Gaźnik k126g dwugardzielowy

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Paweł93
Posty: 321
Rejestracja: ndz paź 25, 2009 11:29 pm

Gaźnik k126g dwugardzielowy

Post autor: Paweł93 » ndz paź 23, 2011 10:05 pm

Witam wiem że było tych tematów ciut i od groma ale jak to nieraz na forum bywa tematy są a odpowiedzi nie ma.
Dopiero do kupiłem UAZa 31512, 90r. jest w nim zamontowany gaxnik k126g dwugardzilowy i za nic nie moge wyregulować w nim wolnych obrotów, po dodaniu gazu ładnie wchodzi na obroty i dobrze pracuje ale na wolnych chodzi jakby nie palił na jedną świecę, sprawdzałem zapłon, wymieniałem świece i dalej nic może ktoś z Was ma jakieś pomysły ?
A i jeszcze jedno mam pytanie takie już bardziej z ciekawości, z tego co wiem to ten gaźnik jest chyba od Wołgi więc czy to jakaś przeróbka czy może być że to fabryka ? :)2
1. 6 x UAZ 31512
2. Mitsubishi Pajero Mk1
3. Nissan Patrol y60
4. Hummer H3

Awatar użytkownika
tomaszb2
 
 
Posty: 247
Rejestracja: ndz gru 19, 2010 3:35 pm
Lokalizacja: świętokrzyskie
Kontaktowanie:

Re: Gaźnik k126g dwugardzielowy

Post autor: tomaszb2 » pn paź 24, 2011 7:15 am

Fabryka

W Uaza końcem lat 80-tych i początkiem 90-tych montowane były gaźniki jedno gardzielowe K131 i dwu gardzielowe K126GU,

czyli gaźnik z Wołgi Gaz-24 K126G, pewnie po małej modernizacji ;)

Ja mam rok '87 i mam na K131 i też nie jest łatwo ustawić wolnych obrotów, przynajmniej dla mnie bo raz są szybsze raz wolniejsze na nagrzanym silniku ale pewnie znajdzie się jakiś Kozak co powie że potrafi ustawić go idealnie :)21

a co do regulacji musisz poszukać w necie regulacji właśnie K126G w Wołdze i będzie git chyba, że ktoś z forum Ci link podrzuci :)
Tomek

Jazda Uazem jest jak rosyjska ruletka nie wiesz kiedy Cię coś (przy)trafi!! :)23

Awatar użytkownika
chester 469
 
 
Posty: 120
Rejestracja: wt lut 23, 2010 9:15 pm
Lokalizacja: Ostrołęka

Re: Gaźnik k126g dwugardzielowy

Post autor: chester 469 » pn paź 24, 2011 7:26 am

mi ojciec wyregulował gaźnik i hula
ZJ 97r 5.2 V8 b+gaz sek. lift 2.5" BFG AT 31"
Uaz 469 b+g lift Simex 33"

Paweł93
Posty: 321
Rejestracja: ndz paź 25, 2009 11:29 pm

Re: Gaźnik k126g dwugardzielowy

Post autor: Paweł93 » pn paź 24, 2011 9:48 am

Jakby ktoś wiedział jak wyregulować wolne obroty w tym gaźniku to proszę o jakieś podpowiedzi.
1. 6 x UAZ 31512
2. Mitsubishi Pajero Mk1
3. Nissan Patrol y60
4. Hummer H3

Awatar użytkownika
tomaszb2
 
 
Posty: 247
Rejestracja: ndz gru 19, 2010 3:35 pm
Lokalizacja: świętokrzyskie
Kontaktowanie:

Re: Gaźnik k126g dwugardzielowy

Post autor: tomaszb2 » pn paź 24, 2011 10:14 am

Paweł93 pisze:Jakby ktoś wiedział jak wyregulować wolne obroty w tym gaźniku to proszę o jakieś podpowiedzi.



http://translate.googleusercontent.com/ ... 3Aur-5xOwQ




Może Tobie i innym to pomoże tylko tłumaczenie jest jakie jest :wink:
Tomek

Jazda Uazem jest jak rosyjska ruletka nie wiesz kiedy Cię coś (przy)trafi!! :)23

Awatar użytkownika
opty
 
 
Posty: 152
Rejestracja: wt maja 22, 2007 4:23 pm
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kontaktowanie:

Re: Gaźnik k126g dwugardzielowy

Post autor: opty » pn paź 24, 2011 9:32 pm

Paweł93 pisze:Jakby ktoś wiedział jak wyregulować wolne obroty w tym gaźniku to proszę o jakieś podpowiedzi.
Proponuję zacząć od instrukcji:
http://www.remek4x4.opty.com.pl/8/uaz/i ... 94.html#in
Jeśli dopiero co kupiłes tego UAZ-a to najlepiej wykręć gaźnik i przynajmniej przemyj go benzyną (najwygodniej pędzelkiem). Zobacz też, czy przepustnica (klapki na ośce) pracuje bez oporów i czy domyka się do końca (przy zaciągniętym "ssaniu"). Sprawdź zawór iglicowy odpowiedzialny za dostarczanie mieszanki przy wolnych obrotach.
Jaromir Świerczyński
UAZ 31512 89 r., http://www.remek4x4.opty.com.pl/ - strona mojego pilota ;)

Paweł93
Posty: 321
Rejestracja: ndz paź 25, 2009 11:29 pm

Re: Gaźnik k126g dwugardzielowy

Post autor: Paweł93 » wt paź 25, 2011 9:37 am

Dzięki Wam wszystkim za pomoc, ale dalej nie mogę go wyregulować wrzucę dwa zdjęcia bo nie moge znaleźć gdzie on ma dysze może to w nich tkwi problem:

Obrazek
Obrazek

Myślałem że dyszę są tam gdzie wkręcone te dwie śrubki po okienkiem ale po odkręceniu nich tylko wylewa się paliwo i nic tam nie ma.

Gaźnik jednogardzielowy był prostszy w obsłudze. :)2
1. 6 x UAZ 31512
2. Mitsubishi Pajero Mk1
3. Nissan Patrol y60
4. Hummer H3

Awatar użytkownika
tomaszb2
 
 
Posty: 247
Rejestracja: ndz gru 19, 2010 3:35 pm
Lokalizacja: świętokrzyskie
Kontaktowanie:

Re: Gaźnik k126g dwugardzielowy

Post autor: tomaszb2 » wt paź 25, 2011 9:54 am

Jak dawałeś radę z jedo to i z dwu gardzielowym tez powinieneś dać radę.

W linku który ci wysłałem jest przekrój gaźnika i tam jest usytuowanie dysz.

A rozbierałeś w mak jedno gardzielowy czy tylko kręciłeś śrubką regulacyjna?
Tomek

Jazda Uazem jest jak rosyjska ruletka nie wiesz kiedy Cię coś (przy)trafi!! :)23

Awatar użytkownika
Balu-Balu
 
 
Posty: 5312
Rejestracja: czw mar 15, 2007 9:56 am
Lokalizacja: GWE
Kontaktowanie:

Re: Gaźnik k126g dwugardzielowy

Post autor: Balu-Balu » wt paź 25, 2011 9:58 am

Już trochę czasu mineło od momentu jak miałem styczność z tym gaźnikiem ale wydaje mi się, że to miejsca 1 i 2 służą do regulacji. Jak się mylę to poproszę o poprawienie.


Obrazek


:)21
Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"

Paweł93
Posty: 321
Rejestracja: ndz paź 25, 2009 11:29 pm

Re: Gaźnik k126g dwugardzielowy

Post autor: Paweł93 » wt paź 25, 2011 10:03 am

tomaszb2 pisze:Jak dawałeś radę z jedo to i z dwu gardzielowym tez powinieneś dać radę.

W linku który ci wysłałem jest przekrój gaźnika i tam jest usytuowanie dysz.

A rozbierałeś w mak jedno gardzielowy czy tylko kręciłeś śrubką regulacyjna?
Nie w mak to nie ale miałem już kilka UAZów z jednogardzielowymi i zawsze dawałem rade a ten dwu jakiś oporny. :x
Balu-Balu pisze:Już trochę czasu mineło od momentu jak miałem styczność z tym gaźnikiem ale wydaje mi się, że to miejsca 1 i 2 służą do regulacji. Jak się mylę to poproszę o poprawienie.
No 1 jest od wolnych obrotów ale gdy na niej ustawie niskie(takie jak powinno być w UAZie) to jakby nie palił na jedną świece a 2 praktycznie nie ma żadnej regulacji. :(
1. 6 x UAZ 31512
2. Mitsubishi Pajero Mk1
3. Nissan Patrol y60
4. Hummer H3

Awatar użytkownika
Balu-Balu
 
 
Posty: 5312
Rejestracja: czw mar 15, 2007 9:56 am
Lokalizacja: GWE
Kontaktowanie:

Re: Gaźnik k126g dwugardzielowy

Post autor: Balu-Balu » wt paź 25, 2011 10:06 am

Drugą, lub tą obok, regulujesz skład mieszanki. Od niej zacznij. :)21 :)21

Jeśli na skład mieszanki nie reaguje to łapie gdzieś lewe powietrze.
Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"

Edgarowski
 
 
Posty: 215
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 7:34 pm
Lokalizacja: miasto

Re: Gaźnik k126g dwugardzielowy

Post autor: Edgarowski » wt paź 25, 2011 9:00 pm

W moim Uazie rocznik1989 jest zamontowany gaźnik dwugardzielowy ale bez oczka w komorze paliwa.Też chyba jest o jakimś symobolu 126 ale chodzi dobrze więc nie ruszam.
Nie widziałem takich gaźników bez oczka w komorze ale u ruskich wszystko możliwe.
Edgar z Gór.

Awatar użytkownika
Takayuki
 
 
Posty: 9208
Rejestracja: ndz mar 07, 2004 8:13 am
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontaktowanie:

Re: Gaźnik k126g dwugardzielowy

Post autor: Takayuki » wt paź 25, 2011 9:08 pm

Też mam bez oczka w roczniku '89, nie pamiętam symbolu gaźnika.

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Re: Gaźnik k126g dwugardzielowy

Post autor: klucz13 » wt paź 25, 2011 10:32 pm

Mnie tam uczyli że gażnik to na końcu :roll: najsampierw pełna diagnostyka silnika czyli
1. świece
2. Przewody WN
3. Kopułka i palec
4. Przerywacz
5. Ustawić zapłon
6. Sprawdzić zawory
7. Rozebrać , umyć i przedmuchać gaźnik , ustawić zawór iglicowy
8. Wymienić filtr paliwa oraz umyć i sprawdzić pompkę paliwa
9. założyć gaźnik nazad
10. Umyć filtr powietrza i zalać świeżym olejem
12. Regulować gaźnik
13. Zapomnieć co to grzebanie w silniku do następnego razu
:)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość