Strona 1 z 2

Jaki gaznik?

: śr wrz 15, 2004 7:08 pm
autor: kubol_59
Mam pytanie: jaki gaznik najlepiej zainstalowac w silniku wolga 24?

: śr wrz 15, 2004 9:47 pm
autor: gri74
Ja słyszałem od mądrych ludzi :)2 że najlepiej założyć od forda 2.3 benzyna

: czw wrz 16, 2004 3:11 am
autor: MOC
ja slyszalem ze solexa :wink:

: czw wrz 16, 2004 8:08 am
autor: kubol_59
A jaki dokladnie ma byc ten solex?
I ile to mniej wiecej kosztuje?
Z gory dzieki.

: czw wrz 16, 2004 8:52 am
autor: SebastianS
W kwestii performance'u - K-151. W kwestii ekonomii - K-126G
Naprawde przećwiczone we wszystkie strony.

Jak zdecydujesz się na K-126G - mam niepotrzebną nówkę, nigdy nie zakładaną... Ja już dawno na wtrysk przeszedłem.

: czw wrz 16, 2004 9:04 am
autor: Big-Unimog
SebastianS pisze:W kwestii performance'u - K-151. W kwestii ekonomii - K-126G
Naprawde przećwiczone we wszystkie strony.

Jak zdecydujesz się na K-126G - mam niepotrzebną nówkę, nigdy nie zakładaną... Ja już dawno na wtrysk przeszedłem.
:lol: :lol: siema 8)

: czw wrz 16, 2004 10:33 am
autor: kubol_59
Nie rozumiem to ruski gaznik k151 to solex?

: czw wrz 16, 2004 10:51 am
autor: Jerry
Nie.
Solex to Карбюратор ДААЗ / 4178-1107010

: czw wrz 16, 2004 2:08 pm
autor: romanowicz_z3 car469b
gri74 pisze:Ja słyszałem od mądrych ludzi :)2 że najlepiej założyć od forda 2.3 benzyna


mówisz o v6? bo tam właśnie gaźnik Solex 35/35 EEIT był montowany 8)

: czw wrz 16, 2004 6:58 pm
autor: kubol_59
Czy ten Solex bez problemu podejdzie do uazowolgi silnika( bez przerobek)?

: czw wrz 16, 2004 11:06 pm
autor: SebastianS
Rozstaw śrub identyczny. Mała przeróbka napędu przepustnic. Podobny performance jak K-126 (może minimalnie lepszy - gardziele większe o 1mm). Dużo gorszy niż w przypadku K-151. Zużycie większe niż z K 126, podobne jak w K151.

: czw wrz 16, 2004 11:52 pm
autor: SebastianS
Big-Unimog pisze:
SebastianS pisze:W kwestii performance'u - K-151. W kwestii ekonomii - K-126G
Naprawde przećwiczone we wszystkie strony.

Jak zdecydujesz się na K-126G - mam niepotrzebną nówkę, nigdy nie zakładaną... Ja już dawno na wtrysk przeszedłem.
:lol: :lol: siema 8)
No, hej hej :) Widzę że w końcu Ci się udało zalogować!

: pt wrz 17, 2004 2:44 pm
autor: L80
Sebastian ja go wezme
do poldka pasuje?
i jeszcze raz dokładniej i tak jak dla laika
czym one się różnią?
i czy na przechyłach i z górki i podgórkie czy będzie chodził

: pt wrz 17, 2004 3:20 pm
autor: Zbowid
Ba, chodził - stary on bedzie nawet jeździł!!!! :lol:

: sob wrz 18, 2004 3:39 am
autor: SebastianS
L80 pisze:Sebastian ja go wezme
do poldka pasuje?
i jeszcze raz dokładniej i tak jak dla laika
czym one się różnią?
i czy na przechyłach i z górki i podgórkie czy będzie chodził
Szczerze powiem - na poldku nie ćwiczyłem tego gaźnika, ale na przechyły K 126 znakomicie odporniejszy od webera - myślę, że uazowcy potwierdzą.

Jest to gaźnik bardzo precyzyjnie regulowalny i naprawdę - na nim uazy i wołgi najmniej palą, jeśli oczywiście się nie butuje, bo wtedy na kazdym palą mnóstwo :)21

L80, zapraszam na priva :)

: sob wrz 18, 2004 7:05 pm
autor: Adampio
SebastianS pisze:Ja już dawno na wtrysk przeszedłem.
Do silnika od Wołgi? :o

: sob wrz 18, 2004 7:14 pm
autor: romanowicz_z3 car469b
SebastianS pisze:
L80 pisze:Sebastian ja go wezme
do poldka pasuje?
i jeszcze raz dokładniej i tak jak dla laika
czym one się różnią?
i czy na przechyłach i z górki i podgórkie czy będzie chodził
Szczerze powiem - na poldku nie ćwiczyłem tego gaźnika, ale na przechyły K 126 znakomicie odporniejszy od webera - myślę, że uazowcy potwierdzą.

Jest to gaźnik bardzo precyzyjnie regulowalny i naprawdę - na nim uazy i wołgi najmniej palą, jeśli oczywiście się nie butuje, bo wtedy na kazdym palą mnóstwo :)21

L80, zapraszam na priva :)

W wołdze 24 na trasie jadąc do 70 km/h kumpel miał spalanie 5 do 7 litrów na 100. Jak się butuje i otwiera się drugą przepustnicę to ... nie papusia :)21



]
żre


:)21

: ndz wrz 19, 2004 12:52 am
autor: SebastianS
Adampio pisze:
SebastianS pisze:Ja już dawno na wtrysk przeszedłem.
Do silnika od Wołgi? :o
Do tego samego :) Wielopunktowy w dodatku... Zbyszek z Sulejówka widział i może potwierdzić.

: ndz wrz 19, 2004 12:55 am
autor: SebastianS
romanowicz_z3 car469b pisze:
SebastianS pisze:
L80 pisze:Sebastian ja go wezme
do poldka pasuje?
i jeszcze raz dokładniej i tak jak dla laika
czym one się różnią?
i czy na przechyłach i z górki i podgórkie czy będzie chodził
Szczerze powiem - na poldku nie ćwiczyłem tego gaźnika, ale na przechyły K 126 znakomicie odporniejszy od webera - myślę, że uazowcy potwierdzą.

Jest to gaźnik bardzo precyzyjnie regulowalny i naprawdę - na nim uazy i wołgi najmniej palą, jeśli oczywiście się nie butuje, bo wtedy na kazdym palą mnóstwo :)21

L80, zapraszam na priva :)
W wołdze 24 na trasie jadąc do 70 km/h kumpel miał spalanie 5 do 7 litrów na 100. Jak się butuje i otwiera się drugą przepustnicę to ... nie papusia :)21

]
żre


:)21
7 uwierzę, 5 - za Chiny nie... Bez jaj, przy 70 km/h to maluch dobrze zrobiony pali 4,3!

: ndz wrz 19, 2004 3:03 am
autor: MOC
5 to on spalil ale na 50 km :)21

: ndz wrz 19, 2004 8:33 am
autor: romanowicz_z3 car469b
SebastianS pisze:
romanowicz_z3 car469b pisze:
SebastianS pisze: Szczerze powiem - na poldku nie ćwiczyłem tego gaźnika, ale na przechyły K 126 znakomicie odporniejszy od webera - myślę, że uazowcy potwierdzą.

Jest to gaźnik bardzo precyzyjnie regulowalny i naprawdę - na nim uazy i wołgi najmniej palą, jeśli oczywiście się nie butuje, bo wtedy na kazdym palą mnóstwo :)21

L80, zapraszam na priva :)
W wołdze 24 na trasie jadąc do 70 km/h kumpel miał spalanie 5 do 7 litrów na 100. Jak się butuje i otwiera się drugą przepustnicę to ... nie papusia :)21

]
żre


:)21
7 uwierzę, 5 - za Chiny nie... Bez jaj, przy 70 km/h to maluch dobrze zrobiony pali 4,3!

ok tak mówił więc załóżmy że to nawet 7 to i tak malutko - ale czy to samo da się osiągnąć w uazie? Co z oporami powietrza/toczenia itp??


pozdrawiam

: ndz wrz 19, 2004 9:15 am
autor: Kasprol
uaz 452 przyspokojnej jezdzie kierowcy firmowego potrafi spalic 8-10l na 100 potwierdzone od kierowców wiadomo wszystko ponizej normy firmowej jest do prywatnego auta wiec opłaca sie kombinowac

: ndz wrz 19, 2004 10:02 am
autor: SebastianS
romanowicz_z3 car469b pisze: ok tak mówił więc załóżmy że to nawet 7 to i tak malutko - ale czy to samo da się osiągnąć w uazie? Co z oporami powietrza/toczenia itp??
pozdrawiam
W uazie podczas jazdy obraca się dwa razy więcej łożysk i kół zębatych, niż w wołdze, aerodynamika też mimo wszystko inna, no i waga...
Znam takich szpeniów, co mają cierpliwość jechać tak delikatnie i powoli, że mieszczą się w 10 uazem. Mniej to już chyba musi być cały czas z górki :)21

: ndz wrz 19, 2004 10:08 pm
autor: Adampio
SebastianS pisze:Znam takich szpeniów, co mają cierpliwość jechać tak delikatnie i powoli, że mieszczą się w 10 uazem.
Jak benzyna byla jeszcze na kartki to przy 60 km/h na wolnych mostach, odkreconych sprzegielkach, z wolga z dwugardzielowym gazniku osiagalem 10,6 litra. Nie mialem zreszta innego wyjscia bo na wakacje bylo 400 km w jedna strone :)

: ndz wrz 19, 2004 10:15 pm
autor: moralez
Kasprol pisze:uaz 452 przyspokojnej jezdzie kierowcy firmowego potrafi spalic 8-10l na 100 potwierdzone od kierowców wiadomo wszystko ponizej normy firmowej jest do prywatnego auta wiec opłaca sie kombinowac
:o :o

to w $$ wychodzi tyle samo co 20l LPG u mnie

o w morde :)24