Skrzynia biegów Żuk/Nysa
Moderator: Student
Skrzynia biegów Żuk/Nysa
Czy ktoś ma założoną taką skrzynię?? Pasuje ona do silnika Uazowego bez przeróbek??
- piotr oskwarek
-
- Posty: 818
- Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
- Lokalizacja: Biała Podlaska
No otwory w obudowie sprzegla pasuja. Flansza na wyjsciu skrzyni standardowa.Garbatek pisze:Czyli co, wyciągam uazową a wkładam żukowską i już, tak?? Bo reduktornia będzie od roburaRudeBoy pisze:W sensie, ze do obudowy sprzegla?
Do obudowy pasuje ale pozostaje kwestia reduktorni...
Polecam 3 biegowa skrzyneczke


grzechu
LR Discovery II TeDePińć
LR Discovery II TeDePińć
Hmmm... to dobrze ze mówicie... bo ja się właśnie zastanawiałem nad przekładką na 4 żukowską.... tylko pytanko: wybuchowa dla upalania w terenie czy wogule wybuchowa... fakt że ta jedtynka ze wstecznym w gazikowej to bardzo miła sprawa, ale jak też się używa gaza do codziennej jazdy po czarnym to czwóreczka by się przydała... bo S21 się straszliwie męczy na trójce jak chce człowiek go trzymać w okolicach 70-80 km/hRudeBoy pisze:Tez tak uwazam. Choc ostatnio Seba probowal mnie przekonac, ze sie myle.vandall1 pisze:Czwórka od zuka-to podobno wybuchowa jest.

P2, M10, K175, 69M
Remont Miska
Remont Miska
oo.. Stary!
Wszystko Ci sie pomylilo
Zamiana z 3 na 4 nie przyspieszy Ci gazika ani troszke.
Zarowno skrzynia 3 i 4 przelozenie ostatniego biegu ma 1:1
IMHO 4 z zuka jest wybuchowa nie tylko w terenie. Podobniez jest cos takiego jak 4 biegowa skrzynia wzmozniona ale na czym to wzmocnienie polega nie wiem.
Wszystko Ci sie pomylilo

Zamiana z 3 na 4 nie przyspieszy Ci gazika ani troszke.
Zarowno skrzynia 3 i 4 przelozenie ostatniego biegu ma 1:1

IMHO 4 z zuka jest wybuchowa nie tylko w terenie. Podobniez jest cos takiego jak 4 biegowa skrzynia wzmozniona ale na czym to wzmocnienie polega nie wiem.
grzechu
LR Discovery II TeDePińć
LR Discovery II TeDePińć
Taki mam plan właśnie, żeby trzybiegową włozyć.piotr oskwarek pisze:a co??
zakładasz trzybiegową??
Jak to połączyć z reduktorem?? Na razie nie wiem. Mam wał od robura ... może on się nada. Gruby strasznie jest, ale krótki. Na razie rozenaje temat ... jak sie weźmiemy do roboty, to napisze co i jak.
W twoim przypadku to bardzo prosta sprawa. Musisz tylko dorobic krotki wal miedzy skrzynia zukowska a roburemGarbatek pisze: Taki mam plan właśnie, żeby trzybiegową włozyć.
Jak to połączyć z reduktorem?? Na razie nie wiem. Mam wał od robura ... może on się nada. Gruby strasznie jest, ale krótki. Na razie rozenaje temat ... jak sie weźmiemy do roboty, to napisze co i jak.

A sprzęgło?? Zostaje uaz, czy z żuka włożyć?? Czy jedno i drugie pasuje??Bart03 pisze:W twoim przypadku to bardzo prosta sprawa. Musisz tylko dorobic krotki wal miedzy skrzynia zukowska a roburemGarbatek pisze: Taki mam plan właśnie, żeby trzybiegową włozyć.
Jak to połączyć z reduktorem?? Na razie nie wiem. Mam wał od robura ... może on się nada. Gruby strasznie jest, ale krótki. Na razie rozenaje temat ... jak sie weźmiemy do roboty, to napisze co i jak.
Ok, ale mi się właśnie tarcza spierdz...ła więc albo mogę założyć nową za 250 zeta albo zukowaską 80 zeta ... albo regenerować starą, ale nie wiem jeszcze ile to kosztuje.Bart03 pisze:Uazowe sprzeglo ma duzo wieksza tarcze i docisk dlatego jest bez porownania lepsze od zuka. Dlatego oczywiscie zaloz tak jak RudeBoy powiedzial sprzeglo uaz
Jeżeli UAZowa wytrzyma 3 razy ... nawet 2 razy dłużej niż zukowska to sie oplaca ... inaczej nie bardzo. czy ktoś wie z doświadczenia, jak to jest z tymi tarczami??
- romanowicz_z3 car469b
- Posty: 328
- Rejestracja: wt maja 20, 2003 4:34 pm
- Lokalizacja: Kraków
Garbatek pisze:Ok, ale mi się właśnie tarcza spierdz...ła więc albo mogę założyć nową za 250 zeta albo zukowaską 80 zeta ... albo regenerować starą, ale nie wiem jeszcze ile to kosztuje.Bart03 pisze:Uazowe sprzeglo ma duzo wieksza tarcze i docisk dlatego jest bez porownania lepsze od zuka. Dlatego oczywiscie zaloz tak jak RudeBoy powiedzial sprzeglo uaz
Jeżeli UAZowa wytrzyma 3 razy ... nawet 2 razy dłużej niż zukowska to sie oplaca ... inaczej nie bardzo. czy ktoś wie z doświadczenia, jak to jest z tymi tarczami??
są mocne a są też wersje przystosowane specjalnie do offroadu (specjalnie wzmacniane)
pytaj Kasprola
Tzarrr!!
-
- Posty: 1640
- Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
- Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
- Kontaktowanie:
Ja tam na swoje sprzeglo nie narzekam jak dobrze wyregulowalem mam zukowskie i dziala z 90 konnym dieselkiem.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
Tak naprawdę hu... z tego że ma większą tarcze jak sprężyny słabe i w ogóle z dociskiem hujnia te łapki są z plasteliny i wałeczki w środku szybko je wyrabiają siadają potem nie równo bierze szarpie ogólnie kupa gówna . Polecał bym żukowe sprzęgło ze słoneczkiem niebo a ziemiaBart03 pisze:Uazowe sprzeglo ma duzo wieksza tarcze i docisk dlatego jest bez porownania lepsze od zuka. Dlatego oczywiscie zaloz tak jak RudeBoy powiedzial sprzeglo uaz
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość