Strona 1 z 1
Alternator
: ndz wrz 23, 2012 7:15 pm
autor: Grzegorz197
Jak podłączyć krok po kroku alternator z regulatorem ?
Alternator ma dwa kable. Pominąć starą instalację, czy zostawić?
Re: Alternator
: ndz wrz 23, 2012 7:28 pm
autor: nie_mientki
A musi być koniecznie stary regulator? Ja przerobiłem tak jak tu(chyba nawet ktoś z forum to opisał):
http://uazy.pl/html/regulator.htm
I jest ok.
Re: Alternator
: pn wrz 24, 2012 5:52 am
autor: Grzegorz197
Chodzi o to, że alternator jest wymieniony na taki z wbudowanym regulatorem i wychodzą dwa kabelki jeden gruby, drugi cienki. W starym były trzy.
Re: Alternator
: pn wrz 24, 2012 7:06 am
autor: wieprzowina
No to jak masz wbudowany, to wywalasz stary regulator. Gruby kabel dajesz na + akumulatora, a cienki poprzez żarówkę wskazującą brak ładowania (niekiedy musi być odpowiedniej mocy, bo jest to przy okazji obwód wzbudzenia) łączysz z + "po stacyjce" czyli wziętym np z cewki zapłonowej.
Re: Alternator
: wt wrz 25, 2012 10:04 am
autor: bereda
wstaw od pajero prosta robota a ma 140amper
Re: Alternator
: śr wrz 26, 2012 6:19 pm
autor: carinus
Od lexusa IS 200 masz 4 szt. w cenie jednego od pajero,moc ta sama.
Re: Alternator
: śr wrz 26, 2012 10:27 pm
autor: Błażej
Zawsze podawaj typ urządzenia lub chociaż auto z jakiego pochodziło.
Wyjścia opisane?
Grube, pewnie oznaczone B+ łączysz grubym przewodem, min 6 mm^2 bez pośrednio z akumulatorem. Jak masz daleko, to możesz się podłączyć pod zacisk rozrusznika do którego jest podłączony akumulator.
Cienki, z wyjścia opisanego pewnie D lub D+ poprzez żarówkę 2W do zapłonu po stacyjce.
Zadbaj o dobrą masę na alternatorze.