Witam! Jak przerobić UAZa

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

goodstuff23
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 1
Rejestracja: pt lut 12, 2010 11:35 am

Witam! Jak przerobić UAZa

Post autor: goodstuff23 » pt lut 12, 2010 11:56 am

Cześć!! Mam pytanie jak przerobić UAZa 3.0 D silnik mercedesa który ciągnie na tył..? Chodzi mi o to aby przerobić go na napęd 4x4..? Jak dopasować skrzynie UAZa z reduktorem do silnika MB 3.0 D? za pomoc z góry dzięki

Feynman
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 29
Rejestracja: ndz paź 11, 2009 6:57 pm
Lokalizacja: ...łóżko

Re: Witam! Jak przerobić UAZa

Post autor: Feynman » pt lut 12, 2010 12:32 pm

przełożyć prawą wajchę do przodu :wink:

Awatar użytkownika
saleta
 
 
Posty: 1340
Rejestracja: pn lip 27, 2009 6:33 am
Lokalizacja: Krempna/Rzeszow
Kontaktowanie:

Re: Witam! Jak przerobić UAZa

Post autor: saleta » pt lut 12, 2010 12:37 pm

Feynman pisze:przełożyć prawą wajchę do przodu :wink:
najlepiej podczas jazdy :)21
był ZJ4.0`93LPG,31x10,5KL71,13000lbs
jest Y61`99/01SE 35``,itd
https://picasaweb.google.com/piojeep

Awatar użytkownika
Balu-Balu
 
 
Posty: 5312
Rejestracja: czw mar 15, 2007 9:56 am
Lokalizacja: GWE
Kontaktowanie:

Re: Witam! Jak przerobić UAZa

Post autor: Balu-Balu » pt lut 12, 2010 12:42 pm

Rozumię, ze nie masz reduktora ??

ObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazek



Silnik 300D MB, skrzynia MB a reduktor Uaz. :)21 :)21
Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"

Awatar użytkownika
zippo68
Posty: 2197
Rejestracja: pt sty 16, 2009 10:19 pm
Lokalizacja: Rybnik

Re: Witam! Jak przerobić UAZa

Post autor: zippo68 » pt lut 12, 2010 6:29 pm

saleta pisze: najlepiej podczas jazdy :)21
I co w tym takiego śmiesznego. Daję na luz i przepinam napędy jak chcę. Tylko broń Boże nie tykać wajchy z reduktora :)
Śniadanie na kacu jest jak przeszczep. Przyjmie się, albo nie.

Awatar użytkownika
saleta
 
 
Posty: 1340
Rejestracja: pn lip 27, 2009 6:33 am
Lokalizacja: Krempna/Rzeszow
Kontaktowanie:

Re: Witam! Jak przerobić UAZa

Post autor: saleta » pt lut 12, 2010 6:48 pm

zippo68 pisze:
saleta pisze: najlepiej podczas jazdy :)21
I co w tym takiego śmiesznego. Daję na luz i przepinam napędy jak chcę. Tylko broń Boże nie tykać wajchy z reduktora :)
zle mnie zrozumiałeś wcale nie śmieje sie nawet nie śmiał bym... 8)
był ZJ4.0`93LPG,31x10,5KL71,13000lbs
jest Y61`99/01SE 35``,itd
https://picasaweb.google.com/piojeep

Awatar użytkownika
Marcin_75
Posty: 575
Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 2:08 pm
Lokalizacja: Mazury
Kontaktowanie:

Re: Witam! Jak przerobić UAZa

Post autor: Marcin_75 » śr lut 17, 2010 9:17 am

zippo68 pisze:Tylko broń Boże nie tykać wajchy z reduktora :)

Eeee, jak kiedyś koledze skrzynia się rozsypała i został mu tylko bieg czwarty to zrobił 400 km wajchując reduktorem podczas jazdy. Jeśli robi się to z wyczuciem, to można, aczkolwiek nie jest to zalecane :)21
Pozdrawiam!
Marcin

Awatar użytkownika
pilmar
Posty: 1917
Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą

Re: Witam! Jak przerobić UAZa

Post autor: pilmar » śr lut 17, 2010 10:42 am

w orginalnej skrzyni kilkakrotnie zakleszczyła mi się skrzynia, zostając na 3-ce.
powrót do domu wygladał tak: ruszenie z miejszcza na 3-ce z reduktorem, po lekkim rozpędzeniu się wypięcie reduktora na przełożenie drogowe - z miedzygazem na luzie reduktora. Jazda po asfalcie oczywiście na rozpiętych przednich sprzęgiełkach.
Szło dobrze.

Awatar użytkownika
zippo68
Posty: 2197
Rejestracja: pt sty 16, 2009 10:19 pm
Lokalizacja: Rybnik

Re: Witam! Jak przerobić UAZa

Post autor: zippo68 » śr lut 17, 2010 4:28 pm

Marcin_75 pisze:
zippo68 pisze:Tylko broń Boże nie tykać wajchy z reduktora :)

Eeee, jak kiedyś koledze skrzynia się rozsypała i został mu tylko bieg czwarty to zrobił 400 km wajchując reduktorem podczas jazdy. Jeśli robi się to z wyczuciem, to można, aczkolwiek nie jest to zalecane :)21
pilmar pisze:w orginalnej skrzyni kilkakrotnie zakleszczyła mi się skrzynia, zostając na 3-ce.
powrót do domu wygladał tak: ruszenie z miejszcza na 3-ce z reduktorem, po lekkim rozpędzeniu się wypięcie reduktora na przełożenie drogowe - z miedzygazem na luzie reduktora. Jazda po asfalcie oczywiście na rozpiętych przednich sprzęgiełkach.
Szło dobrze.
Pisałem o reduktorze w kontekście nowego.
Jasne , że w ekstremalnych warunkach trzeba sobie jakoś radzić. Bez sprzęgła też idzie jechać, wszystko zależy od wyczucia i umiejętności.
Co ja piszę ?? Normalna jazda Uaz-em, to już jest extreme :)21
Śniadanie na kacu jest jak przeszczep. Przyjmie się, albo nie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość