Warmińska Przeprawa z Dragon Winch o Puchar Starosty Braniew

Moderator: Misiek Bielsko

Awatar użytkownika
suzuw
Posty: 780
Rejestracja: pn wrz 22, 2008 6:57 am

Warmińska Przeprawa z Dragon Winch o Puchar Starosty Braniew

Post autor: suzuw » wt maja 08, 2012 9:00 am

Witam wszystkich serdecznie i zapraszam na imprezę pod nazwą "Warmińska Przeprawa z Dragon Winch o Puchar Starosty Braniewa" która odbędzie się 13-15.07.2012r. Jest to druga z trzech edycji jakie zorganizujemy w roku 2012 wraz z firmą DRAGON WINCH z Krakowa która zgodziła się być głównym sponsorem imprez Warmińska Przeprawa z Dragon Winch.
Zaczynamy 13.07.2012r rejestracją zawodników w „Domu Rybaka” Nowa Pasłęka koło Braniewa i integracją. Można sobie rezerwować pokoje. 14.07.2012r jedziemy do Braniewa na oficjalne otwarcie imprezy, a potem prolog ( TU WAŻNA INFORMACJA KOLEJNOŚĆ STARTU DO PROLOGU BEZ WZGLĘDU NA KLASĘ TO KOLEJNOŚĆ WPŁYWU ŚRODKÓW PIENIĘŻNYCH NA KONTO) Aby uniknąć niedomówień każdy pojazd ma mieć wspawane oczko do części konstrukcyjnej pojazdu do przyplombowania karty drogowej np. tunel skrzyni biegów. Kolejna III edycja warmińskiej Przeprawy z Dragon Winch odbędzie się 05-07.10.2012r. Klasy w jakich będziecie rywalizować to: wyczyn, extrim, quad, turystyk. Więcej informacji będziemy podawać na bieżąco. Adres do zgłoszeń moto@euro-bis.pl lub przez stronę http://www.euro-bis.pl. Serdecznie wszystkich pozdrawiam i zapraszam Włodek.

Awatar użytkownika
suzuw
Posty: 780
Rejestracja: pn wrz 22, 2008 6:57 am

Re: Warmińska Przeprawa z Dragon Winch o Puchar Starosty Bra

Post autor: suzuw » śr maja 16, 2012 7:26 am

Harmonogram "Warmińskiej Przeprawy z Dragon Winch o Puchar Starosty Powiatu Braniewo"
Odpowiem tak ogólnikowo ( pierwszy zarys) którego się będziemy trzymać i ulegnie niewielkiej zmianie, albo taki zostanie.
Piątek 13.07.2012r 16.00 otwarcie biura imprezy, rejestracja, plombowanie aut, posiłek po zarejestrowaniu się.
20.00 lub 21.00 odprawa, rozpoczęcie integracji.
Sobota 14.07.2012r 7.00 - 8.00 śniadanie
8.15 wyjazd załóg do Braniewa na uroczyste otwarcia imprezy, które odbędzie się o godzinie 9.00- 9.30
9.30 - 10.00 start na prolog i trasę ( czas startu wpisywany w kartę drogową, czas na przejechanie trasy i
zdanie karty drogowej to 24godziny).
Niedziela 15.07.2012r 10.00-13.30 obiad
14.00- 14.30 ogłoszenie wyników rozdanie nagród zakończenie imprezy.
Trasa wytaśmowana taśmami kierunkowymi i taśmami ciegłymi (OS sędziowany).
Pozdrawiam i zapraszam Włodek.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Turystyczne zorganizowane”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości