Jaki gaznik?

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

kubol_59
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 18
Rejestracja: ndz lip 25, 2004 7:49 pm
Lokalizacja: Przemysl

Jaki gaznik?

Post autor: kubol_59 » śr wrz 15, 2004 7:08 pm

Mam pytanie: jaki gaznik najlepiej zainstalowac w silniku wolga 24?

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » śr wrz 15, 2004 9:47 pm

Ja słyszałem od mądrych ludzi :)2 że najlepiej założyć od forda 2.3 benzyna
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » czw wrz 16, 2004 3:11 am

ja slyszalem ze solexa :wink:
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

kubol_59
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 18
Rejestracja: ndz lip 25, 2004 7:49 pm
Lokalizacja: Przemysl

Post autor: kubol_59 » czw wrz 16, 2004 8:08 am

A jaki dokladnie ma byc ten solex?
I ile to mniej wiecej kosztuje?
Z gory dzieki.

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » czw wrz 16, 2004 8:52 am

W kwestii performance'u - K-151. W kwestii ekonomii - K-126G
Naprawde przećwiczone we wszystkie strony.

Jak zdecydujesz się na K-126G - mam niepotrzebną nówkę, nigdy nie zakładaną... Ja już dawno na wtrysk przeszedłem.

Big-Unimog
 
 
Posty: 249
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:15 pm
Lokalizacja: Iława Zabrze

Post autor: Big-Unimog » czw wrz 16, 2004 9:04 am

SebastianS pisze:W kwestii performance'u - K-151. W kwestii ekonomii - K-126G
Naprawde przećwiczone we wszystkie strony.

Jak zdecydujesz się na K-126G - mam niepotrzebną nówkę, nigdy nie zakładaną... Ja już dawno na wtrysk przeszedłem.
:lol: :lol: siema 8)

kubol_59
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 18
Rejestracja: ndz lip 25, 2004 7:49 pm
Lokalizacja: Przemysl

Post autor: kubol_59 » czw wrz 16, 2004 10:33 am

Nie rozumiem to ruski gaznik k151 to solex?

Awatar użytkownika
Jerry
     
     
Posty: 4554
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Józefosław-Piaseczno

Post autor: Jerry » czw wrz 16, 2004 10:51 am

Nie.
Solex to Карбюратор ДААЗ / 4178-1107010
Disco 300 ES

Awatar użytkownika
romanowicz_z3 car469b
Posty: 328
Rejestracja: wt maja 20, 2003 4:34 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: romanowicz_z3 car469b » czw wrz 16, 2004 2:08 pm

gri74 pisze:Ja słyszałem od mądrych ludzi :)2 że najlepiej założyć od forda 2.3 benzyna


mówisz o v6? bo tam właśnie gaźnik Solex 35/35 EEIT był montowany 8)
Tzarrr!!

kubol_59
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 18
Rejestracja: ndz lip 25, 2004 7:49 pm
Lokalizacja: Przemysl

Post autor: kubol_59 » czw wrz 16, 2004 6:58 pm

Czy ten Solex bez problemu podejdzie do uazowolgi silnika( bez przerobek)?

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » czw wrz 16, 2004 11:06 pm

Rozstaw śrub identyczny. Mała przeróbka napędu przepustnic. Podobny performance jak K-126 (może minimalnie lepszy - gardziele większe o 1mm). Dużo gorszy niż w przypadku K-151. Zużycie większe niż z K 126, podobne jak w K151.

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » czw wrz 16, 2004 11:52 pm

Big-Unimog pisze:
SebastianS pisze:W kwestii performance'u - K-151. W kwestii ekonomii - K-126G
Naprawde przećwiczone we wszystkie strony.

Jak zdecydujesz się na K-126G - mam niepotrzebną nówkę, nigdy nie zakładaną... Ja już dawno na wtrysk przeszedłem.
:lol: :lol: siema 8)
No, hej hej :) Widzę że w końcu Ci się udało zalogować!

Awatar użytkownika
L80
Posty: 646
Rejestracja: pn gru 23, 2002 5:55 pm
Lokalizacja: Mlawa

Post autor: L80 » pt wrz 17, 2004 2:44 pm

Sebastian ja go wezme
do poldka pasuje?
i jeszcze raz dokładniej i tak jak dla laika
czym one się różnią?
i czy na przechyłach i z górki i podgórkie czy będzie chodził

Awatar użytkownika
Zbowid
     
     
Posty: 11903
Rejestracja: wt maja 13, 2003 2:35 pm
Lokalizacja: Bystrzejowice

Post autor: Zbowid » pt wrz 17, 2004 3:20 pm

Ba, chodził - stary on bedzie nawet jeździł!!!! :lol:
Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli. :)23

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » sob wrz 18, 2004 3:39 am

L80 pisze:Sebastian ja go wezme
do poldka pasuje?
i jeszcze raz dokładniej i tak jak dla laika
czym one się różnią?
i czy na przechyłach i z górki i podgórkie czy będzie chodził
Szczerze powiem - na poldku nie ćwiczyłem tego gaźnika, ale na przechyły K 126 znakomicie odporniejszy od webera - myślę, że uazowcy potwierdzą.

Jest to gaźnik bardzo precyzyjnie regulowalny i naprawdę - na nim uazy i wołgi najmniej palą, jeśli oczywiście się nie butuje, bo wtedy na kazdym palą mnóstwo :)21

L80, zapraszam na priva :)

Adampio
 
 
Posty: 903
Rejestracja: śr kwie 03, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Adampio » sob wrz 18, 2004 7:05 pm

SebastianS pisze:Ja już dawno na wtrysk przeszedłem.
Do silnika od Wołgi? :o

Awatar użytkownika
romanowicz_z3 car469b
Posty: 328
Rejestracja: wt maja 20, 2003 4:34 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: romanowicz_z3 car469b » sob wrz 18, 2004 7:14 pm

SebastianS pisze:
L80 pisze:Sebastian ja go wezme
do poldka pasuje?
i jeszcze raz dokładniej i tak jak dla laika
czym one się różnią?
i czy na przechyłach i z górki i podgórkie czy będzie chodził
Szczerze powiem - na poldku nie ćwiczyłem tego gaźnika, ale na przechyły K 126 znakomicie odporniejszy od webera - myślę, że uazowcy potwierdzą.

Jest to gaźnik bardzo precyzyjnie regulowalny i naprawdę - na nim uazy i wołgi najmniej palą, jeśli oczywiście się nie butuje, bo wtedy na kazdym palą mnóstwo :)21

L80, zapraszam na priva :)

W wołdze 24 na trasie jadąc do 70 km/h kumpel miał spalanie 5 do 7 litrów na 100. Jak się butuje i otwiera się drugą przepustnicę to ... nie papusia :)21



]
żre


:)21
Tzarrr!!

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » ndz wrz 19, 2004 12:52 am

Adampio pisze:
SebastianS pisze:Ja już dawno na wtrysk przeszedłem.
Do silnika od Wołgi? :o
Do tego samego :) Wielopunktowy w dodatku... Zbyszek z Sulejówka widział i może potwierdzić.

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » ndz wrz 19, 2004 12:55 am

romanowicz_z3 car469b pisze:
SebastianS pisze:
L80 pisze:Sebastian ja go wezme
do poldka pasuje?
i jeszcze raz dokładniej i tak jak dla laika
czym one się różnią?
i czy na przechyłach i z górki i podgórkie czy będzie chodził
Szczerze powiem - na poldku nie ćwiczyłem tego gaźnika, ale na przechyły K 126 znakomicie odporniejszy od webera - myślę, że uazowcy potwierdzą.

Jest to gaźnik bardzo precyzyjnie regulowalny i naprawdę - na nim uazy i wołgi najmniej palą, jeśli oczywiście się nie butuje, bo wtedy na kazdym palą mnóstwo :)21

L80, zapraszam na priva :)
W wołdze 24 na trasie jadąc do 70 km/h kumpel miał spalanie 5 do 7 litrów na 100. Jak się butuje i otwiera się drugą przepustnicę to ... nie papusia :)21

]
żre


:)21
7 uwierzę, 5 - za Chiny nie... Bez jaj, przy 70 km/h to maluch dobrze zrobiony pali 4,3!

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » ndz wrz 19, 2004 3:03 am

5 to on spalil ale na 50 km :)21
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Awatar użytkownika
romanowicz_z3 car469b
Posty: 328
Rejestracja: wt maja 20, 2003 4:34 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: romanowicz_z3 car469b » ndz wrz 19, 2004 8:33 am

SebastianS pisze:
romanowicz_z3 car469b pisze:
SebastianS pisze: Szczerze powiem - na poldku nie ćwiczyłem tego gaźnika, ale na przechyły K 126 znakomicie odporniejszy od webera - myślę, że uazowcy potwierdzą.

Jest to gaźnik bardzo precyzyjnie regulowalny i naprawdę - na nim uazy i wołgi najmniej palą, jeśli oczywiście się nie butuje, bo wtedy na kazdym palą mnóstwo :)21

L80, zapraszam na priva :)
W wołdze 24 na trasie jadąc do 70 km/h kumpel miał spalanie 5 do 7 litrów na 100. Jak się butuje i otwiera się drugą przepustnicę to ... nie papusia :)21

]
żre


:)21
7 uwierzę, 5 - za Chiny nie... Bez jaj, przy 70 km/h to maluch dobrze zrobiony pali 4,3!

ok tak mówił więc załóżmy że to nawet 7 to i tak malutko - ale czy to samo da się osiągnąć w uazie? Co z oporami powietrza/toczenia itp??


pozdrawiam
Tzarrr!!

Awatar użytkownika
Kasprol
Posty: 1605
Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kasprol » ndz wrz 19, 2004 9:15 am

uaz 452 przyspokojnej jezdzie kierowcy firmowego potrafi spalic 8-10l na 100 potwierdzone od kierowców wiadomo wszystko ponizej normy firmowej jest do prywatnego auta wiec opłaca sie kombinowac
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » ndz wrz 19, 2004 10:02 am

romanowicz_z3 car469b pisze: ok tak mówił więc załóżmy że to nawet 7 to i tak malutko - ale czy to samo da się osiągnąć w uazie? Co z oporami powietrza/toczenia itp??
pozdrawiam
W uazie podczas jazdy obraca się dwa razy więcej łożysk i kół zębatych, niż w wołdze, aerodynamika też mimo wszystko inna, no i waga...
Znam takich szpeniów, co mają cierpliwość jechać tak delikatnie i powoli, że mieszczą się w 10 uazem. Mniej to już chyba musi być cały czas z górki :)21

Adampio
 
 
Posty: 903
Rejestracja: śr kwie 03, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Adampio » ndz wrz 19, 2004 10:08 pm

SebastianS pisze:Znam takich szpeniów, co mają cierpliwość jechać tak delikatnie i powoli, że mieszczą się w 10 uazem.
Jak benzyna byla jeszcze na kartki to przy 60 km/h na wolnych mostach, odkreconych sprzegielkach, z wolga z dwugardzielowym gazniku osiagalem 10,6 litra. Nie mialem zreszta innego wyjscia bo na wakacje bylo 400 km w jedna strone :)

Awatar użytkownika
moralez
    
    
Posty: 2454
Rejestracja: wt lut 11, 2003 5:07 am
Lokalizacja: włocławek

Post autor: moralez » ndz wrz 19, 2004 10:15 pm

Kasprol pisze:uaz 452 przyspokojnej jezdzie kierowcy firmowego potrafi spalic 8-10l na 100 potwierdzone od kierowców wiadomo wszystko ponizej normy firmowej jest do prywatnego auta wiec opłaca sie kombinowac
:o :o

to w $$ wychodzi tyle samo co 20l LPG u mnie

o w morde :)24
ZG 5.2 96r.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość