Kolego, już z samej geometrii uaza 452 widac, że będzie dużo gorszy w terenie ze względu na kąt najazdu i zjazdu. po drugie jest cięższy.
łatwiej też o rozbicie szyby, bo jednak w normalny ten "ryjek" trochę rozgarnia gałęzie i w razie kolizji z drzewem czy wpadnięcia do rowu ma co chłonąc energię. tu lecisz przez szybę "na mordę".
ogórka można tak określic - samochód kempingowo-turystyczny o dobrych własnościach terenowych.
nie daj się też zwodzic opiniom, że te uazy są mniej skorodowane, bo o ile zwykłego przykryją to 452 stoi na zewnątrz latami, a gdy zaczyna straszyc pojawia się na allegro ogłoszenie w stylu - ogórek, mało eksploatowany, w dobrym stanie. jak się przyjedzie na miejsce to pod różnymi "tapicerkami" i "dywanikami" na pace jest tyle samo korozji co w normalnym. trzeba tylko wiedziec gdzie patrzyc
