Reddukcje na przewody hamulcowe
Moderator: Student
Reddukcje na przewody hamulcowe
Witam
Gdzie w okolicach stolicy dostanę redukcje na przewody uaza i pompę hamulcową od żuka. Tylko nie pisać że u najbliższego tokarza itp. bo oni za pojedyncze elementy krzyczą jak za zboże, i nie bardzo chcą takie drobiazgi robić. A może ktoś ma zbędne?
Gdzie w okolicach stolicy dostanę redukcje na przewody uaza i pompę hamulcową od żuka. Tylko nie pisać że u najbliższego tokarza itp. bo oni za pojedyncze elementy krzyczą jak za zboże, i nie bardzo chcą takie drobiazgi robić. A może ktoś ma zbędne?
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
- SebastianS
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
oj problem tak jak wyżej
musisz szukac cierpliwie. Ja swoje zrobilem ale tez dlugo prosilem znajomego. Moje przewody ktore dalem dorobic z miedzi (al z koncowkami uaza) dorabiane byly gdzies w Pruszkowie (
) a redukcje wiem ze sa do dostania ale tylko w dobrych sklepach motoryzacyjnych. Wkurzylem sie i dalem dorobic...


no limits,no rules,no roads
4runner 1st gen. '88
4runner 1st gen. '88
- cowboy_3151
- Posty: 424
- Rejestracja: wt maja 13, 2003 6:22 am
- Lokalizacja: Smardzewice-Tomaszów Mazowiecki
Rozwiązanie może być też takie, w jednostopniowych pompach hamulcowych przewody hamulcowe wkręcane są w redukcję i dopiero w pompę ( co prawda nie pamiętam czy te pompy to polskie czy rosyjskie).
W każdum razie przeróbka tam konczyła się na dopasowaniu gwintu części wkrecanej w pompę na dopasowany do wejścia pompy zukowskiej dwustopniowej i to zamykało się kosztem 7-10 złotych u tokarza.
W każdum razie przeróbka tam konczyła się na dopasowaniu gwintu części wkrecanej w pompę na dopasowany do wejścia pompy zukowskiej dwustopniowej i to zamykało się kosztem 7-10 złotych u tokarza.
Re: Reddukcje na przewody hamulcowe
możesz zrobić tak:gri74 pisze:Witam
Gdzie w okolicach stolicy dostanę redukcje na przewody uaza i pompę hamulcową od żuka. Tylko nie pisać że u najbliższego tokarza itp. bo oni za pojedyncze elementy krzyczą jak za zboże, i nie bardzo chcą takie drobiazgi robić. A może ktoś ma zbędne?
wykręć oryginalne redukcje żukowskie i nagwintuj w nich gwint pod rurki uazowe odpowiednim (co do rozmiaru) gintownikiem w imadle. Uważaj podczas rozwiercania redukcji żukowskiej aby nie uszkodzić stożka wewnąrz(szczelność). najlepiej rozwiercić to wiertłem z zeszlifowanum końcem tak aby rozwiercało tylko bokami.
Ja tak robiłem jak opisałem - działa i jest szczelne.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość