Jaki gaznik?
Moderator: Student
Jaki gaznik?
Mam pytanie: jaki gaznik najlepiej zainstalowac w silniku wolga 24?
- SebastianS
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
-
-
- Posty: 249
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:15 pm
- Lokalizacja: Iława Zabrze
- romanowicz_z3 car469b
- Posty: 328
- Rejestracja: wt maja 20, 2003 4:34 pm
- Lokalizacja: Kraków
- SebastianS
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
- SebastianS
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
No, hej hejBig-Unimog pisze:SebastianS pisze:W kwestii performance'u - K-151. W kwestii ekonomii - K-126G
Naprawde przećwiczone we wszystkie strony.
Jak zdecydujesz się na K-126G - mam niepotrzebną nówkę, nigdy nie zakładaną... Ja już dawno na wtrysk przeszedłem.![]()
siema

- SebastianS
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
Szczerze powiem - na poldku nie ćwiczyłem tego gaźnika, ale na przechyły K 126 znakomicie odporniejszy od webera - myślę, że uazowcy potwierdzą.L80 pisze:Sebastian ja go wezme
do poldka pasuje?
i jeszcze raz dokładniej i tak jak dla laika
czym one się różnią?
i czy na przechyłach i z górki i podgórkie czy będzie chodził
Jest to gaźnik bardzo precyzyjnie regulowalny i naprawdę - na nim uazy i wołgi najmniej palą, jeśli oczywiście się nie butuje, bo wtedy na kazdym palą mnóstwo

L80, zapraszam na priva

- romanowicz_z3 car469b
- Posty: 328
- Rejestracja: wt maja 20, 2003 4:34 pm
- Lokalizacja: Kraków
SebastianS pisze:Szczerze powiem - na poldku nie ćwiczyłem tego gaźnika, ale na przechyły K 126 znakomicie odporniejszy od webera - myślę, że uazowcy potwierdzą.L80 pisze:Sebastian ja go wezme
do poldka pasuje?
i jeszcze raz dokładniej i tak jak dla laika
czym one się różnią?
i czy na przechyłach i z górki i podgórkie czy będzie chodził
Jest to gaźnik bardzo precyzyjnie regulowalny i naprawdę - na nim uazy i wołgi najmniej palą, jeśli oczywiście się nie butuje, bo wtedy na kazdym palą mnóstwo
L80, zapraszam na priva
W wołdze 24 na trasie jadąc do 70 km/h kumpel miał spalanie 5 do 7 litrów na 100. Jak się butuje i otwiera się drugą przepustnicę to ... nie papusia

]
żre

Tzarrr!!
- SebastianS
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
- SebastianS
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
7 uwierzę, 5 - za Chiny nie... Bez jaj, przy 70 km/h to maluch dobrze zrobiony pali 4,3!romanowicz_z3 car469b pisze:W wołdze 24 na trasie jadąc do 70 km/h kumpel miał spalanie 5 do 7 litrów na 100. Jak się butuje i otwiera się drugą przepustnicę to ... nie papusiaSebastianS pisze:Szczerze powiem - na poldku nie ćwiczyłem tego gaźnika, ale na przechyły K 126 znakomicie odporniejszy od webera - myślę, że uazowcy potwierdzą.L80 pisze:Sebastian ja go wezme
do poldka pasuje?
i jeszcze raz dokładniej i tak jak dla laika
czym one się różnią?
i czy na przechyłach i z górki i podgórkie czy będzie chodził
Jest to gaźnik bardzo precyzyjnie regulowalny i naprawdę - na nim uazy i wołgi najmniej palą, jeśli oczywiście się nie butuje, bo wtedy na kazdym palą mnóstwo
L80, zapraszam na priva
]
żre
- romanowicz_z3 car469b
- Posty: 328
- Rejestracja: wt maja 20, 2003 4:34 pm
- Lokalizacja: Kraków
SebastianS pisze:7 uwierzę, 5 - za Chiny nie... Bez jaj, przy 70 km/h to maluch dobrze zrobiony pali 4,3!romanowicz_z3 car469b pisze:W wołdze 24 na trasie jadąc do 70 km/h kumpel miał spalanie 5 do 7 litrów na 100. Jak się butuje i otwiera się drugą przepustnicę to ... nie papusiaSebastianS pisze: Szczerze powiem - na poldku nie ćwiczyłem tego gaźnika, ale na przechyły K 126 znakomicie odporniejszy od webera - myślę, że uazowcy potwierdzą.
Jest to gaźnik bardzo precyzyjnie regulowalny i naprawdę - na nim uazy i wołgi najmniej palą, jeśli oczywiście się nie butuje, bo wtedy na kazdym palą mnóstwo
L80, zapraszam na priva
]
żre
ok tak mówił więc załóżmy że to nawet 7 to i tak malutko - ale czy to samo da się osiągnąć w uazie? Co z oporami powietrza/toczenia itp??
pozdrawiam
Tzarrr!!
- SebastianS
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
W uazie podczas jazdy obraca się dwa razy więcej łożysk i kół zębatych, niż w wołdze, aerodynamika też mimo wszystko inna, no i waga...romanowicz_z3 car469b pisze: ok tak mówił więc załóżmy że to nawet 7 to i tak malutko - ale czy to samo da się osiągnąć w uazie? Co z oporami powietrza/toczenia itp??
pozdrawiam
Znam takich szpeniów, co mają cierpliwość jechać tak delikatnie i powoli, że mieszczą się w 10 uazem. Mniej to już chyba musi być cały czas z górki

Jak benzyna byla jeszcze na kartki to przy 60 km/h na wolnych mostach, odkreconych sprzegielkach, z wolga z dwugardzielowym gazniku osiagalem 10,6 litra. Nie mialem zreszta innego wyjscia bo na wakacje bylo 400 km w jedna stroneSebastianS pisze:Znam takich szpeniów, co mają cierpliwość jechać tak delikatnie i powoli, że mieszczą się w 10 uazem.

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość