Oczywiście nowe tereny (po części dziewicze)
Będzie więcej wyzwań, zwłaszcza dla klasy Ekstrem, żeby nikt nie narzekał że jest za łatwo.
RoadBook min 100km w dwóch wersjach elektronicznej i papierowej
Zaopatrzyliśmy Was również w konkurencje nie offroadowe, które podniosą Wam jednak, ilość adrenaliny, o których możecie poczytać poniżej.
MIEJSCE Startu: Tak jak ostatnio. Tak wiemy, że to nie ciepły hotel ale ciepła herbata była, więc zostajemy tam. Ale na pewno będzie coś więcej niż ciepła herbata.
GOŚCIE, MEDIA:
- patronat medialny :
PORTAL INTERNETOWY MOTOPIASECZNO,
TERENWIZJA
DOMEL STUDIO
SPONSORZY
I TU CZEKAMY NA REKLAMĘ WASZYCH FIRM, NIE SPRZEDAJEMY PAKIETÓW SPONSORSKICH BO JESZCZE NIE WIEMY Z CZYM TO SIĘ JE, LICZYMY NA NAGRODY DLA UCZESTNIKÓW, KTÓRE ZOSTANĄ ROZLOSOWANE.
Ale jest już z nami, trochę waszych firm które zaopatrzą Zawodowców w nagrody za pomoca wyboru dokonywanego przez dzieciaki.
WARUNKIEM DOPUSZCZENIA AUTA jest posiadanie pełniej karoserii, auto ma się zaczynać i kończyć fabrycznie nie licząc zderzaków, nie dopuszczamy aut, z klatkami zewnętrznymi, jeżeli nie były one fabrycznie montowane.
Nie dopuszczamy do udziału w imprezie, quadów ATV-ów ani motocykli...
PODZIAŁ NA KLASY
1. Klasa Turystyk – Klasa dla aut z napędem 4x4 z nadwoziem seryjnym bez znaczących przeróbek podnoszących ich dzielność terenową ze szczególnym zwróceniem uwagi na koła: dopuszczalne auta małe typu suzuki – koła max 35 AT 33MT 31Simex. Auta średnie typu jeep YJ XJ – koła max 35AT 33MT. Auta duże typu Patrol 35MT (szczególny nacisk w tej klasie kładziemy na rodziny z dziećmi ponieważ konkurencje będą typowo do zabawy, a dzieci będą na próbach bardziej punktowane niż dorośli). Pojazdy po drogach publicznych poruszają się według zasad kodeksu drogowego, oraz ich wyposażenie ma być zgodne z założeniami ustawodawcy.
2. Klasa extrem – Klasa dla Aut terenowych z napędem 4x4 z wyciągarkami elektrycznymi (brak zadań sprawnościowych tylko i wyłącznie próby terenowe w wyznaczonych miejscach). Pojazdy po drogach publicznych poruszają się według zasad kodeksu drogowego, oraz ich wyposażenie ma być zgodne z założeniami ustawodawcy.
Organizator zastrzega sobie prawo do klasyfikowania aut, oraz selekcji uczestników ze względu na ich zachowanie na wcześniejszych imprezach oraz na podstawie budowy auta.
-W ramach imprezy przewidziano przeprowadzenie następujących konkurencji:
-Próby terenowe – miejsca w które będą oznaczone punktami do zdobycia za prawidłowy przejazd dla 2 klas ze zróżnicowaniem trudności odnośnie podziału na klasy (próby dla Extrem będą próbami sędziowanymi)
-Próby Sprawnościowe – tylko Klasa Turystyk, Miejsca w których zawodnicy będą musieli się wykazać sprawnością fizyczną koordynacją ruchową i odwagą np. Strzelanie do celu, zjazd po linach ( tyrolka przy zabezpieczeniu certyfikowanym personelem) i coś jeszcze wymyślimy.
- Próby Zagadkowe – tylko dla Klasy Turystyk , dotyczące zagadnień regionu, dat, wydarzeń, odbywających się na naszych terenach , np.: dla kogo została wzniesiona płyta na drodze pożarowej nr 9 ( odpowiedzi do znalezienia na trasie przejazdu według wskazówek roadbooka)
-Punkt Reanimacyjny – 2 klasy próba punktowana, sprawdzenie wiedzy i umiejętności zawodników w zakresie pierwszej pomocy przed medycznej po uprzednim szkoleniu przed wyjazdem na trasę.
CO JESZCZE BĘDZIE W PLANIE:
- Ognisko integracyjne przed ogłoszeniem wyników, postaramy się tym razem jednak powiększyć nieco płomień.
UCZESTNICTWO:
- Załogi Offroadowe
- Klasa turystyk 50 załóg. (takie mamy tereny)
- Klasa exterm 50 załóg.
- Wymagane oznakowanie aut wszelkimi insygniami dostarczonymi przez sponsorów i patrona imprezy na karoserii aut. ( BEZ KOMPLETU NAKLEJEK NA AUCIE NIE WYJEŻDŻACIE NA TRASĘ, NIESTETY BĘDZIEMY TEGO PILNOWAĆ, A jak już mnie któryś wyjedzie, to lepiej żebym go na trasie nie spotkał.
- Nad przebiegiem imprezy będą czuwać sędziowie, prób oraz trasy.
ORGANIZATOR ZAPEWNIA:
- opiekę medyczną , punkt medyczny na bazie imprezy
- zorganizowane próby, oraz wskazówki dojazdu w formie roadbooka.
- nagrody, puchary dla zwycięzców w 2 klasach,
- służby porządkowe
- miejsce, bazy imprezy z możliwością pozostawienia lawet lub aut
ROADBOOKI - w formie papierowej oraz tracka GPS do pobrania przed rozpoczęciem imprezy
HARMONOGRAM IMPREZY
8:00 - otwarcie biura imprezy Bobrowiec na prywatnym terenie
- rejestracja załóg, rozdanie materiałów sponsorskich
- plombowanie kart
- powitanie.
9:00 - Odprawa zawodników
- podstawowe szkolenie zawodników, z zakresu pierwszej pomocy ( z czego będziemy Was sprawdzać po trasie na punkty)
9:00 - Start: co 1 minutę 2 auta.
21:00- zamykanie limitu czasowego
-integracja, ognisko
22:00- ogłoszenie wyników
-rozdanie nagród dyplomów
- Kto do domu to do domu, a reszta bawi się ile ma sił.
Plan czasowo przestrzenny może uledz zmianie, nie będziemy wam zamęczać dzieci do 22 godziny.
Wpisowe 350zł od załogi (załoga to kierowca + pilot)
w tym żarcie, koszulki itd dla 2 osób
Dodatkowe osoby dorosłe - 25zł za żarcie.
Dodatkowe koszulki - 25zł za sztukę
Dzieci oczywiście jedzienie bez dopłat. (koszulki 25plnów)
Przypominam że córka 20 letnia to już nie dziecko.

Więcej informacji i rozwój całej imprezy możecie śledzić na facebooku
https://www.facebook.com/events/762756040513692/