jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
Kasprol

- Posty: 1605
- Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Kasprol » śr sie 11, 2004 8:42 am
Witam Wszystkich
Mam takie pytanie małe czy jest sens przerabiac układ hamulcowy uaza na zukowski . A chodzi mi o to ze byłem w sklepie ostatni i kupowałem do honkera pólcylinderk na przód i zapłaciłem za niego 50zł .Wiec sie pytam po co to wszystko przerabiac jezeli do uaza sa tansze , a czesto na forum ruskich sprzetów takie wywody sie prowadzi aby przerabiac . Moze mi ktos to wytłumaczy zwłaszaa ci co przerabiaja

Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
-
Zbowid
-

- Posty: 11903
- Rejestracja: wt maja 13, 2003 2:35 pm
- Lokalizacja: Bystrzejowice
Post
autor: Zbowid » śr sie 11, 2004 9:46 am
Kasprol kup sobie konia i znikną twoje problemy

Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli. 
-
Grzegorz G.

- Posty: 781
- Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Grzegorz G. » śr sie 11, 2004 11:17 am
Kupowałem nową pompę hamulcową, nową pompę sprzegła, nowy cylinderek hamulcowy - w róznych miejscach kupowałem (akurat nic od autora) - po paru miesiącach leje się ze wszystkich tych części. A nowe bębny z giełdy w Słomczynie biją jak cholera.
Grzechu_z_UAZ
-
GAZFAN
-

- Posty: 11514
- Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Długa Szlachecka
-
Kontaktowanie:
Post
autor: GAZFAN » śr sie 11, 2004 1:26 pm
Bębny biją..........? Niemozliwe...

Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69

-
Grzegorz G.

- Posty: 781
- Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Grzegorz G. » śr sie 11, 2004 1:33 pm
GAZFAN pisze:Bębny biją..........? Niemozliwe...

... a jednak

Grzechu_z_UAZ
-
Jerry
-

- Posty: 4554
- Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Józefosław-Piaseczno
Post
autor: Jerry » śr sie 11, 2004 2:10 pm
Tak to niestety jest Panowie.
Kazda nowa czesc nalezy:
1. rozlozyc
2. przeszlifowac
3. wypolerowac
4. zlozyc przy uzyciu pasty ats
5. zamontowac
6. sprawdzac czy nie cieknie
Mozna tez dac zarobic zaprzyjaznionemu fachowcowi co to zrobi dla Ciebie.
To tak jak Miniak odpowiedział klientowi pytajacemu o cylinderki do uaza
"nowe czy nowe naprawiane "
Disco 300 ES
-
bandzior

- Posty: 1607
- Rejestracja: wt lis 11, 2003 5:27 pm
- Lokalizacja: bydgoszcz
-
Kontaktowanie:
Post
autor: bandzior » śr sie 11, 2004 2:19 pm
a ja zalozylem nowy nie naprawiany i dziala juz miesiac

-
MOC

- Posty: 1878
- Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: MOC » śr sie 11, 2004 2:44 pm
ty to jestes szczesciarz

MOC&OFFROAD-GOOD IDEA

CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4

-
Adampio
-

- Posty: 903
- Rejestracja: śr kwie 03, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Adampio » śr sie 11, 2004 4:23 pm
GAZFAN pisze:Bębny biją..........? Niemozliwe...

Sluchaj Basiu, pono nasi biją w tarabany....
-
Adampio
-

- Posty: 903
- Rejestracja: śr kwie 03, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Adampio » śr sie 11, 2004 4:25 pm
jerry30 pisze:zlozyc przy uzyciu pasty ats
co to jest pasta ats?
-
MOC

- Posty: 1878
- Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: MOC » śr sie 11, 2004 4:26 pm
GAZFAN pisze:Bębny biją..........? Niemozliwe...

tez nie chce mi sie w to wierzyc

MOC&OFFROAD-GOOD IDEA

CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4

-
Adampio
-

- Posty: 903
- Rejestracja: śr kwie 03, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Adampio » śr sie 11, 2004 4:27 pm
Kasprol pisze:czesto na forum ruskich sprzetów takie wywody sie prowadzi aby przerabiac
Mnie kusilo po lekturze uazbuki zeby dac tloczki od wolgi (z samoregulacja) ale nie bylem w stanie dotrzec do nich.
-
Adampio
-

- Posty: 903
- Rejestracja: śr kwie 03, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Adampio » śr sie 11, 2004 4:30 pm
Aaa i jeszcze jedno, moze oczywiste. Tloczki z oringami ciekna z zalozenia, a jak sie da stary tloczek ale zalozy byle jaka nowa uszczelke wargowa to przestaje

-
klucz13
-

- Posty: 18974
- Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
- Lokalizacja: Wielka Lipa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: klucz13 » śr sie 11, 2004 9:16 pm
Ja tam zakładam zawsze oryginały i nic nie cieknie a że po zmianie plynu potrafią puchnąć gumki lub zacząć lać to co innego
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
-
Marci
-

- Posty: 3917
- Rejestracja: wt sie 03, 2004 9:56 pm
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Marci » śr sie 11, 2004 9:24 pm
Ja ostatnio kupowałem oringi do cylinderków po 50gr/szt rozebrałem wypolerowałem papierem szciernym 200 i złozyłem do kupy i dziła nie leci i jest ok

. A jak ktos lubi kombinowac to niech kombinuje
lodz4x4.weebly.com
d23 pickup

790-71-74-74
-
SebastianS
-

- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
Post
autor: SebastianS » czw sie 12, 2004 12:11 am
Adampio pisze:Aaa i jeszcze jedno, moze oczywiste. Tloczki z oringami ciekna z zalozenia, a jak sie da stary tloczek ale zalozy byle jaka nowa uszczelke wargowa to przestaje

Absolutnie nieprawda! Oringi zdają egzamin znacznie lepiej, niż marzetki. Szczególnie w kontakcie z piachem i błotem. Na marzetce wystarczy minimalna ryska i jest po niej. A oringi żyją i żyją... tylko faktycznie - trzeba trochę popracować przy remoncie tych części - nawet nowych
-
Jerry
-

- Posty: 4554
- Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Józefosław-Piaseczno
Post
autor: Jerry » czw sie 12, 2004 7:57 am
Adampio pisze:jerry30 pisze:zlozyc przy uzyciu pasty ats
co to jest pasta ats?
Pasta uszczelniajaca stosowana powszechnie przez Skura Team

Disco 300 ES
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość