Snorkel a regulacja gażnika

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Snorkel a regulacja gażnika

Post autor: gri74 » pn paź 04, 2004 10:46 pm

Po podłączeniu snorkela ,podczas jazdy jak wcisnę gaz do dechy to się przycina tzn. muli i nie chce iśc pełna mocą,wystarczy troszkę ująć gazu i zaczyna lepiej iść.Dodam ,że bez idzie normalnie.
Podłączenie jest bez filtra powietrza, rura i do góry
W związku z tym mam pytania:

1. Czy to kwestia składu mieszanki i regulacji tą śrubką?
2. Czy to wynik nieobecności filtra powietrza?
3.Coś innego :lol:
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
Paweł Cybulski
Posty: 490
Rejestracja: czw maja 06, 2004 2:06 pm
Lokalizacja: Nieporęt k. W-wa

Post autor: Paweł Cybulski » czw paź 21, 2004 8:09 am

Może brak filtra...

Awatar użytkownika
bilans
Posty: 1972
Rejestracja: śr maja 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bydgoszcz/Zielonka
Kontaktowanie:

odp

Post autor: bilans » czw paź 21, 2004 8:12 am

za małe fi snorkela , za mało powietrza do spalania mieszanki .... za mało mocy ....
wrangler yj 4.0 .......toyota LC J12,Ranger, Pajero 2,5
http://www.firmabilans.pl/

Awatar użytkownika
Paweł Cybulski
Posty: 490
Rejestracja: czw maja 06, 2004 2:06 pm
Lokalizacja: Nieporęt k. W-wa

Post autor: Paweł Cybulski » czw paź 21, 2004 8:28 am

Możliwe... albo za duzo powietrza dostaje.... skład mieszanki (wiem ze pisal ze bez dziala) ale jak dostaje wieceejpowietrza to moze byc za malo paliwa...

Awatar użytkownika
bilans
Posty: 1972
Rejestracja: śr maja 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bydgoszcz/Zielonka
Kontaktowanie:

odp

Post autor: bilans » czw paź 21, 2004 8:33 am

dokładnie ale bez zabawy nad gaźnikiem sie nie dowiemy .
1 jakie auto -uaz
2 jaki silnik - ????
3 jakie fi snorkela ???

bez tego to zostaje samo gdybanie
wrangler yj 4.0 .......toyota LC J12,Ranger, Pajero 2,5
http://www.firmabilans.pl/

Awatar użytkownika
Zbowid
     
     
Posty: 11903
Rejestracja: wt maja 13, 2003 2:35 pm
Lokalizacja: Bystrzejowice

Post autor: Zbowid » czw paź 21, 2004 8:58 am

Grzesiu twój Uaz ma za mało powietrza. Musisz założyć u siebie tak zwany kondenstor powietrza - czyli zaadoptować od jakiegoś zachodniego aut pustą plastikową komorę na około 5L powietrza i problem zniknie. Miałem to samo - u mnie jest założone od Saaba - fajna przelotowa komora powietrza.
Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli. :)23

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » czw paź 21, 2004 9:05 am

1 jakie auto -uaz
2 jaki silnik -
3 jakie fi snorkela ?
uaz silnik uazowołga, fi 75 a z tą komorą to w takim razie coś sprubuję wymotać.
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
bilans
Posty: 1972
Rejestracja: śr maja 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bydgoszcz/Zielonka
Kontaktowanie:

odp

Post autor: bilans » czw paź 21, 2004 9:08 am

powinno być ok - z tą komorą poczekaj sprawdź najpierw mieszankę może faktycznie teraz za mało - paliwa .... w stosunku do powietrza
wrangler yj 4.0 .......toyota LC J12,Ranger, Pajero 2,5
http://www.firmabilans.pl/

Awatar użytkownika
kpeugeot
 
 
Posty: 5559
Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Lublin/Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: kpeugeot » czw paź 21, 2004 9:10 am

od tego saaba rozgrzebanego co stoi na podwórku

to dla takiego bardziewia całego saaba kupiłeś ?????? :)21
TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!

Awatar użytkownika
bilans
Posty: 1972
Rejestracja: śr maja 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bydgoszcz/Zielonka
Kontaktowanie:

odp

Post autor: bilans » czw paź 21, 2004 9:51 am

no to pewnie jest dawca podzespołów - sabo cośtam wiem sabotażysta
wrangler yj 4.0 .......toyota LC J12,Ranger, Pajero 2,5
http://www.firmabilans.pl/

Awatar użytkownika
Wojtek_K
Posty: 2384
Rejestracja: wt paź 29, 2002 7:35 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: Wojtek_K » czw paź 21, 2004 9:51 am

mam taki sam zestaw ale problem nie występuje ...

co to znaczy że nie masz filtra powietrza ?? !! !! !!
1. Muscel'69
2. Muscel'82
3. Uaz'91
4. K160-3,3T'91
5. Cherokee'95
6. Africa'00 :-)

Awatar użytkownika
bilans
Posty: 1972
Rejestracja: śr maja 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bydgoszcz/Zielonka
Kontaktowanie:

odp

Post autor: bilans » czw paź 21, 2004 9:57 am

to znaczy że go wywalił poprostu pewnie zostawił pustą puszke .... lub tak zrobili snorkel że ni chu chu nie da rady wcisnąć filtra :(
wrangler yj 4.0 .......toyota LC J12,Ranger, Pajero 2,5
http://www.firmabilans.pl/

Awatar użytkownika
Wojtek_K
Posty: 2384
Rejestracja: wt paź 29, 2002 7:35 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: Wojtek_K » czw paź 21, 2004 9:58 am

a jak to gaźnik przezyje ...
1. Muscel'69
2. Muscel'82
3. Uaz'91
4. K160-3,3T'91
5. Cherokee'95
6. Africa'00 :-)

Awatar użytkownika
bilans
Posty: 1972
Rejestracja: śr maja 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bydgoszcz/Zielonka
Kontaktowanie:

odp

Post autor: bilans » czw paź 21, 2004 10:02 am

pewnie nie przeżyje ....... :(
wrangler yj 4.0 .......toyota LC J12,Ranger, Pajero 2,5
http://www.firmabilans.pl/

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » czw paź 21, 2004 10:45 am

powinno być ok - z tą komorą poczekaj sprawdź najpierw mieszankę może faktycznie teraz za mało - paliwa .... w stosunku do powietrza
tzn. co mam zrobic regulować składem mieszanki tą małą śrubką obok wolnych obrotów{przepustnicy} ?
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
bilans
Posty: 1972
Rejestracja: śr maja 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bydgoszcz/Zielonka
Kontaktowanie:

odp

Post autor: bilans » czw paź 21, 2004 12:07 pm

jaki masz gaźnik ?
wrangler yj 4.0 .......toyota LC J12,Ranger, Pajero 2,5
http://www.firmabilans.pl/

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » czw paź 21, 2004 1:22 pm

k 126g
ale jest pozyczony woec za bardzo nie chciałbym ingerowac w jego nastawy :lol:
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
Zbowid
     
     
Posty: 11903
Rejestracja: wt maja 13, 2003 2:35 pm
Lokalizacja: Bystrzejowice

Post autor: Zbowid » czw paź 21, 2004 2:30 pm

Nie stresuj się u mnie chodzi juz gaźnik od Forda 2,3 V6 8) - możesz kręcić... ale ja uważam, ze jak dasz mu trochę więcej powietrza - ta komora - to bedzie git. On sie po prostu dławi bo nie nadąża zasysać powietrza z długiego snorkela. Jak dasz komorę to będzie git!

Konrad to jest od tego Saaba... :lol:
Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli. :)23

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » czw paź 21, 2004 6:04 pm

A jak Ci sie Jarek sprrawuje ten gaznik od forda?
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
Zbowid
     
     
Posty: 11903
Rejestracja: wt maja 13, 2003 2:35 pm
Lokalizacja: Bystrzejowice

Post autor: Zbowid » czw paź 21, 2004 6:36 pm

Jest OK, jest niższy od orginału więc dając mikser masz jeszcze duzo miejsca na filtr lub motanie kolanka. Mocowanie jest identyczne jak orginału tyle tylko, ze w fordowskim obie przepustnice pracują równo. Osiągi są niezłe tzn tradycyjnie już paka- paka dwadzieścia jako max a przy prędkościach rzędu 90km/h pali poniżej 20L. Sprawdził się już w trasie - zrobiłem w sobote trasę Krzczonów- Półwiosek Stary ( koło Lichenia)-Krzczonów, czyli jakieś 950 km.
przy prędkościach rzędu 90-110 spalił średnio poniżej 20L. Wydaje mi się, że to sukces.
Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli. :)23

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości