Strona 1 z 1

Brak przejścia, brak mocy

: wt kwie 10, 2012 5:07 pm
autor: Paweł93
Witam mam taki problem silnik miał już 3 różne (aczkolwiek nie do końca pewne gaźniki) i na każdym ten sam problem silnik nie najlepiej wkręca się na obroty tzn. w pewnym momencie ma taki przestój jakby mu brakowało paliwa(paliwo ciągle pół okienka, pompka startu również działa) im szybciej wcisnąć pedał gazu tym bardziej się przydusza po czym zaczyna się wkręcać, gdy się jedzie wogóle nie ma mocy wzniesienia nie widać ale czuć w UAZie :(
Jako że już wyczerpałem limit gaźników jakie miałem do wymiany mam do Was pytanie czy to może być coś innego niż gaźnik, może coś z tym podciśnieniowym przyśpieszeniem zapłonu albo jeszcze co innego ?
Co do tego wkręcanie dodam jeszcze że silnik wchodzi na obroty do pewnego momentu gdzieś ze jedna trzecia gazu potem jest ten przestój który chwile trwa i dalej się wkręca.
Myślę że to wina gaźnika ale wole się upewnić :wink:

Re: Brak przejścia, brak mocy

: wt kwie 10, 2012 6:37 pm
autor: carinus
Sprawdzałeś jaki kolor mają świece?Tez myslę że wina może leżeć po stronie zapłonu lub coś przeszkadza w dopływie mieszanki do cylindrów.

Re: Brak przejścia, brak mocy

: śr kwie 11, 2012 8:04 am
autor: chester 469
zapłon ustaw

Re: Brak przejścia, brak mocy

: śr kwie 11, 2012 10:24 am
autor: Adampio
chester 469 pisze:zapłon ustaw
a ja dodam do znudzenia "i sprawdz regulator podcisnieniowy" :)21

Re: Brak przejścia, brak mocy

: śr kwie 11, 2012 12:50 pm
autor: chester 469
Adampio pisze:
chester 469 pisze:zapłon ustaw
a ja dodam do znudzenia "i sprawdz regulator podcisnieniowy" :)21
jo :)2 :)21

Re: Brak przejścia, brak mocy

: śr kwie 11, 2012 9:12 pm
autor: Paweł93
chester 469 pisze:zapłon ustaw
Ustawiony, no nic muszę poszukać jakiegoś pewnego gaźnika bo od tego trzeba zacząć :)2

Re: Brak przejścia, brak mocy

: czw kwie 12, 2012 7:56 am
autor: chester 469
Paweł93 pisze:
chester 469 pisze:zapłon ustaw
Ustawiony, no nic muszę poszukać jakiegoś pewnego gaźnika bo od tego trzeba zacząć :)2
pewny jesteś? na słuch ustawiałeś czy na lampę? wpadnij do mnie to pożyczę swój zapasowy gaźnik jak coś :)

Re: Brak przejścia, brak mocy

: czw kwie 12, 2012 4:12 pm
autor: Adampio
Paweł93 pisze:Ustawiony
A regulator podciśnieniowy sprawdzony? Jak zassiesz powietrze rurką to jak długo trzyma?

Re: Brak przejścia, brak mocy

: czw kwie 12, 2012 11:57 pm
autor: Paweł93
Dziś udało mi sie go uruchomić na gazie bo wcześniej i na gazie mi nie chciał chodzić strzelał, prychał, gaz nie dochodził do gaźnika i inne cyrki :) narazie na gazie w miarę chodzi więc to chyba wina gaźnika że na benzynie tak kulawo chodził.
Mam jeszcze jedno pytanie czy tak powinno być że gaz ciągle jest podawany z reduktora/parownika do gaźnika przy włączonym zapłonie ale przy wyłączonym silniku, bo u mnie ciągle gaz leci do gaźnika nie ważne czy zapalony czy zgaszony ? :)

Re: Brak przejścia, brak mocy

: pt kwie 13, 2012 9:13 am
autor: Didymos
Przy zgaszonym silniku nie powinien podawać gazu.
Obejrzyj zaworek pod membraną II stopnia, może gumka się wygniotła albo wypadła.
Chyba, że masz parownik "elektronik" i skopane jest podłączenie albo centralka.

Re: Brak przejścia, brak mocy

: ndz kwie 15, 2012 8:07 pm
autor: carinus
Napisz jaki tym reduktora posiadasz i czym sterujesz zmianą rodzaju paliwa.

Re: Brak przejścia, brak mocy

: pn kwie 16, 2012 12:38 pm
autor: bobbik
a może na benzynie nie wyłacza gazu i stąd problem

Re: Brak przejścia, brak mocy

: pn kwie 16, 2012 7:35 pm
autor: Paweł93
carinus pisze:Napisz jaki tym reduktora posiadasz i czym sterujesz zmianą rodzaju paliwa.
Hmmm za bardzo się na tym nie znam ale reduktor jest firmy LOVATO a steruje przełącznikiem w kabinie gaz, '0', benzyna, mam nadzieję że napisałem to co chciałeś abym napisał :)21 Bo na instalacjach LPG jak już mówiłem to zbytnio się nie znam :wink:

Re: Brak przejścia, brak mocy

: pn kwie 16, 2012 8:29 pm
autor: Didymos
Z opisu to może być i elektronik, i podciśnieniowiec :)21
Daj lepiej jakieś foty.

Re: Brak przejścia, brak mocy

: pn kwie 16, 2012 9:23 pm
autor: carinus
Sprawdz może czy na tym parowniku masz taką cewkę z elektrozaworkiem,czy też idzie tam węzyk z kolektora ssacego.Najbardziej prawdopodobne będzie to że jest bezpośrednie podłączone zasilanie pod wszystkie cewki elektrozaworów bez układu zabezpieczenia,który załączy cewki dopiero po pojawieniu się impulsu z układu zapłonu.

Re: Brak przejścia, brak mocy

: pn kwie 16, 2012 9:26 pm
autor: Paweł93
Akurat teraz UAZ stoi na dworze to jakieś foty albo coś to dopiero jutro, ale pamiętam że z reduktora idzie jakiś wężyk do kolektora ssącego.

Re: Brak przejścia, brak mocy

: wt kwie 17, 2012 3:59 pm
autor: stodwa
ja miałem podobny problem. okazało się że węzyk łączący parownik z kolektorem był od spodu przetarty i zasysał "lewe"powietrze w związku z tym brak mocy

Re: Brak przejścia, brak mocy

: czw maja 03, 2012 9:43 pm
autor: Paweł93
Wymieniłem reduktor na dobry tyle tylko że nie podciśnieniowy i mam pytanie gdzie podłączyć plus do elektrozaworka przy reduktorze aby był otwarty czyli był tam prąd tylko wtedy gdy silnik się obraca, gdzieś tam pod cewkę pewnie, czy są jeszcze jakieś inne miejsca ? :D

Re: Brak przejścia, brak mocy

: pt maja 04, 2012 6:51 pm
autor: carinus
Moze kup zwykly sterownik z przełącznikiem do silników gaźnikowych lub z wtryskiem,to bez znaczenia.Dopiero przewód z tego sterownika podpinasz pod cewke reduktora.Inaczej podpieta cewka jak tylko podasz napięcie lub zgaśnie silnik gaz bedzie stale podawany i bedzie zalewac silnik.