Strona 1 z 1

WITAM i od razu pytam.

: czw wrz 02, 2010 9:23 pm
autor: sowniak
Witam serdecznie forumowiczów,
Jestem nowy i świeży bo mam dopiero UAZA 469 od 1 miesiąca i powoli go poznaję i dopracowywuję.
Im dalej w las tym więcej drzew ale do rzeczy,

pyt 1, Mam nową linkę prędkościomierza i nie mogę znależć krócca w rejonie skrzyni, mostu a moze wału. szukałem fizycznie i w schematach i niestety nie mogę znależc. Pomóżcie jeśli można.

pyt 2: Zapłon - Nie pali 4 cylinder - wymieniłem świecę, sprawdziłem przewód, pobawiłem sie z kątem wypzredzenia zapłonu, sprawdziłem luz w aparacie i dalej pyrka. Jak sprawdzić czy mam prawidłową kolejnośc zapłonów na poszczególne cylindry, a moze to problem silnika i rozrzadu. Prosze doradzcie co po koleji w tej materii.

pyt 3, Ponoć plucie olejem między silnikiem a skrzynia to norma w UaziE I nie ma co szukac dziury w całym. Prawda czy fałsz.

A tak pozatym mocno auto wkręca. Z góry dziękuję i pozdrawiam.

Re: WITAM i od razu pytam.

: czw wrz 02, 2010 11:34 pm
autor: Adampio
pkt.2. kolejność zapłonów 1-2-4-3

pkt.3. Rozumiem ze cieknie olej silnikowy na koło zamachowe? To częsta przypadlość bo tam nie ma miejsca na simmering i jest sznur łojowy. Ale występują w przyrodzie są UAZ-u, w których w tamtym miejscu olej nie cieknie.

Re: WITAM i od razu pytam.

: pt wrz 03, 2010 6:46 am
autor: Takayuki
1. Miejsce na linkę zaznaczone strzałką.

Obrazek

Re: WITAM i od razu pytam.

: pt wrz 03, 2010 12:03 pm
autor: Didymos
Jeszcze co do pkt. 2 - zwróć uwagę, że palec rozdzielacza kręci się w lewą stronę.

Re: WITAM i od razu pytam.

: pt wrz 03, 2010 1:30 pm
autor: anabol
Sprawdź też jakie masz ciśnienie w cylindrach.... możesz mieć też podparte zawory na tym 4 cylindrze. Jeśli cieknie Ci olej z uszczelniacza wału to musisz ocenić czy bardzo leci czy tylko trochę. Cena sznura grafitowego od MB 25zł a roboty od hu hu....

Re: WITAM i od razu pytam.

: pt wrz 03, 2010 2:02 pm
autor: maruda
gdybyś miał nieprawidłową kolejność zapłonu ( pomylone kable wysokiego napiecia) to by niedziałały dwa cylindy

sprawdź /wyreguluj luzy zaworowe

jesli będą dobre to następnie ciśnienie sprężania

Re: WITAM i od razu pytam.

: pn wrz 06, 2010 12:39 pm
autor: sowniak
Wielkie Dzięki.

Re: WITAM i od razu pytam.

: śr wrz 08, 2010 7:23 pm
autor: Marcin_75
Ze sznurem można się ratować wymieniając jedynie dolne pół. Półśrodek, ale trochę może pomóc...