pytanie o silnik
Moderator: Student
pytanie o silnik
witam. Ma ktoś z was do czynienia w UAZie z dieslem 3.0D 113 KM z mietka?? Jak wychodzi spalanie, jakieś uwagi,niezawodnośc, noi czy sporo było bajzlu przy wkładaniu do Uazika. Pozdrawiam.
Re: pytanie o silnik
Z takim nie ale z podobnym mam do czynienia, spalanie wyjdzie zależnie od stylu jazdy - i podobnie jak w mercedesie, nie licząc terenu oczywiście. Niezawodność zależy od stopnia zajechania wkładanego silnika, bajzlu przy wkładaniu jest mnóstwo, uwagi - jak nie jesteś pewien to tego nie rób 

Re: pytanie o silnik
Mam ten silnik u siebie a satysfakcję z montażu czuję do dziś.
Polecam to rozwiązanie choć są też i podobne. Może silnik z turbiną od Lublina
Tu masz moje foty






A pali tyle ile mu wleję




Tu masz moje foty




A pali tyle ile mu wleję


Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"
"nullo retentus impedimento"
Re: pytanie o silnik
Mnie to samo będzie czekać. Umiejscowienie silnika i przeróbki to żaden probem tylko myślę o połączenie skrzyni ze sprzęgłem za pomocą flanszy ale powinno sie udać.A jak w zimie pali
pewnie dobrze i awaryjnością tez dobrze wypada co nie ?co do paliwa to słyszałem opinie ze można mieszać z rzepakiem i bedzie dobrze to przepalał. Pozdrawiam.

-
-
- Posty: 3760
- Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
- Lokalizacja: KR
Re: pytanie o silnik
zależy jak bardzo wyruchany był dawcamason120 pisze:A jak w zimie palipewnie dobrze i awaryjnością tez dobrze wypada co nie ? Pozdrawiam.

Re: pytanie o silnik
wieprzowina pisze:zależy jak bardzo wyruchany był dawcamason120 pisze:A jak w zimie palipewnie dobrze i awaryjnością tez dobrze wypada co nie ? Pozdrawiam.
w sumie jak kupie zdechlizne to powymieniam mu pierścienie, tuleje i takie tam bo to prosty silnik. Jak koledzy myślicie jak bedą szybsze mosty to ile mozna tym jechać po utwardzonym zeby nie katowac silnika na obrotach? bedzie sie dało koło 90 - 100 km/h cisnąć

Re: pytanie o silnik
Widzę, że gadka się rozwija
Jednak moja rada, kup GULFA obojętnie jakiego
Będzie śmigał 100



Jednak moja rada, kup GULFA obojętnie jakiego




Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"
"nullo retentus impedimento"
-
-
- Posty: 3760
- Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
- Lokalizacja: KR
Re: pytanie o silnik
jak uda się go trwale wykręcać na 5 tysięcy to takmason120 pisze:.... Jak koledzy myślicie jak bedą szybsze mosty to ile mozna tym jechać po utwardzonym zeby nie katowac silnika na obrotach? bedzie sie dało koło 90 - 100 km/h cisnąć

Re: pytanie o silnik
Jak kupisz zdechliznę to będziesz miał skarbonkę bez dna. Poza tym 3.0 D 113 km to 6-cyl w rzędzie, miska olejowa z przodu silnika, więc albo silnik przed most albo za most ( do kabiny ) albo rzeźba z miską.
UAZ 469B 80'
Re: pytanie o silnik
Ja rozmawiam o 5 cylindrowym silniku ( taki wstawiałem ) i on nie ma 113 KM. tylko 88. I te 88 KM miał na swym początku a ile mu zdechło to nie wiem.



Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"
"nullo retentus impedimento"
Re: pytanie o silnik
100 dobre
to chyba z górki i jeszcze będziesz go pchał
Do czego Ci ten uaz do jazdy czy w teren/błotko 



Po prostu Seba
Re: pytanie o silnik
Przelotowa prędkość po czarnym, na szybkich mostach, wychodzi około 70km/h przy 2500 obr/min. W starym silniku takim jak ma Balu-Balu. W 6-cylindrowym 300d od 124 sensowne obroty przy przelocie to 3000-3500, wyjdzie z tego 80-90km max. Przy zdrowym silniku oczywiście, i nie wiem jak będzie z drganiami i hałasem w uazie przy takich obrotach... w plaskatym 124 jest już głośno 

Re: pytanie o silnik
Do jazdy rekreacyjnej po lasach i bezdrozach głównie. Tak pytam ile by to poszło po asfalnie czyli pewnie koło 70 km/h.anabol pisze:100 dobreto chyba z górki i jeszcze będziesz go pchał
Do czego Ci ten uaz do jazdy czy w teren/błotko
Co to jest ten "GULF" co pisał kolega Balu-Balu ?
P.S dzięki za foty silnika Balu
Ostatnio zmieniony pn lis 08, 2010 8:17 pm przez mason120, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: pytanie o silnik
Hehemason120 pisze: Co to jest ten "GULF" co pisał kolega Balu-Balu ?
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9 ... EgwVoVnHs=
Śniadanie na kacu jest jak przeszczep. Przyjmie się, albo nie.
Re: pytanie o silnik
mason120 pisze: Co to jest ten "GULF" co pisał kolega Balu-Balu ?





Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"
"nullo retentus impedimento"
Re: pytanie o silnik
To takie gulfy robili z motorem od mercedesa??
Nic już nie rozumiem 


Pozdrawiam!
Marcin
Marcin
Re: pytanie o silnik
Nie robili ale ten pojedzie na pewno 100km/h



Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"
"nullo retentus impedimento"
Re: pytanie o silnik
zrozumiałem sugestieBalu-Balu pisze:Nie robili ale ten pojedzie na pewno 100km/h![]()

stówką śmignie ale w lesie to sobie tylko pierdnie

Silnik z 123 3.0 V5 88 KM bedzię krótszy/węzszy/mniejszy niz 3.0 V6 z 124W

Re: pytanie o silnik
Jakie V5, jakie V6?mason120 pisze: Silnik z 123 3.0 V5 88 KM bedzię krótszy/węzszy/mniejszy niz 3.0 V6 z 124Wznaczy jakaś różnica ze "nowszy" jest dłuższy i bardziej kłopotliwy przy montażu przez co drugie słowo to bedzie k**wa ?. tak pytam bo z tych dwóch ta V6 chodzi mi po głowie. Pozdro
Te motory to rzędówki

3,0 z W124 jest naprawdę długi, nawet jak go trochę wsuniesz do kabiny, to miejsca na chłodnicę zostaje niewiele

SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.
Re: pytanie o silnik
Z 123 masz 5-cylindrowy silnik, z 124 6-cylindrowy czyli dłuższy. Ten od 123 da się zmieścić bez cięcia grodzi, ten 6-cylindrowy nie bardzo
Chłodnicę można wstawić w pocięty pas przedni i zyskać z 10cm miejsca, ale to wszystko rzeźba... nieuchronna przy dieslu MB.

Re: pytanie o silnik
Błędne nazewnioctwo silników mb bierze sie między innymi z alledrogo.
Sam chciałem dzwonić do gościa kiedyś i pytać co to za elitarny silnik wynalazł (szydera)
Jak już została poruszona kwestja silników w układzie widlastym to czemu nikt nie rzeźbi na v8 diesel??
Małe to to momęt obr. przyzwoity starsze amerykańskie ""vałki" są bardzo tanie
Sam chciałem dzwonić do gościa kiedyś i pytać co to za elitarny silnik wynalazł (szydera)

Jak już została poruszona kwestja silników w układzie widlastym to czemu nikt nie rzeźbi na v8 diesel??
Małe to to momęt obr. przyzwoity starsze amerykańskie ""vałki" są bardzo tanie
czarne matowe "ZUO" z turbodieslem
Re: pytanie o silnik
Takayuki pisze:Z 123 masz 5-cylindrowy silnik, z 124 6-cylindrowy czyli dłuższy. Ten od 123 da się zmieścić bez cięcia grodzi, ten 6-cylindrowy nie bardzoChłodnicę można wstawić w pocięty pas przedni i zyskać z 10cm miejsca, ale to wszystko rzeźba... nieuchronna przy dieslu MB.
I o to mi chodziło


WIem ze V6 będzie lepszy niz V5 ale nie chce rozkaleczać uaza i wybiore ten pierwszy, zresztą do jazdy rekreacyjnej mi wystarczy...
Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość