sprzedałem z wytartym rozrządem kompletny ze skrzynią za 600 pln...drugi rozebrany też koło tego (oba bez kwitów)...trzeci nie pamiętam...ale to ceny ustalane na bani w kryzysie...za dobry bez skrzyni trza troche kasy położyćz kwitem koło 1500...ale susza ostatnio...
-
banan
-

- Posty: 3291
- Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Międzyrzecz
Post
autor: banan » ndz cze 27, 2004 8:19 pm
tieri pisze: hamowania silnikiem
hamowanie jest takie samo...nie ma układu oszczędzania paliwa przy hamowaniu...
-
tieri
-

- Posty: 268
- Rejestracja: czw lut 07, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Żywiec
Post
autor: tieri » ndz cze 27, 2004 8:30 pm
to w sumie nie sa takie drogie myslalerm ze bedzie gorzej
pozdrawiam
michal
u 404
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości