Dlaczego i kiedy most czasami wybucha?
Moderator: Student
- Paweł Cybulski
- Posty: 490
- Rejestracja: czw maja 06, 2004 2:06 pm
- Lokalizacja: Nieporęt k. W-wa
- Paweł Cybulski
- Posty: 490
- Rejestracja: czw maja 06, 2004 2:06 pm
- Lokalizacja: Nieporęt k. W-wa
mam na warsztacie własnie taki przypadek.....
uaz...brak oleju w przednim moście....
zatarte łożysko na koszu mechanizmu....
wytarło obudowe...
rozpado sie....
wypadły wałeczki wpadając jednocześnie między zeby......
bałagan taki że :
Wałek ataku i koło talerzowe na złom (brak uzebienia
).....
kosz satelitów na złom.....
obudowa mostu na złom.....
generalnie ocałała tylko flanszka do przykręcenia wału napędowego
uaz...brak oleju w przednim moście....
zatarte łożysko na koszu mechanizmu....
wytarło obudowe...
rozpado sie....
wypadły wałeczki wpadając jednocześnie między zeby......
bałagan taki że :
Wałek ataku i koło talerzowe na złom (brak uzebienia

kosz satelitów na złom.....
obudowa mostu na złom.....
generalnie ocałała tylko flanszka do przykręcenia wału napędowego

Range Rover Classic Pickup/discovery 3,9
NIE pisać mi PW, mail w profilu.
NIE pisać mi PW, mail w profilu.
- Paweł Cybulski
- Posty: 490
- Rejestracja: czw maja 06, 2004 2:06 pm
- Lokalizacja: Nieporęt k. W-wa
olej w moscie
To racja.... ja po wymianie trybow i lozysk w moscie, zwlaszcza tylnym wymieniam olej zawsze przed zima niezaleznie od ilosci przejechanych kilometrow
UniformBravo40
Volvo 855 tdi
Volvo 855 tdi
- Paweł Cybulski
- Posty: 490
- Rejestracja: czw maja 06, 2004 2:06 pm
- Lokalizacja: Nieporęt k. W-wa
Jak nie masz odpowietrzenia mostow to unikaj dlugiego stania w wodzie. Nie wyskakuj za wyoko, a jak juz ci sie zdazy to mozesz probowac przy spadaniu sprzeglo wciskac, ale za molo czasu i i tak sie nie uda. Nie ruszaj tył-przód jak sie wtopisz (tak agresywnie). Ale tego wszystkiego sie nie da uniknąć w ciezkim terenie wiec tylko sie mozesz modlic i olej czesto zmieniac
- Paweł Cybulski
- Posty: 490
- Rejestracja: czw maja 06, 2004 2:06 pm
- Lokalizacja: Nieporęt k. W-wa
mosty
Wlasnie praktycznie mosty i reduktory uaza wytrzymuja duze obciazenia statyczne a nie wytrzymuja dyzych obciazen dynamicznych, dlatego wskazany jest umiar w dozowaniu gwaltownych i duzych mocy
UniformBravo40
Volvo 855 tdi
Volvo 855 tdi
mosty
Slabym punktem mostu tylnego uaza jest lozysko male podpierajace tryb atakujacy a wlasciwie przegroda w ktorej ono sie znajduje, i dlatego bardzo wazna rzecza jest czeste kontrolowanie luzu na lozysku glownym trybu atakujacego i kasowanie luzu.
UniformBravo40
Volvo 855 tdi
Volvo 855 tdi
no tak "sponsor" musiał zainwestować w nowe oponki bo przez tamte już prawie dętki było widać
aha czyli mam nad sobą panować ?
nie ma sprawy mi się wydaje że problemem może być tylko tzw. strzał ze szęgła lub to ruszanie tył/przód no i jeszcze ewentualne luzy...


przyczajony Uaz, ukryty mercedes 
GG 141-99-54

GG 141-99-54
- Paweł Cybulski
- Posty: 490
- Rejestracja: czw maja 06, 2004 2:06 pm
- Lokalizacja: Nieporęt k. W-wa
No te strzaly są mordercze dla podzespolow, a szczegulnie w twoim przypadku, bo twoj silnik jest ciezki i nie bedzie mial zamiaru zwolnic podczas takeigo strzalu, a jak oba kola cos zablokuje, abo poprostu będą na twardym to mozesz sie z mostem pozegnac nawet jak nie ma luzow
A moze si pomulilem ale czy te ja to tzw. ruskie MT?
A moze si pomulilem ale czy te ja to tzw. ruskie MT?
- Paweł Cybulski
- Posty: 490
- Rejestracja: czw maja 06, 2004 2:06 pm
- Lokalizacja: Nieporęt k. W-wa
Jezeli jest to taki MT jak ten co ja mialem, a niestety nie mam fotki to jest ona wyzsza ale wezsza (taka jak ktos niedawno na simexa za 160 plz chcial przerabiac) A co do rozmiaru to jestem pewien bo jak zalozymlem 31 to jakos zmalal, zreszta jak te oponki kolo siebie w garazu staly to bylo widac... Jak sam mowisz-ruscy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość