Konserwacja podwozia

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
jose
 
 
Posty: 289
Rejestracja: czw mar 25, 2004 10:26 pm
Lokalizacja: była 100lica

Konserwacja podwozia

Post autor: jose » pt gru 03, 2004 12:00 pm

witam,

pytanie jak w temacie.

tylko czym? i jak? 8)

pozdr
jose
UAZ.Sexy technology.
SAMURAI disco.Jeszcze bardziej sexy technology.

tel. 600 520 504

Niva'94
 
 
Posty: 1098
Rejestracja: pn sie 23, 2004 11:18 am
Lokalizacja: Warszawa/Mińsk Mazowiecki/Łuków

Post autor: Niva'94 » pt gru 03, 2004 12:48 pm

Zapodaj jeszcze w jakim stanie masz podwozie. Bo inaczej podchodzi się do tematu gdy spód masz jak dzwon, a inaczej kiedy stara powłoka zabezpieczająca odchodzi Ci płatami od skorodowanego podłoża ...

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » pt gru 03, 2004 2:10 pm

Ja u siebie piaskowałem, a co do powłok to odsyłam do Zbowida,
który jest mistrzem swiata jesli chodzi o dziedzinę zabezpieczania metalu.
Naprawde polecam :)2
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
Slawquu
Posty: 377
Rejestracja: śr gru 25, 2002 9:46 pm
Lokalizacja: Tarnobrzeg/Lublin
Kontaktowanie:

Post autor: Slawquu » pt gru 03, 2004 2:48 pm

wszystko jeszcze zalezy od zasobnosci portfela...
UAZina 469 B+G, Gazik 63 3,1D Vauxhall Frontera 2.2 16V
Troche sie nazbierało gratów...

Awatar użytkownika
jose
 
 
Posty: 289
Rejestracja: czw mar 25, 2004 10:26 pm
Lokalizacja: była 100lica

Post autor: jose » pt gru 03, 2004 2:59 pm

tak:

blacha jest bez sladu rdzy, lecz jednak jest troche starej powloki ktora sie luszczy (ale rdzy pod nia nie ma na 100%)
a zasobnosc portfela- podajcie wszystkie mozliwosci bez demontazu karoserii :D

pozdr
jose
UAZ.Sexy technology.
SAMURAI disco.Jeszcze bardziej sexy technology.

tel. 600 520 504

Awatar użytkownika
yankee
Posty: 333
Rejestracja: czw sty 29, 2004 10:31 am

Post autor: yankee » pt gru 03, 2004 7:17 pm

Bez demontażu karoserii to nie da rady :wink: Da ale dużo zabawy a efekt marny. :) Najlepiej to by było usunąć łuszcząca się farbę. :)2 I malować najpierw dobrym podkładem potem prysnąć gumą a na koniec wszystko zamalować specyfikiem do podwozi na bazie smoły hihi :)2 :wink:
Legnica

Awatar użytkownika
Władek
Posty: 1977
Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Władek » pt gru 03, 2004 11:02 pm

Jak rozumiem najlepiej jest jednak zdjąć budę?
No to zamiast piaskować, czyścić itp. najlepiej byłoby ramę wymienić, ale, o ile wiem, w tym kraju jest to zabronione ??
Władek - Kraków

Awatar użytkownika
jose
 
 
Posty: 289
Rejestracja: czw mar 25, 2004 10:26 pm
Lokalizacja: była 100lica

Post autor: jose » pt gru 03, 2004 11:20 pm

tak, calego Uaza wymienie na nowszy model :P

ale nie tak powaznie to nie da sie tego bez demontazu zrobic np. na kanale lub podjezdzie?

i jakie preparaty polecacie??

pozdr
jose
UAZ.Sexy technology.
SAMURAI disco.Jeszcze bardziej sexy technology.

tel. 600 520 504

Awatar użytkownika
Stefan
Posty: 2009
Rejestracja: pn sie 11, 2003 1:47 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Stefan » pt gru 03, 2004 11:24 pm

ja to powiem tak,
jak zdejmiesz budę to zrobisz to dokładnie,
a jak zrobisz to na ramie, to zawsze będziesz miał niedociągnięcia....
!! FOR FUN !!

Awatar użytkownika
jose
 
 
Posty: 289
Rejestracja: czw mar 25, 2004 10:26 pm
Lokalizacja: była 100lica

Post autor: jose » pt gru 03, 2004 11:37 pm

no wiem, ale kupa roboty z tym demontazem.

a moze innaczej:
jak robia plaskacze w tych warsztatach konserwujacych fury??:>

pozdr
UAZ.Sexy technology.
SAMURAI disco.Jeszcze bardziej sexy technology.

tel. 600 520 504

Awatar użytkownika
Marcin
Posty: 2398
Rejestracja: pt sty 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Sud

Post autor: Marcin » pt gru 03, 2004 11:45 pm

robia droga i przykladaja sie jak do nieswojego
dobre preparaty to np tzw baranina firmy NOVOL
Monterey RS 3,5
Monterey RS 3,0
Monterey LTD 3,1
Trooper 3,0 TOD
Grand Cherokee 6.2V8 Supercharged

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » sob gru 04, 2004 1:24 am

a moze innaczej:
jak robia plaskacze w tych warsztatach konserwujacych fury??:>

robią to ze specjalnego stanowiska , kanału ale to jest duzo drozej w przypadku uaza powiedzieki mi 600zł.
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » sob gru 04, 2004 1:44 am

Stefan pisze:ja to powiem tak,
jak zdejmiesz budę to zrobisz to dokładnie,
a jak zrobisz to na ramie, to zawsze będziesz miał niedociągnięcia....
Budę to zdejmiesz w trzy godziny góra-ale zanim ją z powrotem założysz,to z rok minie :)21
Dlatego lepiej pozwolic sobie na niedociągniecia.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
jose
 
 
Posty: 289
Rejestracja: czw mar 25, 2004 10:26 pm
Lokalizacja: była 100lica

Post autor: jose » sob gru 04, 2004 1:38 pm

vandall1 pisze:
Stefan pisze:ja to powiem tak,
jak zdejmiesz budę to zrobisz to dokładnie,
a jak zrobisz to na ramie, to zawsze będziesz miał niedociągnięcia....
Budę to zdejmiesz w trzy godziny góra-ale zanim ją z powrotem założysz,to z rok minie :)21
Dlatego lepiej pozwolic sobie na niedociągniecia.
wlasnie:D

pozdr jose
UAZ.Sexy technology.
SAMURAI disco.Jeszcze bardziej sexy technology.

tel. 600 520 504

Awatar użytkownika
piotr oskwarek
 
 
Posty: 818
Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: piotr oskwarek » sob gru 04, 2004 1:57 pm

Stefan pisze:ja to powiem tak,
jak zdejmiesz budę to zrobisz to dokładnie,
a jak zrobisz to na ramie, to zawsze będziesz miał niedociągnięcia....
jak już niedociągnięcia to konserwacja najtańszym bitexem
ja konserwowałem koledze właśnie tym specyfikiem pistoletem do "baranka" bez rozcieńczania tylko po podgrzaniu bitexu na kuchence elektrycznej :)2

powłoka jest dość wytrzymała
jak masz zamiar ostro pycić w terenie to i tak i tak będą ubytki
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD

Awatar użytkownika
Zbowid
     
     
Posty: 11903
Rejestracja: wt maja 13, 2003 2:35 pm
Lokalizacja: Bystrzejowice

Post autor: Zbowid » sob gru 04, 2004 3:28 pm

Jak ktoś się już decyduje na zdjęcie budy to bez sensu partaczyć robotę i kłaść "baranka"!
Jak już robić to robić.
To nie prawda, że jak masz zamiar pycić to i tak odpadnie i tak - to są opinie tych którzy nigdy nie zrobili dokładnego zabezpieczenia.
Ekonomia jest bardzo ważna i tutej pies pogrzebany.
Jak chcesz zrobić dobrze to musisz wyeliminować błędy poprzedników, barankóe i baranów :lol:

Twój wybór - ala może warto skorzystać z dobrych rozwiązań i sprawdzonych firm ??

Mój dziadek mawiał - "synku jesteśmy biedni i nie stać nas na tanie rzeczy" - kupował najdroższe buty szyte na miarę i chodził w nich po dziesięć lat - to tak na marginesie.

Każda dobra jakość kosztuje!!
Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli. :)23

Awatar użytkownika
Kasprol
Posty: 1605
Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kasprol » sob gru 04, 2004 4:52 pm

jakis ty mady :lol: :lol: nie wiedziałem
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja

Awatar użytkownika
Zbowid
     
     
Posty: 11903
Rejestracja: wt maja 13, 2003 2:35 pm
Lokalizacja: Bystrzejowice

Post autor: Zbowid » sob gru 04, 2004 5:14 pm

rozumiem,że chciałeś Ksprol napisać "Ładny" :lol: :lol:
Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli. :)23

Awatar użytkownika
Władek
Posty: 1977
Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Władek » sob gru 04, 2004 5:40 pm

Zbowid pisze:rozumiem,że chciałeś Ksprol napisać "Ładny" :lol: :lol:

:o :o :o Aleście pieszczochy są...
Lepiej powiedzcie co zrobić, jeśli w ramie jest dziura... Przynajmniej tę jedną widzę. Przy poiaskowaniu mogą wylecieć następne? A może i piaskowanie mi połowę ramy wyprowadzić do formy wirtualnej. Co poradzicie?
Władek - Kraków

Awatar użytkownika
wupasek
 
 
Posty: 3908
Rejestracja: wt lut 10, 2004 11:28 pm
Lokalizacja: Łódź / Tuszyn
Kontaktowanie:

Post autor: wupasek » sob gru 04, 2004 5:41 pm

Władek pisze:Lepiej powiedzcie co zrobić, jeśli w ramie jest dziura... Przynajmniej tę jedną widzę. Przy poiaskowaniu mogą wylecieć następne? A może i piaskowanie mi połowę ramy wyprowadzić do formy wirtualnej. Co poradzicie?
Wladek ku..a to Ty jestes na etapie ogladania ramy dopiero? :o
Obrazek

Awatar użytkownika
Zbowid
     
     
Posty: 11903
Rejestracja: wt maja 13, 2003 2:35 pm
Lokalizacja: Bystrzejowice

Post autor: Zbowid » sob gru 04, 2004 5:47 pm

Wypiaskowanie pozbawi cię wielu złudzeń i pieniędzy. Jeżeli masz spróchniałą łapę to pewnie. że lepiej piaskować i łatać - nie polecam ale zdarza się lub wymienić na inną. Piaskowanie może byc zgrubne - pozbawia jedynie powłok zgrubnie nie robiąć jeszcze właściwego schropowacenia podłoża. Na tym etapie wszystko wychodzi i możesz wtedy podjąć decyzję co dalej...
Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli. :)23

Awatar użytkownika
Władek
Posty: 1977
Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Władek » sob gru 04, 2004 5:51 pm

Zbowid pisze:Wypiaskowanie pozbawi cię wielu złudzeń i pieniędzy. Jeżeli masz spróchniałą łapę to pewnie. że lepiej piaskować i łatać - nie polecam ale zdarza się lub wymienić na inną. Piaskowanie może byc zgrubne - pozbawia jedynie powłok zgrubnie nie robiąć jeszcze właściwego schropowacenia podłoża. Na tym etapie wszystko wychodzi i możesz wtedy podjąć decyzję co dalej...

Dziureckę dostrzegłem w ramie za kołem lewym z tyłu, już za mostem. Wymiana ramy jest dozwolona w tym kraju czy nie ?? Ja się, panie, na prawie nie znam... :wink:
Władek - Kraków

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » sob gru 04, 2004 7:59 pm

Władziu-a to nie jest fabryczna dziurecka?
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
Władek
Posty: 1977
Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Władek » sob gru 04, 2004 8:18 pm

vandall1 pisze:Władziu-a to nie jest fabryczna dziurecka?

O ile wiem to nie jest to fabrycna dziurecka ło cym śfjadcy:
1. nieregularny kształt,
2. łuszczące się brzegi,
3. no i jest to oczywiście dziura niefabryczna tylko zasługa rudej - na 100%
Władek - Kraków

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » sob gru 04, 2004 8:57 pm

To kiepsko....Łatać i fluidol do srodka na potegę. :o Przerdzewiałą ramę uazowską to widziałem tylko raz w zyciu,a trochę już żyje.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości