jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
EDEK:):):):)

- Posty: 511
- Rejestracja: pt gru 04, 2009 9:59 pm
- Lokalizacja: MIROSŁAWIEC zach-pom
Post
autor: EDEK:):):):) » śr cze 02, 2010 9:07 pm
Tak jak w temacie czy nowy czujnik poziomu paliwa może żle wskazywać poziom paliwa w zbiorniku czy po prostu mam problem elektryczny

.Mianowicie żle mi wskazuje poziom paliwa i nie wiem gdzie problem leży, czy może to iż gęstość diesla jest inna niż benzyny,czy mam walnięty zegar, czy może odłączenie drugiego zbiornika to spowodował ( odłączenie kabelka ).Może nowy czujnik w zbiorniku trzeba jakoś '' dogiąć '' coby mi wskazywał prawidłowo

.Gdy zaleję do pełna pokazuje połowę

Bóg stworzył czołgi by siały zamęt i zniszczenie
-
uazevo1
-

- Posty: 182
- Rejestracja: ndz wrz 13, 2009 8:01 pm
- Lokalizacja: Myślenice
Post
autor: uazevo1 » śr cze 02, 2010 10:13 pm
Standard

Czujniki poziomu w uazie są rozwiązane w ten właśnie sposób, że gdy obydwa zbiorniki są zalane do pełna i obydwa czujniki działają prawidłowo wskazuje 1/1 gdy tylko jeden 1/2. Czesto właśnie w przypadku diesli rezygnuje sie z jednego i trzeba sie pogodzić z takim odczytem na wskaźniku . Mam tak samo

(gęstosć paliwa niema nic do działania tych czujników)
czarne matowe "ZUO" z turbodieslem
-
zippo68

- Posty: 2197
- Rejestracja: pt sty 16, 2009 10:19 pm
- Lokalizacja: Rybnik
Post
autor: zippo68 » śr cze 02, 2010 10:26 pm
EDEK:):):):) pisze:Tak jak w temacie czy nowy czujnik poziomu paliwa może żle wskazywać poziom paliwa w zbiorniku czy po prostu mam problem elektryczny

.Mianowicie żle mi wskazuje poziom paliwa i nie wiem gdzie problem leży, czy może to iż gęstość diesla jest inna niż benzyny,czy mam walnięty zegar, czy może odłączenie drugiego zbiornika to spowodował ( odłączenie kabelka ).Może nowy czujnik w zbiorniku trzeba jakoś '' dogiąć '' coby mi wskazywał prawidłowo

.Gdy zaleję do pełna pokazuje połowę

Na pewno gęstość paliwa nie ma wpływu na wskazania potencjometru. U mnie po zalaniu ropy pokazywał tak samo jak w benzynie tzn. jak pełny to wajcha max. jak pusty to na zegarze ćwiartka. Z tego co mi wiadomo są dwa rodzaje czujników-krótkie i dłuższe ramię. W sprawie podłączenia drugiego baku niech wypowie się elektryk, ale wydaje mi się, że nie powinno to mieć wpływu ponieważ przełącznik odcina jeden z obwodów. Jeżdżąc w benzynie na dwóch bakach czujnik pokazywał to samo, teraz na jednym i jest bez zmian.
Ja mam natomiast inny problem. Nie oświeca się kontrolka rezerwy, nie załącza się sygnał dźwiękowy i komputer nie pokazuje ile mogę jeszcze zrobić motogodzin

Śniadanie na kacu jest jak przeszczep. Przyjmie się, albo nie.
-
Rafał D

- Posty: 672
- Rejestracja: wt maja 31, 2005 8:37 pm
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Rafał D » czw cze 03, 2010 1:32 pm
uazevo1 pisze:Standard

Czujniki poziomu w uazie są rozwiązane w ten właśnie sposób, że gdy obydwa zbiorniki są zalane do pełna i obydwa czujniki działają prawidłowo wskazuje 1/1 gdy tylko jeden 1/2. Czesto właśnie w przypadku diesli rezygnuje sie z jednego i trzeba sie pogodzić z takim odczytem na wskaźniku . Mam tak samo

(gęstosć paliwa niema nic do działania tych czujników)

to się nazywa inwencja twórcza - proponuję sciągnąć sobie instrukcję i zapoznać się ze schematem elektrycznym a nie dyrdymały opowiadać. UAZ z dwoma zbiornikami ma oprócz przełącznika zbiorników także przełcznik czujników poziomu paliwa.
Jak pokazuje Ci bzdury to sprawdz czy masz dobrze podłączoną "masę" do odudowy wskażnika. Żaden wskażnik nie pokazuje prawidłowych wartości jak nie ma podanej masy.
-
klucz13
-

- Posty: 18974
- Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
- Lokalizacja: Wielka Lipa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: klucz13 » czw cze 03, 2010 3:19 pm
Rafał D pisze:

to się nazywa inwencja twórcza - proponuję sciągnąć sobie instrukcję i zapoznać się ze schematem elektrycznym a nie dyrdymały opowiadać. UAZ z dwoma zbiornikami ma oprócz przełącznika zbiorników także przełcznik czujników poziomu paliwa.
Jak pokazuje Ci bzdury to sprawdz czy masz dobrze podłączoną "masę" do odudowy wskażnika. Żaden wskażnik nie pokazuje prawidłowych wartości jak nie ma podanej masy.
I to wszystko w temacie

są jeszcze wskażniki z kontrolką rezerwy ale wymaga zmiany wskażnika na desce

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
-
EDEK:):):):)

- Posty: 511
- Rejestracja: pt gru 04, 2009 9:59 pm
- Lokalizacja: MIROSŁAWIEC zach-pom
Post
autor: EDEK:):):):) » czw cze 03, 2010 8:52 pm
Bóg stworzył czołgi by siały zamęt i zniszczenie
-
GikroV
-

- Posty: 1041
- Rejestracja: ndz lut 19, 2006 10:48 am
- Lokalizacja: Koszalin, Rosnowo (Airport Zegrze Pomorskie)
Post
autor: GikroV » czw cze 03, 2010 11:00 pm
pod warunkiem że masz instalacje OK
(schemat elektr, instrukcja - i jedziesz dalej)
-
uazevo1
-

- Posty: 182
- Rejestracja: ndz wrz 13, 2009 8:01 pm
- Lokalizacja: Myślenice
Post
autor: uazevo1 » pt cze 04, 2010 11:29 am
A to ja w takim razie przepraszam za zbyt pochopne wnioski. Ale w dalszym ciągu mam u siebie to zjawisko, co prawda instalacja trochę skopana (brak przełącznika) podłączony potencjo metr z zegarem bezpośrednio i według schematu. Mimo to wskazuje połowę po zalaniu do pełna. wskaźnik zegarowy jest z kontrolka rezerwy a potencjo metr stary model .
czarne matowe "ZUO" z turbodieslem
-
HAndy
-

- Posty: 294
- Rejestracja: czw lip 27, 2006 9:23 pm
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Post
autor: HAndy » sob cze 05, 2010 12:49 am
Pewnie masz czujnik z krótkim ramieniem. W UAZie ramię czujnika powinno mieć 20 kilka centymetrów. Dokładnie nie pamiętam
zielony UAZ 469(sprzedany),GAZ 69M,GAZ 69M prawie oryginał(GAZ-69/rsM1)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości