scorpio 2.9 na gaźnik
: ndz wrz 13, 2009 7:48 pm
Na pewno temat przerabiany.
Od czego zastosować i jak ogólnie sprawa wygląda?
Od czego zastosować i jak ogólnie sprawa wygląda?
- samochodowe rajdy terenowe - forum serwisu www.rajdy4x4.pl -
http://www.forum4x4.pl/
Może poszukaj na www.capri.plTomek_B pisze:Na pewno temat przerabiany.
Od czego zastosować i jak ogólnie sprawa wygląda?
ale po coTomek_B pisze:Na pewno temat przerabiany.
Od czego zastosować i jak ogólnie sprawa wygląda?
bo jak mam zamoczyć to... wszystko to nie bardzo kolorowo to widzę.pilmar pisze: ale po co??
No mówiłem, że dawno tam nie zaglądałemlbl78 pisze:ogólnie na capri jest w 2 stronę![]()
tylko znajdź gaźnik i kolektor od takiego 2.8 w normalnych pieniądzachale w Granadzie były gaźnikowe 2,8
nikt nie mówił że ma być taniotylko znajdź gaźnik i kolektor od takiego 2.8 w normalnych pieniądzachBo 2.3 i 2.0 miały niestety "ciut" inne
![]()
No to może jakiegoś Edelbrocka, albo cos innego wielkości wiadra - wtedy nie będzie tanio ani w zakupie, ani w użyciulbl78 pisze:nikt nie mówił że ma być taniotylko znajdź gaźnik i kolektor od takiego 2.8 w normalnych pieniądzachBo 2.3 i 2.0 miały niestety "ciut" inne
![]()
ecu w szczelną puszkę i do wodyTomek_B pisze:bo jak mam zamoczyć to... wszystko to nie bardzo kolorowo to widzę.pilmar pisze: ale po co??
Poza tym jak na gaz to chyba łatwiej i taniej na gaźniku?
Marcin_75 pisze:Jeśli chodzi o zasilanie LPG to zainteresuj się gażnikami dedykowanymi do gazu. Ja tematu nie przerabiałem, ale znajomi w róznych sprzętach pomontowali i są bardzo zadowoleni.
niestety rozwiązanie nielegalne w Polscecarinus pisze:Jezeli chcesz założyć gaz to najprościej zostawić oryginalną przepustnicę i przed nią wstawić Blos-a.Nie masz benzyny ale większy zbiornik na gaz wystarcza na 400-500km jazdy bez tankowania-to w moim przypadku przy oryginalnym,paliwozernym silniku i zbiorniku 80l.Potem uruchom wtryskiwacze beny i po zabawie.Szkoda niszczyć gaźnikiem taki silnik.
Skrzynia za szybka i długa, chyba że MT75 z wolnym reduktorem.Tomek_B pisze:Skrzynia oryginalna od forda ma zastosowanie w uazie czy w 1 pkt trzeba szukać innej?
To najlepiej chyba szukać całego samochodu najlepiej z inst. gazową i zakładać![]()
Niepotrzebne części wystawić na Allegro![]()
Niedoczytałeś całej informacji o legalności tego blosa.Blos nie może współpracować z układem elektronicznej regulacji składu mieszanki a silniki wyposażone w sondy i katy nie moga mieć innej instalki LPG jak te z krokowcem.UAZ nie ma możliwości podpinania instalcji z regulacją dlatego można legalnie wsadzić blosa.Druga sprawa jest taka że nikt się nie interesuje co mamy pod maską a jedynie kiedy kończy sie termin homologacji zbiornika.lbl78 pisze: niestety rozwiązanie nielegalne w Polsce
c
zapominasz do jakiego silnika wkładasz tą instalację do 2,9 EFIcarinus pisze:Niedoczytałeś całej informacji o legalności tego blosa.Blos nie może współpracować z układem elektronicznej regulacji składu mieszanki a silniki wyposażone w sondy i katy nie moga mieć innej instalki LPG jak te z krokowcem.UAZ nie ma możliwości podpinania instalcji z regulacją dlatego można legalnie wsadzić blosa.Druga sprawa jest taka że nikt się nie interesuje co mamy pod maską a jedynie kiedy kończy sie termin homologacji zbiornika.lbl78 pisze: niestety rozwiązanie nielegalne w Polsce
c
Nie zapominaj że z tego silnika zbyt dużo nie zostanie a instalacja bedzie zakładana do samochodu a nie silnika.Samochód wyprodukowany był z silnikiem gażnikowym i taką instalację można zakładać.Ja mam w homologacji wpisany model samochodu,o silniku nic nie wiem.lbl78 pisze: zapominasz do jakiego silnika wkładasz tą instalację do 2,9 EFIogólnie instalacja i związane z nią przepisy tyczą się silnika a nie samochodu
![]()
![]()
o legalności blosa czytałem bardzo dużo posiadałem nawet tą instalację
rozłóż dowód i poczytajcarinus pisze: Nie zapominaj że z tego silnika zbyt dużo nie zostanie a instalacja bedzie zakładana do samochodu a nie silnika.Samochód wyprodukowany był z silnikiem gażnikowym i taką instalację można zakładać.Ja mam w homologacji wpisany model samochodu,o silniku nic nie wiem.
Ale jeździsz na polowych czy szosowych?vena81 pisze:dzwon od v-ki idealnie pasuje na skrzynkę uaza. Ja mam reduktor od gaza i połączony wałkiem ze skrzynką MT-75.
lbl78 pisze: rozłóż dowód i poczytaj![]()
po 1 zmieniejac silnik masz obowiązek zmienić dane w dowodzie rejestracyjnym i sory ale V6 nie przejdzie jako R4 2,5l
po 2 wkładając nowy silnik musisz dostać przegląd na swoją przeróbkę, co nie jest takie prostea zakładając LPG do niego musisz się wykazać odpowiednimi homologacjami na różne części zanim pojazd zostanie dopuszczony do ruchu
![]()
po 3 przy instalacji LPG na prawdę nie ważne jaki masz samochód, to nikogo nie interesuje
carinus pisze:
Sorki za śmietnik.Musimy kolego poważnie porozmawiać,może w innym wątku.
zależy który gaz jak 69 to bieg szosowy (1,15) i terenowy (2,78)Tomek_B pisze: Reduktor gaza ma takie przełożenie jak uaza?