jak odchudzić uaza

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
L80
Posty: 646
Rejestracja: pn gru 23, 2002 5:55 pm
Lokalizacja: Mlawa

jak odchudzić uaza

Post autor: L80 » czw sie 26, 2004 6:53 pm

pojechałem się zważyc
i o rany boskie 1740kg
mocno dużo tyle waży z gazem dwiema wyciągarkami dwoma akumulatorami i klatko z rur do okoła pojazdu
wywalam wszystko co niepotrzebne
klatke (mam twardy dach)
jeden akumulator
krate z przodu
instalacje LPGi co sie jeszcze da
teraz pytanko
czy mozna w ramie powycinać dziury
miej więcej takie jak są w dwóch belkach z tyłu które idą pod kątem od zaczepu do ramy?

Awatar użytkownika
Stefan
Posty: 2009
Rejestracja: pn sie 11, 2003 1:47 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Stefan » czw sie 26, 2004 7:07 pm

to jest takie pytanie jak:
Czy można w podłodze w bloku na pierwszym piętrze powycinać dziury, aby mieć lepszą wentylację... ??

Pamiętaj że to rama ci wszystko trzyma i powinna bardzo mocna....,
nie od parady ona jest taka ciężka i mocna...
!! FOR FUN !!

beztroski
 
 
Posty: 258
Rejestracja: wt maja 11, 2004 8:11 pm
Lokalizacja: mazury

Post autor: beztroski » czw sie 26, 2004 7:15 pm

Można. Dodatkowo osiągniesz to, że uaz elastyczny sie zrobi, tylko uważaj jak z krawężnika będziesz zjeżdżał :)21 No i przez dziury będziesz mógł rdze wytrząchać, to znacznie pojazd Ci odchudzi. :lol:
Prowadziłem beztroskie życie, ale kupiłem gza.

Awatar użytkownika
L80
Posty: 646
Rejestracja: pn gru 23, 2002 5:55 pm
Lokalizacja: Mlawa

Post autor: L80 » czw sie 26, 2004 7:53 pm

to się pochwalcie ile wasze ważą

Awatar użytkownika
JA'JACEK
 
 
Posty: 2876
Rejestracja: śr lip 17, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Mazury

Post autor: JA'JACEK » czw sie 26, 2004 9:34 pm

A na cholere Ci taki lekki potrzebny ??
Będziesz w balecie startował ?? :)21
JA'JACEK
GAZ 69M 1967r.

Awatar użytkownika
Marci
 
 
Posty: 3918
Rejestracja: wt sie 03, 2004 9:56 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marci » czw sie 26, 2004 10:14 pm

przepraszam moze bede według kogos kasztanił ale jak sie chce odciązyc uaza to wywal instalacje gazową jakies 80kg jak duża butla, felgi zmien na te z lekkich stopów,jak chcesz jezdzic tylko po czarnym wywal przedni most i załóz belke jak w tarpanie jakies minus 60kg, skrzynia rozdzielcza ze 30kg, zaluzja przed chłodnica z 1kg, dodatkowe oswietlenie, zbędne fotele, zainstaluj plandeke, ujmi pióra z resorów, załórz plastikowy zderzak, zdejmi grila, podłoge w uazie zrób z aluminium, itd i co gorsza nic innego mi nieprzychodzi do głowy moze ktos ma lepsze pomysły pozdrawiam
lodz4x4.weebly.com
d23 pickup :)21
790-71-74-74

Awatar użytkownika
pol
Posty: 491
Rejestracja: pn sie 19, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wroclaw
Kontaktowanie:

Post autor: pol » czw sie 26, 2004 10:35 pm

z tego co pamietam kolega LO80 pedzie uaza super silnikiem z poloneza, a koronnym argumentem byla super lekka waga calego zestawu, czy cos sie zmienilo czy mam racje?
Gelenda Cabrio 300TD

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » pt sie 27, 2004 1:17 am

pol pisze:z tego co pamietam kolega LO80 pedzie uaza super silnikiem z poloneza, a koronnym argumentem byla super lekka waga calego zestawu, czy cos sie zmienilo czy mam racje?
masz racje...

Awatar użytkownika
Wojtek_K
Posty: 2384
Rejestracja: wt paź 29, 2002 7:35 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: Wojtek_K » pt sie 27, 2004 12:52 pm

Mozna jeszcze zlać wszystkie płyny, zlikwidować drzwi, klapę, maska z kewlaru, zdemontować szyby, zegary, zbiorniki paliwa zamienić na 10 l.
itd.
najlepiej kup skrzynke piwa i flexa :lol:
1. Muscel'69
2. Muscel'82
3. Uaz'91
4. K160-3,3T'91
5. Cherokee'95
6. Africa'00 :-)

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Re: jak odchudzić uaza

Post autor: Mag69 » sob sie 28, 2004 8:03 am

L80 pisze:.....
czy mozna w ramie powycinać dziury

można,ale pod warunkiem ,że jak wydłubiesz beton z ramy to zaspawasz nazad


:)21
LJ 70

Awatar użytkownika
L80
Posty: 646
Rejestracja: pn gru 23, 2002 5:55 pm
Lokalizacja: Mlawa

Post autor: L80 » ndz sie 29, 2004 10:22 am

ja zadałem tylko proste pytanie
ile ważą wasze auta
ale widze że poprostu jest ono zbyt trudne jak na możliwości waszych wypowiedzi
a o odchudzaniu miałem zamiar usłyszec jakąs fachowo rade - jednak sie myliłem

Awatar użytkownika
Marci
 
 
Posty: 3918
Rejestracja: wt sie 03, 2004 9:56 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marci » ndz sie 29, 2004 2:35 pm

L80 pisze:ja zadałem tylko proste pytanie
ile ważą wasze auta
ale widze że poprostu jest ono zbyt trudne jak na możliwości waszych wypowiedzi
a o odchudzaniu miałem zamiar usłyszec jakąs fachowo rade - jednak sie myliłem


teraz zadałes to pytanie i ci odpowiada mój wazy ok 1700kg
a w poprzednim oto niepytałes
lodz4x4.weebly.com
d23 pickup :)21
790-71-74-74

Awatar użytkownika
Misiek Bielsko
     
     
Posty: 5195
Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bielsko-Biala
Kontaktowanie:

Post autor: Misiek Bielsko » ndz sie 29, 2004 4:36 pm

1740kg to wcale nie jest jakas kosmiczna waga, porownaj sobie z patrolem, albo hdj, rr, czy czym tam jeszcze.
No ale jesli koniecznie chcesz zyskac 1,7kg, to tnij rame...
[mozna jeszcze wstawic silnik z suzuki, lekki jest]

Awatar użytkownika
Artur
Posty: 562
Rejestracja: śr lut 19, 2003 11:21 am
Lokalizacja: Piła

Post autor: Artur » pn sie 30, 2004 6:33 am

Ja tylko powiem tyle że robienie dziury w ramie mało skuteczny patent. Ile na tym zyskasz 1kg?? tu trza podejść od innej strony. Wywalić drzwi nadstawki drzwi tylne odchodzić karoserię przednie nadkola zastąpić plastykowymi siedzenia zwłaszcza tylna kanapa i zastąpić kubłami z lekkich materiałów. takim sposobem może zyskasz z 200kg. No i oczywiście trza wyj... innne niepotrzebne pierdoły jak jakies trapy kifory czy lifty browce płyny hamulcowe oleje z drzwi..

Awatar użytkownika
Dragunov
 
 
Posty: 1473
Rejestracja: wt sie 03, 2004 10:27 pm
Lokalizacja: Pszczyna
Kontaktowanie:

Post autor: Dragunov » pn sie 30, 2004 8:02 am

+wywal podloge, szybe zrob z plexy, tylna klapa na zyletki i silnik z aluminium....
no limits,no rules,no roads
4runner 1st gen. '88

Awatar użytkownika
L80
Posty: 646
Rejestracja: pn gru 23, 2002 5:55 pm
Lokalizacja: Mlawa

Post autor: L80 » pn sie 30, 2004 8:14 am

Artur pisze:Ja tylko powiem tyle że robienie dziury w ramie mało skuteczny patent. Ile na tym zyskasz 1kg?? tu trza podejść od innej strony. Wywalić drzwi nadstawki drzwi tylne odchodzić karoserię przednie nadkola zastąpić plastykowymi siedzenia zwłaszcza tylna kanapa i zastąpić kubłami z lekkich materiałów. takim sposobem może zyskasz z 200kg. No i oczywiście trza wyj... innne niepotrzebne pierdoły jak jakies trapy kifory czy lifty browce płyny hamulcowe oleje z drzwi..

mam wstawiono ławe pod reduktor od gaza razem zreszto z reduktorem
ława jest przyspawana do ramy
plan jest taki żeby usunąć belke z ramy ktora jest zaraz za reduktorem
myśle że ława reduktora ją zastompi
zamieżam wyciąc jedno strone tej belki cienko tarczo i pojechać pokrzyżować go troche
jak miejsce przecięcia na wykrzyżach będzie dalej do siebie pasować to ją porstu wytne to będzie pewnie ze 20kg
co Ty na to?

Awatar użytkownika
Artur
Posty: 562
Rejestracja: śr lut 19, 2003 11:21 am
Lokalizacja: Piła

Post autor: Artur » pn sie 30, 2004 10:14 am

L80 pisze:
Artur pisze:Ja tylko powiem tyle że robienie dziury w ramie mało skuteczny patent. Ile na tym zyskasz 1kg?? tu trza podejść od innej strony. Wywalić drzwi nadstawki drzwi tylne odchodzić karoserię przednie nadkola zastąpić plastykowymi siedzenia zwłaszcza tylna kanapa i zastąpić kubłami z lekkich materiałów. takim sposobem może zyskasz z 200kg. No i oczywiście trza wyj... innne niepotrzebne pierdoły jak jakies trapy kifory czy lifty browce płyny hamulcowe oleje z drzwi..

mam wstawiono ławe pod reduktor od gaza razem zreszto z reduktorem
ława jest przyspawana do ramy
plan jest taki żeby usunąć belke z ramy ktora jest zaraz za reduktorem
myśle że ława reduktora ją zastompi
zamieżam wyciąc jedno strone tej belki cienko tarczo i pojechać pokrzyżować go troche
jak miejsce przecięcia na wykrzyżach będzie dalej do siebie pasować to ją porstu wytne to będzie pewnie ze 20kg
co Ty na to?
Powiem szczerze że bał bym się troszkę ingerować w ramę bo ona ma zadaną sztywność i elastyczność określoną przez konstruktora. Tak samo jak ciężarówki mają ramy które muszą być elastyczne. Można se sprawić nadwozie na wzór CJ z włókna szklanego . Cała surowa karoseria to tylko 180kg.

Awatar użytkownika
Władek
Posty: 1977
Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Władek » pn sie 30, 2004 12:11 pm

L80 pisze: wytne to będzie pewnie ze 20kg
co Ty na to?

:o
A jaka jest Twoja motywacja do tak radykalnych działań? Silnik słaby? resory padają? Co się dzieje?
Władek - Kraków

Awatar użytkownika
L80
Posty: 646
Rejestracja: pn gru 23, 2002 5:55 pm
Lokalizacja: Mlawa

Post autor: L80 » pn sie 30, 2004 6:51 pm

Władek pisze:
L80 pisze: wytne to będzie pewnie ze 20kg
co Ty na to?

:o
A jaka jest Twoja motywacja do tak radykalnych działań? Silnik słaby? resory padają? Co się dzieje?
1)słaby motor
2)ale na tyle mocny że potrafi co nieco poukrecać
duża masa duża przyczepność i tym samym duże momenty na wszyskich mechanizmach
tym bardziej że jeżdże na 37 calowych oponach
lekki szybciej straci przyczepność niż ukręci półoś czy most

Awatar użytkownika
Misiek Bielsko
     
     
Posty: 5195
Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bielsko-Biala
Kontaktowanie:

Post autor: Misiek Bielsko » pn sie 30, 2004 6:54 pm

Zmien opony. Problemy same znikna.

Awatar użytkownika
Zbowid
     
     
Posty: 11908
Rejestracja: wt maja 13, 2003 2:35 pm
Lokalizacja: Bystrzejowice

Post autor: Zbowid » pn sie 30, 2004 7:02 pm

"L"-ka mówiąc poważnie to ty się zastanów bo stare przysłowie pszczół mówi: "Łatwiej kijka pocieniować, niż go później pogrubasić" :wink:
Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli. :)23

Awatar użytkownika
L80
Posty: 646
Rejestracja: pn gru 23, 2002 5:55 pm
Lokalizacja: Mlawa

Post autor: L80 » pn sie 30, 2004 7:10 pm

Misiek Bielsko pisze:Zmien opony. Problemy same znikna.
to prawda -te znikną
ale też pojawią się inne
wszystko dobrze bedzie dopuki po twardym ale w błocie naprzykład na 31 jest juz o wiele gożej
o prześwicie niewspomne

Awatar użytkownika
JA'JACEK
 
 
Posty: 2876
Rejestracja: śr lip 17, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Mazury

Post autor: JA'JACEK » pn sie 30, 2004 11:29 pm

L80 pisze:
Misiek Bielsko pisze:Zmien opony. Problemy same znikna.
to prawda -te znikną
ale też pojawią się inne
wszystko dobrze bedzie dopuki po twardym ale w błocie naprzykład na 31 jest juz o wiele gożej
o prześwicie niewspomne
No jak nie patrzeć ......dupa z tyłu.....myśle że nie masz wyboru zbyt
wielkiego, popraw technikę jazdy i postaraj się pokochać to co masz......
chyba że chcesz zwiększyć prawdopodobieństwo zakupu
nowego pojazdu. :)2
JA'JACEK
GAZ 69M 1967r.

Mikołaj
 
 
Posty: 1499
Rejestracja: wt sie 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Opole

Post autor: Mikołaj » wt sie 31, 2004 7:36 am

L80 pisze:jak miejsce przecięcia na wykrzyżach będzie dalej do siebie pasować to ją porstu wytne to będzie pewnie ze 20kg
Ja tak sobie czytam i czytam...
i tak sobie myślę, weź ty chłopie zacznij uczyć się jeździć tym co masz, a nie kombinuj.
W żubrach kraków, jeździ dwóch braci Sobieszkodów, mają uaza, z klatką, oryginalnym silnikiem, ważą po 120 kilo obaj. I z większości imprez wracają z pucharkiem.
Pozdrawiam ich serdecznie, naprawdę wielcy ludzie...
Czysta dusza, silna ręka.
Pamiętaj, żelazo nie klęka!!! V8 :wink:

Awatar użytkownika
L80
Posty: 646
Rejestracja: pn gru 23, 2002 5:55 pm
Lokalizacja: Mlawa

Post autor: L80 » wt sie 31, 2004 11:20 am

Jaroma pisze:[quote="L80]
... wytne to będzie pewnie ze 20kg
co Ty na to?
:o :roll: :) :lol: :)20 :)20[/quote]
to chyba jednak nie ja jestem śmieszny
wiesz ile kosztuje kubełek do wrc - 3000
a wiesz dlaszego - bo waży 2kg

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości