Mam problem z tylnym mostem a dokładnie z półosiami w tylnym moście.





Co zrobiłem nie tak

Co jest przyczyna odkręcania się śrub

Jak można do naprawić

Moderator: Student
A tak naprawdę to te śruby maja zadanie dociskać półoś a nie przenosić mom obrotowy. Ten dekielek z prawdziwego zdarzenia powinien mieć nacięcia i piasta również jak mają samochody z prawdziwego zdarzenia a czasami nawet maluchy i by grało ale ruscy nie pomyśleli o tym za bardzo i dali jeszcze uszczelkę od to aby łatwiej sie ślizgało i luzowało. Sprawdź porządnie śruby kontujące bo 30km to rzeczywiście troszkę za szybko.Adampio pisze:Ciekawe kto Ci taka teorię wykładał?
Jesli dobrze pamietam to szpilki w piastach maja gwint drobnozwojny wlasnie po to zeby sie nakretki półosi tak latwo nie odkrecaly.
Sa dwa wyjscia: albo wkrecic na Loccite albo kazac zrobić nowe szpilki.
Awaryjnie ja bym wkrecil sruby na Distal (po dokladnymm odtluszczeniu), tak zrobiem z tylnym walem przy skrzyni, jak mi sie gwint we flanszy wyrąbal.
http://www.republika.pl/sekcja000/index.htmyankee pisze:A nie ma kogo¶ na dolnym¶laskuzanim dojade to ze 40 razy bede musia³ sruby dokrecaæ
hehehe nie powiem że w sklepie bo to oczywisteAdampio pisze: A gdzie sie kupuje nakretki samokontrujace (rozumiem ze takie z wkladka plastikowa?) z drobnym gwintem![]()
Myślę , że tu pomoże Ci klucz pneumatyczny dużej mocy więc i sprężara musi być byczaluk pisze:A ja mam doładnie odwrotny problem, chciałem sobie uszczelniacz na ataku w przednim moscie wymienić ale za cholery nie moge odkręcić tej nakrętki na końcu. Doszło już do tego że samochód zapary o ściane, mega długi klucz i jak ciągneliśmy we dwóch to sie koła kręciły w miejscu a nakrętka ani drgnie. Pryskałem już to wszelakimi świnstwami ale niec nie pomaga. Jakieś sugestie??
Uprzedzając pytania kręce w dobrą strone i wyjołem zawleczke![]()
Szkoda tylko , że to nie patent KILLERA17 . Wiele już lat temu stosowany w ruskich maszynach jak również z powodzeniem w poskich starach . Bardzo skuteczne.yankee pisze:I to jest chyba najlepsze rozwiązaniemyślałem o bezpośrednim spawaniu śrub ale patent z drutem rewelacja
MOC ja cię proszę... ja jestem technik samouk....MOC pisze:JaFuzz ja cie prosze nie kalecz az jezyka technicznegoJaFuzz pisze:... z jednej strony muszą mieć szeroki zwój (M10x1,25)....
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości