Strona 1 z 2

Kto jeździ na 33 calach?

: czw lip 01, 2004 8:09 pm
autor: Zbowid
Panowie kto bryka Uazem na 33" i jak się ma ją jego półosie i mosty?

Czekam na opinie - dajcie na luz i na razie bez kasztanienia, OK?

: czw lip 01, 2004 8:26 pm
autor: banan
jerry jeździł i nie mielił...Bąku jeździł i non stop mielił...znajomy ma i mieli raz na rok a jeździ ostro...najważniejsze to minimalizacja luzów w układzie przeniesienia napędu i w miare płynna zmiana obciązenia...

: czw lip 01, 2004 8:57 pm
autor: vandall1
Mozna już kasztanić?To dałbym międzyosiowy i słabo koła pompował,a po dwóch wymiałach-wqrwił się i mosty zmienił :)21

: czw lip 01, 2004 9:03 pm
autor: Zbowid
NA żuka chyba :)21

: czw lip 01, 2004 9:25 pm
autor: vandall1
Niee,na jakieś tańsze.... :roll: :)21

: czw lip 01, 2004 9:45 pm
autor: Zbowid
Ja tu mam dylematy moralne jakie kapcie zapodać a wszystko na opak idzie :lol:

Cholera nawet sam kasztanić zacząłem :o

: czw lip 01, 2004 9:50 pm
autor: marcin-gaz
Zbowid pisze:Ja tu mam dylematy moralne jakie kapcie zapodać a wszystko na opak idzie :lol:

Cholera nawet sam kasztanić zacząłem :o
Pomyśl troszke żabogaż na uazowskich przeciez upala 33 cale i wygrał juz co nieco. :)6 :)2

czy nie mam racji :)5

: czw lip 01, 2004 9:51 pm
autor: banan
upalał...już ma inne mosty...ale co upalił to jego :)2

: czw lip 01, 2004 9:52 pm
autor: Zbowid
Na myslenie dużo czasu tracę :lol:

Dlatego chciałem opinie innych usłyszeć

: czw lip 01, 2004 9:54 pm
autor: vandall1
Załóż....i ognia!!!

: czw lip 01, 2004 10:01 pm
autor: marcin-gaz
banan pisze:upalał...już ma inne mosty...ale co upalił to jego :)2
wiem zmienił na patrola bo felgi od Gza od niego kupiłem :)21

: czw lip 01, 2004 10:05 pm
autor: Zbowid
Na jakich felach 15 czy 16?

: pt lip 02, 2004 12:10 am
autor: CLIMBER
mangle 15

: pt lip 02, 2004 3:44 am
autor: MOC
Maciek Skura tez na 33 upalal i to z calkiem dobrym wynikiem :)2 8)

: pt lip 02, 2004 7:15 am
autor: GAZFAN
Jerry na 33 bfg ale 9,5" szerokosci wiec waskie.
A zabogaz ma patrolki mosty.

: pt lip 02, 2004 7:18 am
autor: kpeugeot
ja ci powiem

zastanów się ile pół osiek już ukręciłeś mając małe oponki

więc albo 33' i lekka noga
albo 31' i but - choć tu też da radę ukręcić

: pt lip 02, 2004 8:53 am
autor: Artur
[quote="Zbowid"]Na myslenie dużo czasu tracę :lol:

Dlatego chciałem opinie innych usłyszeć[/quote

Zalezy jeszcze jaki motor masz pod maską bo na większych kapciach to będzie się mulił okropnie. Ale kolesie z poznania mają 33" i dyfry poprzekładane na wolne od tarpana i wtedy niema spadku mocy.

: pt lip 02, 2004 9:05 am
autor: Jerry
Panowie

Dobrze zrobiony silnik od uaza i kapcie 33 cale to kombinacja ktora daje sobie doskonale rade.

: pt lip 02, 2004 10:42 am
autor: Artur
jerry30 pisze:Panowie

Dobrze zrobiony silnik od uaza i kapcie 33 cale to kombinacja ktora daje sobie doskonale rade.

:)21

: pt lip 02, 2004 10:59 am
autor: Jerry
A to a propos czego ?

: pt lip 02, 2004 5:23 pm
autor: MOC
zgadzam sie z Arturem :)2
:)21

: pt lip 02, 2004 6:20 pm
autor: borman
ja jezdziłem na 33 calach farmerach(silnik ok 100 koni )przez 2 lata aż wkoncu nie wytrzymałem i założyłem afgany. teraz widze że były to stracone dwa lata (ale - gdy się nie ma co się lubi to się lubi co się ma ).............zakładaj (będziesz miał przynajmniej dobre gumy) ....dojrzejesz - zmienisz mosty, potem silnik , potem..........i tak to właśnie wygląda !!??!!

: pt lip 02, 2004 10:39 pm
autor: pancziki
Zbowid 33 to na asfalt . Życie zaczyna się od 35 :D Zresztą jest zasada mały kolo mała guma duzy kolo duża guma. Nad czym tu mysleć .

: pt lip 02, 2004 11:25 pm
autor: BĄKU
Mój gazik na 33" BFG brał kazdy wyjeb jaki chciałem przejechać, silnik 120 kucy, na tak to pieknie chodzi, że miodnaja zajebioza była ale kuźwa dyfry nie wytrzymują, więc po 3 zakończonych wybuchem imprezach sprzedałem owe 33" i starczyło na naprawy w gaziku, a tak kuźwa fajnie miało być, plastikowe puchary na szafie, dyplom za szkłem w barku, tudziesz inne plastikoweszklane trofea z rajdów i niezapomniane wrażenia.... jak chceta to próbujcie, najlepiej wymienić mosty, potem reduktor, wcześniej silnik nie zapominając o skrzyni biegów itp. 8)

: sob lip 03, 2004 4:39 pm
autor: leszek
suka sobie radzi z takimi a uaz nie da radu :wink:

zakładaj na mosty potem przyjdzie czas
:wink: