Strona 1 z 1
b. wysokoie obroty
: pn wrz 13, 2004 8:48 pm
autor: gri74
Witam i od razu pytam?
Gażnik wołga 126g - od razu po zapaleniu silnik wchodzi na wysokie obroty i pali tylko na ssaniu. Oczywiście cięgna gazu są wyregulowane., pływak szczelny i poziom po regulacji.Bez ssania nie zapala.Dodam , że na innym gażniku chodzi miodzio.Rozkręcałem go przedmuchiwałem i nic

Spotkał się moze ktoś z takim objawem? I co to może być

: pn wrz 13, 2004 9:01 pm
autor: Jerry
Taniej bedzie zamienic niz motac.
Jak chcesz to u mnie w garazu sie jeszcze pogazikowy weber poniewiera.
Ma co prawda szersze dysze i pali wiecej niz normalnie ale hulał niezle.
Oddam za piwo

Ja bym zainwestowal jednak w solexa i problem z głowy.
: pn wrz 13, 2004 9:08 pm
autor: MOC
sluchaj sie starszych

dobrze prawia

: pn wrz 13, 2004 9:15 pm
autor: GAZFAN
Solex.. to fakt. Choc ja do wolgi mam jikova...
W koncu moze zajrzysz do mnie na wawer.. to ci to pokaze:)
: pn wrz 13, 2004 9:56 pm
autor: gri74
GAZFAN a ty nie masz może wołgowskiego?
: pn wrz 13, 2004 9:59 pm
autor: GAZFAN
Jednogardzielowy jikov jak w zukach..... a przy nim mialem kiedys takie obajwy.. okazalo sie ze uszczelke przepustnicy odwrotnie zalozylem i kanalik wolnych obotow nie mial droznosci... tez tylko na wysokich obrotach i na ssaniu chodzil..
: pn wrz 13, 2004 10:21 pm
autor: gri74
ale ja nic mu nie rozkrecałem oprócz wykręcania dysz
: wt wrz 14, 2004 10:27 am
autor: Cywil
Witam

A ile takowy solex kosztuje

i gdzie tego szukac... ?
Przy okazji... Ktos ma moze opis regulacji K131 i rozmieszczenie "regulatorow"

? Pliiiz - jestem w potrzebie - se pokrecilem i .... jest "pupa".
: wt wrz 14, 2004 12:27 pm
autor: kubol_59
DOLACZE SIE Z PROSBA, CZUY MA KTOS OPIS K151, GDZIE SA REGULATORY I JAK TO ZROBIC, TYLKO NIE TA RUSKA STRONA

: czw wrz 16, 2004 9:28 am
autor: SebastianS
Gri, to rozkręć go całego, jak bozia przykazała -zapewne paprochy masz gdzieś w kanałach, a najpewniej w okolicy wkrętu regulacji mieszanki.
Gdyby sprawa okazała się beznadziejna - lezy u mnie K-126G igła nówka pewex - niepotrzebna.
_____________________
Co do regulacji K-151 - trochę o nim było w polskiej książeczce z serii dla mechaników - pt. "gaźnik" Generalnie dużo regulacji tam nie ma - on tylko tak groźnie wyglada. Ale dla poprawnej pracy potrzebuje półelektronicznego ruskiego systemu ZHS o wdzięcznej nazwie "Ozon"

: czw wrz 16, 2004 10:36 am
autor: kubol_59
Mozna prosic o wiecej informacji na temat tego zhs, bo mam taki element ktory nie bardzo wiem jak podlaczyc, ma 3 bolce, oraz dwie takie "wpustki" do ktorych przylacza sie rurki moze podcisnienia? Czy z tym czyms gaznik pracuje duzo lepiej?
: czw wrz 16, 2004 10:34 pm
autor: gri74
No powiem tylko, że na ludzi z forum zawsze można liczyć i załatwiona sprawa.Gażniczek jest i chodzi dobrze. Podziękowania dla wszystkich oferujących swą pomoc a największe dla tego kto mi go pożyczył

: czw wrz 16, 2004 10:39 pm
autor: CLIMBER
ja mialem dwugadzielowego jikova całkiem niezle dawał rade naprawde

: czw wrz 16, 2004 11:16 pm
autor: SebastianS
kubol_59 pisze:Mozna prosic o wiecej informacji na temat tego zhs, bo mam taki element ktory nie bardzo wiem jak podlaczyc, ma 3 bolce, oraz dwie takie "wpustki" do ktorych przylacza sie rurki moze podcisnienia? Czy z tym czyms gaznik pracuje duzo lepiej?
Zhs w K-151 działa następująco: Ma wbudowaną membranę, na którą działa podciśnienie z rury ssącej silnika, powodując zamknięcie iglicy w układzie wolnych obrotów - czyli hamowanie silnikiem. Taka sytuacja następuje tylko wtedy, gdy przepustnica jest zamknięta i jednoczesnie obroty są powyżej ok. 1000. Oba czynniki odczytuje układ elektroniczny, na podstawie impulsów z cewki - obroty, na podstawie sygnału z mikroprzełącznika przy przepustnicy gaźnika - info o zamknięciu przepustnicy. Wtedy układ ten wysyła sygnał wykonawczy do otwarcia elektrozaworu na wężyku doprowadzajacym podciśnienie z kolektora do zhs. Ot - wszystko. Jeden z tych króćców właśnie do tego służy.
: pt wrz 17, 2004 6:58 am
autor: GAZFAN
gri74 pisze:No powiem tylko, że na ludzi z forum zawsze można liczyć i załatwiona sprawa.Gażniczek jest i chodzi dobrze. Podziękowania dla wszystkich oferujących swą pomoc a największe dla tego kto mi go pożyczył

A czy ty go moze w niedziele nie wystawisz na pojezdzenie?
: pt wrz 17, 2004 10:24 am
autor: kubol_59
Prosze o dokladniejsze wyjasnienie podlaczenia tego ZHS do k151[/quote]
: pt wrz 17, 2004 10:57 am
autor: gri74
No nie bardzo w niedziele mogę, bo właśnie niedziela to jedyny dzień w tygodniu kiedy pracuję

ale w sobotę za tydzień może? jak nic nie klęknie bo wczoraj była pierwsza jazda po 11 m-cach remontu i od razu łożyska sie rozsypały bo nikt nie zajrzał do tej strony mostu

chyba przez przeoczenie bo druga była robiona
: sob wrz 18, 2004 3:36 am
autor: SebastianS
kubol_59 pisze:Prosze o dokladniejsze wyjasnienie podlaczenia tego ZHS do k151
[/quote]
Jak Ci to mam dokładniej wyjaśnić? Pokazać w powietrzu

Nie mam schematu niestety, opis jest - moim zdaniem - precyzyjny.
Dodam tylko, że jeszcze do cewki (B+) podłącza się styk dużego elektrozaworu, sterczącego wyżej, ze zwieńczenia gaźnika - jest to zawór odpwoetrzenia komory pływakowej, zapobiegający powstawaniu korków par paliwa przy gorącym silniku.
Re:
: sob cze 27, 2009 9:01 pm
autor: benes
A drugi konektorek na elektrozaworze trzeba do czegoś podłączyć??
Podciśnienie do aparatu zapłonowego mam połączyć z krócem nr 49??
nr 52 i 53 to jest ten elektrozawór???
http://www.uazbuka.ru/k151.htm
Re: b. wysokoie obroty
: ndz cze 28, 2009 5:54 pm
autor: benes
podłączyłem jeszcze rurką kruciec nr 48 z nr 29 (tam gdzie membrana) jest lepiej ale to jeszcze nie to...
nie widzę żadnej różnicy jak odłącze kabelek który podaje impulsy z cewki zapłonowej pewnie dlatego że że drugi konektorek jest pusty do czego go podłączyć??
Ma może ktoś do gaźnika K151 podłączony LPG bo na niskich obrotach mi gaśnie...
Ja zrobiłem w orginalnej obudowie dwa otwory od góry które doprowadzją LPG z parownika prosto nad gardzielami
@SebastianS masz taki gaźnik w uazie???