SZEKLE

Czyli wszystko to co każdy jeżdzący w terenie posiadac powinien...

Moderator: Marcin-Kraków

Awatar użytkownika
MaxLux
Posty: 748
Rejestracja: ndz maja 28, 2006 2:59 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: SZEKLE

Post autor: MaxLux » sob gru 08, 2007 5:19 pm

Stachu-80 pisze: cena za 4.75t 20 zł, za 3,5t 16zł.
w dobrym sklepie z zawiesiami w Katowicach ( firma Dolezych) szekle 4.75T z certyfikatem
kosztuja 9.60 netto :o

Zakupilismy wiec z kolega cale pudlo - przynajmniej teraz nie zal jak sie na rajdzie zgubi ;)

Awatar użytkownika
sla66
 
 
Posty: 3183
Rejestracja: wt mar 21, 2006 11:43 am
Lokalizacja: W-wa pod płotem Nieporętu

Post autor: sla66 » sob gru 08, 2007 9:45 pm

L80 pisze: w czołgu też znajdziesz hak
a nie jakies ucho do przypinania szekli
:roll: PzKpfw V Panther, (Sd.Kfz.171) "Pantera" posiadała szekle typu U oraz ucho do przypięcia szekli. "Ucho" a właściwie otwóry nawiercone w blachach kadłuba. Polecam fotki pantery zdobytej w czasie Powstania Warszawskiego. Post nie jest złośliwy. Podaję jako wyjątek.
‘Nie jestem panem waszych sumień’ Zygmunt II August

Awatar użytkownika
Armon
Posty: 497
Rejestracja: ndz sty 09, 2005 12:18 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Armon » śr gru 12, 2007 11:51 pm

... ja też nie chcę być złośliwy ale hammery i sporo nowych czołgów też ma różnego typu "szekle" ... musi być pewność że lina nie spadnie zwłaszcza jak wisi pod helikopterem :D

o ile pamiętam to wojskowy hak patentowy to tak napradę po zamknięciu sprytna szekla - tyle, że bez gwintu :)2

ja preferuję szekle i zaczepy w postaci "uszu" ... hak to wspornik musi być ze trzy razy grubszy niż pręt średnicy 10mm w uchu żeby przenieść te same siły
pustynna jaszczurka :)21
BFG AT 31", lift 2", bodylift 2"
Suza GV 2.7 po czarnym

powa

Re: SZEKLE

Post autor: powa » czw gru 13, 2007 6:47 am

MaxLux pisze:
Stachu-80 pisze: cena za 4.75t 20 zł, za 3,5t 16zł.
w dobrym sklepie z zawiesiami w Katowicach ( firma Dolezych) szekle 4.75T z certyfikatem
kosztuja 9.60 netto :o

Zakupilismy wiec z kolega cale pudlo - przynajmniej teraz nie zal jak sie na rajdzie zgubi ;)
:)2 tam też zaopatrz się w resztę armatury, pasy itd. bo jest to jakaś gwarancja, że używając tego sprzętu z głową da się zminimalizować ew. "shit happens" - jak post o kinetyku.

:wink: a napewno są przez przeznaczone do offrołdu? a kolor? :)20 :)21

piotr-stihl
Posty: 1748
Rejestracja: ndz gru 31, 2006 7:25 pm
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: piotr-stihl » czw gru 13, 2007 6:56 am

a nie wystarczy wejsc do pierwszego z brzegu sklepu zeglarskiego-powinni miec wszelkiej masci i pokroju szekle itp
VITARA 2.0 V6-24v. sprzedana
mitsubishi L200 2.5 TDI sprzedane

obecnie nissan navara 2.5 tdi

powa

Post autor: powa » czw gru 13, 2007 7:56 am

piotr-stihl pisze:a nie wystarczy wejsc do pierwszego z brzegu sklepu zeglarskiego-powinni miec wszelkiej masci i pokroju szekle itp
wybacz ignorancję mą, ale w życiu nie widziałem sklepu żeglarskiego - i nie ma tu nic do rzeczy, czy pływam czy nie. a co dopiero pierwszy z brzegu... :)21

vetrieska
Posty: 306
Rejestracja: ndz gru 25, 2005 8:23 pm
Lokalizacja: Stąporków
Kontaktowanie:

Post autor: vetrieska » czw gru 13, 2007 2:14 pm

Jeszcze odnosnie tego czy szekle potrzebne czy nie:
W moim aucie z 10 t wciagarka na wyposazeniu byly:
Lina 20 mm z uchem na bebnie wciagarki
Druga lina 20 mm z uszami z obu stron jakies 8 m dluga do holowania i przedluzania liny wciagarki
Lancuch 3m taki zarabiscie gruby z duzymi oczkami na obu koncach do oplatania drzew chyba? i zapinania zblocza
szekla omega tylko taka odpowiednio duza ze sruba chyba M30
Druga szekla plaska (tak ja nazywa instrukcja) czyli 2 sruby M30+ dwie grube blachy
Zblocze odpowiedniej wielkosci z uchem.
aha a samochod ma z przodu zwykly zaczep ze sworzniem, z tylu hak szczekowy nato.
Tyle w temacie odnosnie fabryki i kwestii czy producent przewiduje uzywanie szekli.
SJ 413 '87 mota sie co nieco :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wyposażenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość