regulator napięcia
Moderator: Student
regulator napięcia
Szukałem na forum coś o regulatorze napięcia i znalazłem tylko to http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic. ... napi%EAcia
Tam ktoś napisał że można podłączyć od łady samary a jak nie od łady to od czego można jeszcze podpasować????
Tam ktoś napisał że można podłączyć od łady samary a jak nie od łady to od czego można jeszcze podpasować????
http://www.moto-panamericana.pl
4x4 Szczecin
4x4 Szczecin
Tak właśnie się dowiedzaiłem że od żuka i do poloneza.
Dzięki
Dzięki
http://www.moto-panamericana.pl
4x4 Szczecin
4x4 Szczecin
- bilans
- Posty: 1972
- Rejestracja: śr maja 29, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Zielonka
- Kontaktowanie:
odp
kurna ludzie przecie można kupić elektroniczny regulator napięcia - nawet do żuka .... zalany plastikiem szczelny ---- o niebo lepszy od mechanicznego ...
wrangler yj 4.0 .......toyota LC J12,Ranger, Pajero 2,5
http://www.firmabilans.pl/
http://www.firmabilans.pl/
Re: odp
Oj oj czy lepszy????? już dwa takie wyrzuciłem elektroniczny tani ale jednorazowy a w mechanicznym to zawsze można se dostroić jakie sie np.V sie chce i bardziej żywotny a wyparte zostały przez elektroniczne bo za drogie w produkcji i ogromne.bilans pisze:kurna ludzie przecie można kupić elektroniczny regulator napięcia - nawet do żuka .... zalany plastikiem szczelny ---- o niebo lepszy od mechanicznego ...
- bilans
- Posty: 1972
- Rejestracja: śr maja 29, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Zielonka
- Kontaktowanie:
odp
no ale jak mechaniczny dostanie wody to klops ...
wrangler yj 4.0 .......toyota LC J12,Ranger, Pajero 2,5
http://www.firmabilans.pl/
http://www.firmabilans.pl/
Re: odp
Zalezy jakie kupujesz. Nie pamietam od jakiego producenta ale takie w czarnej zaokraglonej metalowej obudowie sa ok.Artur pisze:Oj oj czy lepszy????? już dwa takie wyrzuciłem elektroniczny tani ale jednorazowy a w mechanicznym to zawsze można se dostroić jakie sie np.V sie chce i bardziej żywotny a wyparte zostały przez elektroniczne bo za drogie w produkcji i ogromne.bilans pisze:kurna ludzie przecie można kupić elektroniczny regulator napięcia - nawet do żuka .... zalany plastikiem szczelny ---- o niebo lepszy od mechanicznego ...
Nigdy mi taki nie padl w przeciwienstwie do malych plastikowych padajacych dosc czesto.
Moze uda mi sie znalesc choc zdjecie to pokaze jaki.
Disco 300 ES
Re: odp
Przeczyścisz styk i żyje dalej jak jest wysoko to tak szybko nie pływa. To proste urządzenie elektromagnes styk i sprężynka i naciąg sprężynki reguluje kiedy ma ciąć Vbilans pisze:no ale jak mechaniczny dostanie wody to klops ...
- bilans
- Posty: 1972
- Rejestracja: śr maja 29, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Zielonka
- Kontaktowanie:
odp
dokładnie przeczyszczsz - a jak zapomniesz lub nie będziesz wiedział to po paru dniach rdza zacznie wpindalać
wrangler yj 4.0 .......toyota LC J12,Ranger, Pajero 2,5
http://www.firmabilans.pl/
http://www.firmabilans.pl/
- bilans
- Posty: 1972
- Rejestracja: śr maja 29, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Zielonka
- Kontaktowanie:
odp
wrangler yj 4.0 .......toyota LC J12,Ranger, Pajero 2,5
http://www.firmabilans.pl/
http://www.firmabilans.pl/
Re: regulator
Znaczy dobrze trafiles, bo ja mialem dwa elektroniki i oba padly, wtedy zapodalem z fiaciora mechaniczny i jest kultura, juz 8 lat chodzi i nawet go kilka razy zalaloub40 pisze:Kup sobie od Zuka elektroniczny doskonale wspolpracuje z oryginalnym uazowskim alternatorem. Sluzy mi bezawaryjnie juz szesc lat.

regulator
Moze dobrze trafilem albo miales inny typ poniewaz bylo kilka typow. Wtedy jak kupowalem, pamietam byl to jakis ulepszony i faktycznie nie mialem z nim problemow. Wazna rzecza jest rowniez rodzaj baterii.
UniformBravo40
Volvo 855 tdi
Volvo 855 tdi
Re: regulator
hehe.. ja mailem odwrotnie, jak mialem od fiaciora to mi sie zesral i przeladowal aku, co bylo prawdopodobnie powodem jego wybuchuBart03 pisze:Znaczy dobrze trafiles, bo ja mialem dwa elektroniki i oba padly, wtedy zapodalem z fiaciora mechaniczny i jest kultura, juz 8 lat chodzi i nawet go kilka razy zalaloub40 pisze:Kup sobie od Zuka elektroniczny doskonale wspolpracuje z oryginalnym uazowskim alternatorem. Sluzy mi bezawaryjnie juz szesc lat.

zalozylem pozniej elektroniczny bodajze od poldzera i na razie bez problemu


Re: regulator
ale zeby nie bylo niedomowien, mechaniczny dzialal dobrze.. dopoki sie nie zesral, taka spiralka sie przepalila i tyle, ale widocznie najzwyczajniej w swiecie nadszedl jego nieunikniony koniecub40 pisze:Tak to bywa jednemu chodzi mechanior a drugiemu elektronik i kazdy jest zadowolony


Naciagiem sprezynki. Odginasz i doginasz blaszke sprezynki i sprawdzasz caly czas ile volt pokazuje na akumulatorze miernik. Trzeba pamietac ze jest to bardzo czule i nawet lekki naciag powoduje duze wahania napiecia, nawet zdarza sie tak ze po wyregulowaniu jest ladne 14,4 volta a po zalozeniu obudowy spada znowu do 13. Trzeba sie troche niestety pobawic.
Bart03 pisze:Naciagiem sprezynki. Odginasz i doginasz blaszke sprezynki i sprawdzasz caly czas ile volt pokazuje na akumulatorze miernik. Trzeba pamietac ze jest to bardzo czule i nawet lekki naciag powoduje duze wahania napiecia, nawet zdarza sie tak ze po wyregulowaniu jest ladne 14,4 volta a po zalozeniu obudowy spada znowu do 13. Trzeba sie troche niestety pobawic.

i w tym miejscu elektroniczny bierze góre
jak ma być na nim te zadane od 14.1 do 14.3 to je bedzie trzymał
a mechaniczny to kazdy chodzi inaczej
i nawet dobrze wyregulowany po założeniu obudowy zmienia parametry
jak zimny i ciepły tez inaczej
jeśli komuś to działa poprawnie ileś lat to uwarzam to za fart
jak kiedyś poldkiem pomykałem to po dwóch latach zaczołem w nim kręcić bo taka była potrzeba
i tak kręciłem przez chyba rok a potem wyjebutałem gie na złom
a to za dużo a to za mało
a tak wkółko
A ja zawsze wypierdzielalem elektroniczne i wstawialem mechaniczne. I jak raz je dobrze ustawilem do dzialaly mi lata. Problem wtedy byl taki ze pierwsze elektroniczne regulatory byly drogie jach cholera i psuly sie strasznie czesto. Teraz pewnie kosztuja grosze i sa o niebo leprze od swoich poprzednikow. To tak w kwestii wyjasnienia zeby kto nie myslal ze ja uznaje tylko mechaniczne
.

Re: regulator napięcia
Koledzy. Grzeje mi się cewka, a puszki z opornikami to już się nawet dotknąć nie da, taka gorąca.
Posiadam aparat zapłonowy z elektronicznym sterowaniem. Poprzednik odłączył oryg. regulator napięcia i wstawił mechaniczny.
Tu mam pytanie, czy grzanie się cewki i oporników może być spowodowane właśnie tym mechanicznym regulatorem?
Kable nowe, kopułka, palec, cewka też/dedykowana pod zapłon elektroniczny/
Tak sobie myślę, że to właśnie wina tego regulatora, bo skoro cewka ma inną rezystencję pod elektroniczny to może reg. mechaniczny też nie może z nim współpracować?
Otworzyłem oryg. regulator i nie zauważyłem w nim żadnych widocznych uszkodzeń typu-przepaleń ścieżek lub innych zjarań.
Przełącznik pod kapslem był ustawiony maksymalnie w prawo.
Nie jestem biegły w elektryce więc może dla niektórych moje pytanie jest trywialne, ale dla mnie nie, dlatego proszę o wypowiedź.
Posiadam aparat zapłonowy z elektronicznym sterowaniem. Poprzednik odłączył oryg. regulator napięcia i wstawił mechaniczny.
Tu mam pytanie, czy grzanie się cewki i oporników może być spowodowane właśnie tym mechanicznym regulatorem?
Kable nowe, kopułka, palec, cewka też/dedykowana pod zapłon elektroniczny/
Tak sobie myślę, że to właśnie wina tego regulatora, bo skoro cewka ma inną rezystencję pod elektroniczny to może reg. mechaniczny też nie może z nim współpracować?
Otworzyłem oryg. regulator i nie zauważyłem w nim żadnych widocznych uszkodzeń typu-przepaleń ścieżek lub innych zjarań.
Przełącznik pod kapslem był ustawiony maksymalnie w prawo.
Nie jestem biegły w elektryce więc może dla niektórych moje pytanie jest trywialne, ale dla mnie nie, dlatego proszę o wypowiedź.
Śniadanie na kacu jest jak przeszczep. Przyjmie się, albo nie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości