Wajcha biegów.

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
zippo68
Posty: 2197
Rejestracja: pt sty 16, 2009 10:19 pm
Lokalizacja: Rybnik

Wajcha biegów.

Post autor: zippo68 » wt maja 04, 2010 10:03 pm

Wymieniłem w skrzyni parę rzeczy i widełki, które były wyrobione od wajchy i starości.
Po zmontowaniu wszystkiego okazało się, że końcówka wajchy nie wchodzi w wycięcie widełek. Podejrzenie jest takie, że ktoś kiedyś zamiast wymienić widełki lub je zregenerować/czyt. nadspawać/ nadspawał wajchę.
Zeszlifowałem ją do takiego wymiaru, aby weszła i biegi wchodzą, lecz sama wajcha bez sprężyny ma chyba za duży skok.
Nie wiem czy taka jest prawidłowość, bo nie miałem okazji widzieć nówki.
Poza tym nie wiem też czy końcówka ma mieć właśnie taki kształt.
Obrazek
Na filmiku przedstawiam zakres luzu, oraz zużycie widełek. Odnoszę wrażenie jakby była wyrobiona nadstawka skrzyni w której pracuje ten przegub kulisty lewarka bo jak założę sprężynę to lewarek jest wyciskany do góry i końcówka wajchy nie jest nawet w połowie osadzona w wodzikach. Może mi ktoś podpowiedzieć jak to wygląda mniej więcej nowe?
View My Video
Śniadanie na kacu jest jak przeszczep. Przyjmie się, albo nie.

Awatar użytkownika
Kasprol
Posty: 1605
Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Re: Wajcha biegów.

Post autor: Kasprol » śr maja 05, 2010 6:54 am

ten lewarek wygląda na dobry ale jeszcze zerkne na nowy
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość