silnik- obroty po odpaleniu

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
cowboy_3151
Posty: 424
Rejestracja: wt maja 13, 2003 6:22 am
Lokalizacja: Smardzewice-Tomaszów Mazowiecki

silnik- obroty po odpaleniu

Post autor: cowboy_3151 » czw sie 05, 2004 7:10 am

Wyglada to tak silnik pali jak na uaza bardzo dobrze, po zapaleniu chodzi w równiutko. Sprawa polega na tym iż po nocy po zapaleniu przez około 40 sekund do minuty obojetnie co by robił tj. jak otwierał przepustnice to silnik nie osiągnie wiekszych obrotów niż 1000-1500 na luzie i nie ma mocy by ruszyć nie raguje na dodwanie gazu po tym okresie następuje wzrost obrotów i raguje juz normalnie na otwarcie przepustnicy i jezdzi też normalnie( ma moc, spalanie w normie, zuzycie oleju też norma). Takie objawy są tylko po nocy, w dzień jak stoi nawet 8-10 godzin pali normalnie i odrazu raguje na przepustnicę.
Co to może być ?? ?? ?? , bo narazie nie mam czasu na głębszą analizę sezon w pełni więc dopuki jescze chodzi to dobrze, ale warto by było wiedziec co to i co czeka w przyszłości.

Awatar użytkownika
kpeugeot
 
 
Posty: 5558
Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Lublin/Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: kpeugeot » czw sie 05, 2004 7:54 am

ja stawiam na membrany w parowniku
TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!

Awatar użytkownika
cowboy_3151
Posty: 424
Rejestracja: wt maja 13, 2003 6:22 am
Lokalizacja: Smardzewice-Tomaszów Mazowiecki

Post autor: cowboy_3151 » czw sie 05, 2004 8:07 am

Być może ale, mebrany mają za sobą tylko około 50 tys. to, jeszce powinny pochodzić ok. 20-30tys. i ciekawe dlaczego tylko po nocy w dzień tego nie ma. zastanawiam się czy to nie jest aby wina nowego aparatu zapłonowego bo te objawy powstały po jego wymianie i wymianie napędu aparatu, ale to nie narazie problem bo pozatymi obrotami to autko jakby jepiej pracowało ciszej , równiej, oraz bardziej daje się wyregulować i mniej pali.

Awatar użytkownika
kpeugeot
 
 
Posty: 5558
Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Lublin/Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: kpeugeot » czw sie 05, 2004 8:12 am

bo w dzien jest ciepło

a w nocy chłodno
TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!

Awatar użytkownika
cowboy_3151
Posty: 424
Rejestracja: wt maja 13, 2003 6:22 am
Lokalizacja: Smardzewice-Tomaszów Mazowiecki

Post autor: cowboy_3151 » czw sie 05, 2004 8:19 am

kpeugeot pisze:bo w dzien jest ciepło
a w nocy chłodno
Swięta racja :lol: , może jednak trzeba bedzie te mębrany sprawdzić zobaczymy jutro sprubujemy na benzynie jaki wtedy będzie efekt.

Awatar użytkownika
Kasprol
Posty: 1605
Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kasprol » pt sie 06, 2004 4:51 pm

no powiem tak :lol: tez tak miałem rano problemy z odpaleniem a jak juz zagada to zero problemu mogłem zostawic i przyjsc wieczorem i palił bez problemu :lol: :lol:
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja

Awatar użytkownika
pol
Posty: 491
Rejestracja: pn sie 19, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wroclaw
Kontaktowanie:

Re: silnik- obroty po odpaleniu

Post autor: pol » pt sie 06, 2004 5:46 pm

a nie przymarza czasami ten reduktor?
Gelenda Cabrio 300TD

Adampio
 
 
Posty: 903
Rejestracja: śr kwie 03, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Re: silnik- obroty po odpaleniu

Post autor: Adampio » pt sie 06, 2004 7:28 pm

pol pisze:a nie przymarza czasami ten reduktor?
Noo, to jest jakis trop. Jak reduktor nie dostaje wystarczajacej ilosci goracej wody to potrafi pokryc sie szronem w sierpniowe poludnie.

Awatar użytkownika
major
 
 
Posty: 262
Rejestracja: czw maja 08, 2003 9:05 am
Lokalizacja: Warszawa/B-j
Kontaktowanie:

Post autor: major » pt sie 06, 2004 7:46 pm

a ja bym postawil na wilgoc :roll:
sprawdz wysokie napiecie
major
samurai SJ700

Awatar użytkownika
moralez
    
    
Posty: 2454
Rejestracja: wt lut 11, 2003 5:07 am
Lokalizacja: włocławek

Re: silnik- obroty po odpaleniu

Post autor: moralez » pt sie 06, 2004 9:09 pm

pol pisze:a nie przymarza czasami ten reduktor?
dobre :)2
:)20 :)21
ZG 5.2 96r.

Awatar użytkownika
cowboy_3151
Posty: 424
Rejestracja: wt maja 13, 2003 6:22 am
Lokalizacja: Smardzewice-Tomaszów Mazowiecki

Re: silnik- obroty po odpaleniu

Post autor: cowboy_3151 » pn sie 09, 2004 8:07 am

pol pisze:a nie przymarza czasami ten reduktor?
Napewno nie przymarza, zalana płynem i pełny stan, więc nie ma takiej możliwości, to się zdaża tylko na wodzie i przy braku cieczy w układzie.

Myśle że trzeba bedzie rozebrać reduktor i sprawdzić stan mebran i weogóle go oczyścić bo te 7 lat i tylko spuszczanie sufu przez korek to to też może być to, ale to dopiero w sobotę.

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » pn sie 09, 2004 8:09 am

membrany się również starzeją - jak ma 7 lat to bankowo jest do wymiany...

Awatar użytkownika
cowboy_3151
Posty: 424
Rejestracja: wt maja 13, 2003 6:22 am
Lokalizacja: Smardzewice-Tomaszów Mazowiecki

Post autor: cowboy_3151 » pn sie 09, 2004 8:12 am

major pisze:a ja bym postawil na wilgoc :roll:
sprawdz wysokie napiecie
To jest niemożliwe, sprawdzane, poz tym instalacja WN jest całkowicie wododporna i nie ma możliwości wniknięcja wody i wilgoci

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości