Post
autor: ZoltanBerg » czw maja 05, 2011 1:40 pm
To PTO z wiertnicy da się zmotać na reduktorze UAZa? Z tego co czytam i widzę u siebie i na fotach to zdaje się że na normalnym UAZowym reduktorze przedłużenie wałka pośredniego (zrobienie w tym miejscu PTO) wymusza likwidację ręcznego. Mam rację czy nie?
Dodam jeszcze, że szukam różnych metod modyfikacji reduktora/skrzyni UAZa, tak żeby wyprowadzić PTO. Narazie zdaje się że widzę dwie metody:
a) przedłużenie wałka pośredniego, wymusza likwidację ręcznego ale jest pod podłogą;
b) nasadka na pokrywę reduktora, wszystko idzie w górę i wał wypada pomiędzy siedzeniami;
c) ewentualna opcja na zdjęciu z wiertnicy tylko nie bardzo wiem jak to ma wyglądać i czy da się zrobić na reduktorze UAZa.
Marek
UAZ 469B (r.1981)
silnik Ford 2,3 granada
Kopia Simexa
LPG/Benzyna