Skrzynia biegów Żuk/Nysa

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
Garbatek
Posty: 434
Rejestracja: pn mar 01, 2004 11:38 am
Lokalizacja: Wrocław

Skrzynia biegów Żuk/Nysa

Post autor: Garbatek » śr gru 01, 2004 7:53 pm

Czy ktoś ma założoną taką skrzynię?? Pasuje ona do silnika Uazowego bez przeróbek??

Awatar użytkownika
RudeBoy
 
 
Posty: 3656
Rejestracja: pn cze 30, 2003 4:51 am
Lokalizacja: Kraków / Balice

Post autor: RudeBoy » śr gru 01, 2004 7:56 pm

W sensie, ze do obudowy sprzegla?

Do obudowy pasuje ale pozostaje kwestia reduktorni... :roll:
grzechu
LR Discovery II TeDePińć

Awatar użytkownika
Garbatek
Posty: 434
Rejestracja: pn mar 01, 2004 11:38 am
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Garbatek » śr gru 01, 2004 9:28 pm

RudeBoy pisze:W sensie, ze do obudowy sprzegla?

Do obudowy pasuje ale pozostaje kwestia reduktorni... :roll:
Czyli co, wyciągam uazową a wkładam żukowską i już, tak?? Bo reduktornia będzie od robura :D

Awatar użytkownika
piotr oskwarek
 
 
Posty: 818
Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: piotr oskwarek » śr gru 01, 2004 9:35 pm

a co??
zakładasz trzybiegową?? :lol:
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD

Adamo
 
 
Posty: 8254
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Adamo » śr gru 01, 2004 9:37 pm

piotr oskwarek pisze:a co??
zakładasz trzybiegową?? :lol:
cztery to za dużo :roll:
może lepiej od lublina ??

Awatar użytkownika
RudeBoy
 
 
Posty: 3656
Rejestracja: pn cze 30, 2003 4:51 am
Lokalizacja: Kraków / Balice

Post autor: RudeBoy » śr gru 01, 2004 10:37 pm

Garbatek pisze:
RudeBoy pisze:W sensie, ze do obudowy sprzegla?

Do obudowy pasuje ale pozostaje kwestia reduktorni... :roll:
Czyli co, wyciągam uazową a wkładam żukowską i już, tak?? Bo reduktornia będzie od robura :D
No otwory w obudowie sprzegla pasuja. Flansza na wyjsciu skrzyni standardowa.

Polecam 3 biegowa skrzyneczke :) pomimo dziury miedzy 2 a 3 ma potezna zalete. 1 i wsteczny w jednej lini !!
grzechu
LR Discovery II TeDePińć

Awatar użytkownika
Dragunov
 
 
Posty: 1473
Rejestracja: wt sie 03, 2004 10:27 pm
Lokalizacja: Pszczyna
Kontaktowanie:

Post autor: Dragunov » śr gru 01, 2004 11:09 pm

o fakt-"wybujac" sie latwo :D no i pozatym miliony skrzyn leza na szrotach :lol: w nyssanach i zukach...
no limits,no rules,no roads
4runner 1st gen. '88

KAZIK
 
 
Posty: 141
Rejestracja: wt mar 30, 2004 8:22 pm
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: KAZIK » śr gru 01, 2004 11:54 pm

Garbatek pisze: Bo reduktornia będzie od robura :D
A jak zamierzasz połączyć skrzynkę z reduktorem ?

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » czw gru 02, 2004 12:09 am

Czwórka od zuka-to podobno wybuchowa jest.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
RudeBoy
 
 
Posty: 3656
Rejestracja: pn cze 30, 2003 4:51 am
Lokalizacja: Kraków / Balice

Post autor: RudeBoy » czw gru 02, 2004 12:20 am

vandall1 pisze:Czwórka od zuka-to podobno wybuchowa jest.
Tez tak uwazam. Choc ostatnio Seba probowal mnie przekonac, ze sie myle.
grzechu
LR Discovery II TeDePińć

Awatar użytkownika
JaFuzz
Posty: 378
Rejestracja: czw maja 27, 2004 6:46 am
Lokalizacja: Gdynia
Kontaktowanie:

Post autor: JaFuzz » czw gru 02, 2004 8:19 am

RudeBoy pisze:
vandall1 pisze:Czwórka od zuka-to podobno wybuchowa jest.
Tez tak uwazam. Choc ostatnio Seba probowal mnie przekonac, ze sie myle.
Hmmm... to dobrze ze mówicie... bo ja się właśnie zastanawiałem nad przekładką na 4 żukowską.... tylko pytanko: wybuchowa dla upalania w terenie czy wogule wybuchowa... fakt że ta jedtynka ze wstecznym w gazikowej to bardzo miła sprawa, ale jak też się używa gaza do codziennej jazdy po czarnym to czwóreczka by się przydała... bo S21 się straszliwie męczy na trójce jak chce człowiek go trzymać w okolicach 70-80 km/h :(
P2, M10, K175, 69M
Remont Miska

Awatar użytkownika
RudeBoy
 
 
Posty: 3656
Rejestracja: pn cze 30, 2003 4:51 am
Lokalizacja: Kraków / Balice

Post autor: RudeBoy » czw gru 02, 2004 8:25 am

oo.. Stary!

Wszystko Ci sie pomylilo :)21

Zamiana z 3 na 4 nie przyspieszy Ci gazika ani troszke.

Zarowno skrzynia 3 i 4 przelozenie ostatniego biegu ma 1:1 :)

IMHO 4 z zuka jest wybuchowa nie tylko w terenie. Podobniez jest cos takiego jak 4 biegowa skrzynia wzmozniona ale na czym to wzmocnienie polega nie wiem.
grzechu
LR Discovery II TeDePińć

Awatar użytkownika
Garbatek
Posty: 434
Rejestracja: pn mar 01, 2004 11:38 am
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Garbatek » czw gru 02, 2004 8:53 am

piotr oskwarek pisze:a co??
zakładasz trzybiegową?? :lol:
Taki mam plan właśnie, żeby trzybiegową włozyć.

Jak to połączyć z reduktorem?? Na razie nie wiem. Mam wał od robura ... może on się nada. Gruby strasznie jest, ale krótki. Na razie rozenaje temat ... jak sie weźmiemy do roboty, to napisze co i jak.

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » czw gru 02, 2004 9:07 am

Garbatek pisze: Taki mam plan właśnie, żeby trzybiegową włozyć.

Jak to połączyć z reduktorem?? Na razie nie wiem. Mam wał od robura ... może on się nada. Gruby strasznie jest, ale krótki. Na razie rozenaje temat ... jak sie weźmiemy do roboty, to napisze co i jak.
W twoim przypadku to bardzo prosta sprawa. Musisz tylko dorobic krotki wal miedzy skrzynia zukowska a roburem 8)

Awatar użytkownika
Garbatek
Posty: 434
Rejestracja: pn mar 01, 2004 11:38 am
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Garbatek » czw gru 02, 2004 12:04 pm

Bart03 pisze:
Garbatek pisze: Taki mam plan właśnie, żeby trzybiegową włozyć.

Jak to połączyć z reduktorem?? Na razie nie wiem. Mam wał od robura ... może on się nada. Gruby strasznie jest, ale krótki. Na razie rozenaje temat ... jak sie weźmiemy do roboty, to napisze co i jak.
W twoim przypadku to bardzo prosta sprawa. Musisz tylko dorobic krotki wal miedzy skrzynia zukowska a roburem 8)
A sprzęgło?? Zostaje uaz, czy z żuka włożyć?? Czy jedno i drugie pasuje??

Awatar użytkownika
RudeBoy
 
 
Posty: 3656
Rejestracja: pn cze 30, 2003 4:51 am
Lokalizacja: Kraków / Balice

Post autor: RudeBoy » czw gru 02, 2004 12:19 pm

sprzeglo uaz
grzechu
LR Discovery II TeDePińć

Awatar użytkownika
Garbatek
Posty: 434
Rejestracja: pn mar 01, 2004 11:38 am
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Garbatek » czw gru 02, 2004 1:45 pm

RudeBoy pisze:sprzeglo uaz
ok, dzięki za pomoc

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » czw gru 02, 2004 5:32 pm

Uazowe sprzeglo ma duzo wieksza tarcze i docisk dlatego jest bez porownania lepsze od zuka. Dlatego oczywiscie zaloz tak jak RudeBoy powiedzial sprzeglo uaz :)2

Awatar użytkownika
Garbatek
Posty: 434
Rejestracja: pn mar 01, 2004 11:38 am
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Garbatek » czw gru 02, 2004 6:37 pm

Bart03 pisze:Uazowe sprzeglo ma duzo wieksza tarcze i docisk dlatego jest bez porownania lepsze od zuka. Dlatego oczywiscie zaloz tak jak RudeBoy powiedzial sprzeglo uaz :)2
Ok, ale mi się właśnie tarcza spierdz...ła więc albo mogę założyć nową za 250 zeta albo zukowaską 80 zeta ... albo regenerować starą, ale nie wiem jeszcze ile to kosztuje.

Jeżeli UAZowa wytrzyma 3 razy ... nawet 2 razy dłużej niż zukowska to sie oplaca ... inaczej nie bardzo. czy ktoś wie z doświadczenia, jak to jest z tymi tarczami??

Awatar użytkownika
romanowicz_z3 car469b
Posty: 328
Rejestracja: wt maja 20, 2003 4:34 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: romanowicz_z3 car469b » czw gru 02, 2004 7:04 pm

Garbatek pisze:
Bart03 pisze:Uazowe sprzeglo ma duzo wieksza tarcze i docisk dlatego jest bez porownania lepsze od zuka. Dlatego oczywiscie zaloz tak jak RudeBoy powiedzial sprzeglo uaz :)2
Ok, ale mi się właśnie tarcza spierdz...ła więc albo mogę założyć nową za 250 zeta albo zukowaską 80 zeta ... albo regenerować starą, ale nie wiem jeszcze ile to kosztuje.

Jeżeli UAZowa wytrzyma 3 razy ... nawet 2 razy dłużej niż zukowska to sie oplaca ... inaczej nie bardzo. czy ktoś wie z doświadczenia, jak to jest z tymi tarczami??

są mocne a są też wersje przystosowane specjalnie do offroadu (specjalnie wzmacniane)

pytaj Kasprola
Tzarrr!!

Awatar użytkownika
Dragunov
 
 
Posty: 1473
Rejestracja: wt sie 03, 2004 10:27 pm
Lokalizacja: Pszczyna
Kontaktowanie:

Post autor: Dragunov » czw gru 02, 2004 7:31 pm

a jak wyglada sprawa z regeneracja? sie to okuwa czy jak?? chodzi mi o okladzine..w 126p sobie okuwalem w "wolnych chwilach" ale czy teraz mozna jeszcze okladziny dostac?

no i czy to sie oplaca:)?
no limits,no rules,no roads
4runner 1st gen. '88

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » czw gru 02, 2004 9:17 pm

Ja tam na swoje sprzeglo nie narzekam jak dobrze wyregulowalem mam zukowskie i dziala z 90 konnym dieselkiem.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » czw gru 02, 2004 10:46 pm

ja nabijałem za 70 zł u goscia i docisk regeneracja 80 zapłaciłem
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
Artur
Posty: 562
Rejestracja: śr lut 19, 2003 11:21 am
Lokalizacja: Piła

Post autor: Artur » pt gru 03, 2004 8:00 am

Bart03 pisze:Uazowe sprzeglo ma duzo wieksza tarcze i docisk dlatego jest bez porownania lepsze od zuka. Dlatego oczywiscie zaloz tak jak RudeBoy powiedzial sprzeglo uaz :)2
Tak naprawdę hu... z tego że ma większą tarcze jak sprężyny słabe i w ogóle z dociskiem hujnia te łapki są z plasteliny i wałeczki w środku szybko je wyrabiają siadają potem nie równo bierze szarpie ogólnie kupa gówna . Polecał bym żukowe sprzęgło ze słoneczkiem niebo a ziemia

Awatar użytkownika
Gazior69
Posty: 323
Rejestracja: pt paź 01, 2004 9:07 am
Lokalizacja: Warszawa-Gocław

Post autor: Gazior69 » pt gru 03, 2004 9:31 am

Ja mam żukowskie i nie narzekam..

jeżdzę na nim juz trzeci rok.. i wszystko jest O.K.
A jeżdzę przez cały rok jakieś 10k rocznie :)2


Wojdył GAZ69
Gazior na dozywocie....3.0 TD
Big Gaz już u mnie w garażu, tworzy się nowe !!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość