Strona 1 z 1
Cylinderki zuka
: śr sie 11, 2004 8:42 am
autor: Kasprol
Witam Wszystkich
Mam takie pytanie małe czy jest sens przerabiac układ hamulcowy uaza na zukowski . A chodzi mi o to ze byłem w sklepie ostatni i kupowałem do honkera pólcylinderk na przód i zapłaciłem za niego 50zł .Wiec sie pytam po co to wszystko przerabiac jezeli do uaza sa tansze , a czesto na forum ruskich sprzetów takie wywody sie prowadzi aby przerabiac . Moze mi ktos to wytłumaczy zwłaszaa ci co przerabiaja

: śr sie 11, 2004 9:46 am
autor: Zbowid
Kasprol kup sobie konia i znikną twoje problemy

: śr sie 11, 2004 11:17 am
autor: Grzegorz G.
Kupowałem nową pompę hamulcową, nową pompę sprzegła, nowy cylinderek hamulcowy - w róznych miejscach kupowałem (akurat nic od autora) - po paru miesiącach leje się ze wszystkich tych części. A nowe bębny z giełdy w Słomczynie biją jak cholera.
: śr sie 11, 2004 1:26 pm
autor: GAZFAN
Bębny biją..........? Niemozliwe...

: śr sie 11, 2004 1:33 pm
autor: Grzegorz G.
GAZFAN pisze:Bębny biją..........? Niemozliwe...

... a jednak

: śr sie 11, 2004 2:10 pm
autor: Jerry
Tak to niestety jest Panowie.
Kazda nowa czesc nalezy:
1. rozlozyc
2. przeszlifowac
3. wypolerowac
4. zlozyc przy uzyciu pasty ats
5. zamontowac
6. sprawdzac czy nie cieknie
Mozna tez dac zarobic zaprzyjaznionemu fachowcowi co to zrobi dla Ciebie.
To tak jak Miniak odpowiedział klientowi pytajacemu o cylinderki do uaza
"nowe czy nowe naprawiane "
: śr sie 11, 2004 2:19 pm
autor: bandzior
a ja zalozylem nowy nie naprawiany i dziala juz miesiac

: śr sie 11, 2004 2:44 pm
autor: MOC
ty to jestes szczesciarz

: śr sie 11, 2004 4:23 pm
autor: Adampio
GAZFAN pisze:Bębny biją..........? Niemozliwe...

Sluchaj Basiu, pono nasi biją w tarabany....
: śr sie 11, 2004 4:25 pm
autor: Adampio
jerry30 pisze:zlozyc przy uzyciu pasty ats
co to jest pasta ats?
: śr sie 11, 2004 4:26 pm
autor: MOC
GAZFAN pisze:Bębny biją..........? Niemozliwe...

tez nie chce mi sie w to wierzyc

Re: Cylinderki zuka
: śr sie 11, 2004 4:27 pm
autor: Adampio
Kasprol pisze:czesto na forum ruskich sprzetów takie wywody sie prowadzi aby przerabiac
Mnie kusilo po lekturze uazbuki zeby dac tloczki od wolgi (z samoregulacja) ale nie bylem w stanie dotrzec do nich.
: śr sie 11, 2004 4:30 pm
autor: Adampio
Aaa i jeszcze jedno, moze oczywiste. Tloczki z oringami ciekna z zalozenia, a jak sie da stary tloczek ale zalozy byle jaka nowa uszczelke wargowa to przestaje

: śr sie 11, 2004 9:16 pm
autor: klucz13
Ja tam zakładam zawsze oryginały i nic nie cieknie a że po zmianie plynu potrafią puchnąć gumki lub zacząć lać to co innego
: śr sie 11, 2004 9:24 pm
autor: Marci
Ja ostatnio kupowałem oringi do cylinderków po 50gr/szt rozebrałem wypolerowałem papierem szciernym 200 i złozyłem do kupy i dziła nie leci i jest ok

. A jak ktos lubi kombinowac to niech kombinuje
: czw sie 12, 2004 12:11 am
autor: SebastianS
Adampio pisze:Aaa i jeszcze jedno, moze oczywiste. Tloczki z oringami ciekna z zalozenia, a jak sie da stary tloczek ale zalozy byle jaka nowa uszczelke wargowa to przestaje

Absolutnie nieprawda! Oringi zdają egzamin znacznie lepiej, niż marzetki. Szczególnie w kontakcie z piachem i błotem. Na marzetce wystarczy minimalna ryska i jest po niej. A oringi żyją i żyją... tylko faktycznie - trzeba trochę popracować przy remoncie tych części - nawet nowych
: czw sie 12, 2004 7:57 am
autor: Jerry
Adampio pisze:jerry30 pisze:zlozyc przy uzyciu pasty ats
co to jest pasta ats?
Pasta uszczelniajaca stosowana powszechnie przez Skura Team
