Wczasy 4x4, czy ktoś to organizuje?

Moderator: Misiek Bielsko

charon
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...

Wczasy 4x4, czy ktoś to organizuje?

Post autor: charon » pn lip 06, 2009 3:31 pm

Czesc!

Zastanawiam się dlaczego tak trudno znaleźć oferty zorganizowanych turystycznych wypraw samochodami 4x4 po Polsce. Myszkując w dziale "Imprezy" można przebierać w ofertach wypraw do Rumunii, Ukrainy, Skandynawii, czy nawet Afryki. Jak dotąd natrafiłem na jedną ofertę zorganizowanych wczasów offroad w Polsce (organizowanych przez polskioffroad.com), na którą miejsca już dawno się skończyły.

Jestem początkującym offroadowcem. Mój samochód to raczej egzemplarz muzealny (Land Rover SIIa z 1966 roku). Mam dwójkę małych dzieci i żonę, która do tego typu turystyki podchodzi z obawą. Te wszystkie czynniki sprawiają, że podróż zagraniczna jest dla mnie wykluczona.

Mimo to z chęcią przejechałbym się ciekawą trasą po Polsce, przespał się w namiocie, leśniczówce, posiedział z innymi osobami wieczorem przy ognisku. Jednak choć wertuję internet, poza jedną wspomnianą ofertą, nie znalazłem kompletnie niczego.

Czy faktycznie jestem jednym z niewielu potencjalnych uczestników takich "wczasów"? Jakie mogą być powody, dla których nikt nie podejmuje się organizacji tego typu wypoczynku?

P.S. Jeśli wiecie coś o wczasach tego rodzaju, napiszcie prosze w tym wątku. Może przyda się też innym forumowiczom, którzy mają podobne problemy jak ja.

Pozdrawiam,
Michał
-----------
LR Series IIa 109 Safari

LenyXJ

Kontaktowanie:

Re: Wczasy 4x4, czy ktoś to organizuje?

Post autor: LenyXJ » pn lip 06, 2009 5:12 pm

Przeczytaj posty w tym temacie: http://www.forum4x4.pl/viewtopic.php?f=33&t=68086
Odpowiedz powinna przyjść sama.Zainteresowanie wycieczkami 4x4 po naszym kraju jest znikome :evil:
Jeep xj Cherokiee 4,0 awtomat
Zapraszam na Mazury http://www.offroad.mazury.pl

Awatar użytkownika
Rzeźnik z Jakubowa

Kontaktowanie:

Post autor: Rzeźnik z Jakubowa » pn lip 06, 2009 6:40 pm