pytanie do posiadaczy IBS-DBS

Czyli wszystko to co każdy jeżdzący w terenie posiadac powinien...

Moderator: Marcin-Kraków

Emu
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 30
Rejestracja: sob paź 18, 2008 11:16 am

pytanie do posiadaczy IBS-DBS

Post autor: Emu » czw sie 06, 2009 9:14 pm

Posiadam ten sprzęt od miesiąca, jak dotąd chodził bezawaryjnie. Od dzisiaj lampka "linked" (zaznaczona na zdjęciu poniżej) po kilku minutach jazdy zaczyna migac, a monitor pipczy. Po naciśnięciu "auto" przestaje, ale tylko na ok. 20 minut, potem od nowa to samo. O CO CHODZI ? Niestety nie dostałem od dystrybutora instrukcji obsługi, nie mogę jej też znależć w sieci, w sklepie zapewniano mnie że obsługa jest "intuicyjna".

Obrazek

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Re: pytanie do posiadaczy IBS-DBS

Post autor: klucz13 » czw sie 06, 2009 9:17 pm

Lichy model :)3 wez wodotrysku :wink:
:)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Emu
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 30
Rejestracja: sob paź 18, 2008 11:16 am

Re: pytanie do posiadaczy IBS-DBS

Post autor: Emu » czw sie 06, 2009 9:23 pm

Proszę o w miare rzeczowe komentarze, przede wszystkim użytkowników tego sprzętu.

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Re: pytanie do posiadaczy IBS-DBS

Post autor: klucz13 » czw sie 06, 2009 9:26 pm

Emu pisze: przede wszystkim użytkowników tego sprzętu.
Poszukaj gdzie indziej bo tu raczej ciężko będzie :wink:
:)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Emu
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 30
Rejestracja: sob paź 18, 2008 11:16 am

Re: pytanie do posiadaczy IBS-DBS

Post autor: Emu » czw sie 06, 2009 9:42 pm

klucz13 pisze:
Emu pisze: przede wszystkim użytkowników tego sprzętu.
Poszukaj gdzie indziej bo tu raczej ciężko będzie :wink:
:)21
... kupiłem go w sklepie Rajdy4x4 ...

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Re: pytanie do posiadaczy IBS-DBS

Post autor: klucz13 » czw sie 06, 2009 9:48 pm

Emu pisze:
klucz13 pisze:
Emu pisze: przede wszystkim użytkowników tego sprzętu.
Poszukaj gdzie indziej bo tu raczej ciężko będzie :wink:
:)21
... kupiłem go w sklepie Rajdy4x4 ...
Aha :D
:)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
A.F.
 
 
Posty: 4203
Rejestracja: śr sie 16, 2006 8:31 am
Lokalizacja: Jura

Re: pytanie do posiadaczy IBS-DBS

Post autor: A.F. » pt sie 07, 2009 6:43 am

Emu pisze: ...
Tu jest wszystko napisane:
http://www.ibs-tech.ch/dbs_menu_e.html
battery isolator switch
manual linkage of batteries (link)
automatic batteries linkage to charge starter battery (Alternator)
automatic batteries linkage to charge board battery (Solar)
30 min autoreset(link)
A więcej o izolatorach aku jest tu:
http://www.lets-getaway.com/dual-battery.htm
http://www.bcae1.com/battiso.htm
VW T4 syncro, 2.4D, long :)13

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: pytanie do posiadaczy IBS-DBS

Post autor: Eskapada » pt sie 07, 2009 7:30 am

Świeca kontrolka LINK sygnalizuje problem na połączeniu akumulatora głównego ( MAIN ) z akumulatorem pomocniczym ( AUX ) a dokładnie rzecz biorąc w zbyt dużej różnicy napięcia występującej między dwoma akumulatorami. Sprawdź jakość połączenia, styków kabli
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: pytanie do posiadaczy IBS-DBS

Post autor: Eskapada » pt sie 07, 2009 7:36 am

A.F. pisze:
Emu pisze: ...
Tu jest wszystko napisane:
http://www.ibs-tech.ch/dbs_menu_e.html
battery isolator switch
manual linkage of batteries (link)
automatic batteries linkage to charge starter battery (Alternator)
automatic batteries linkage to charge board battery (Solar)
30 min autoreset(link)
A więcej o izolatorach aku jest tu:
http://www.lets-getaway.com/dual-battery.htm
http://www.bcae1.com/battiso.htm

Dokładanie tak jak masz problem z którym sprzedający sobie nie radzi to pisz bezpośrednio do Mr. Beat Wyss to jest właściciel firmy IBS w Szwajcarii a przede wszystkim konstruktor
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
A.F.
 
 
Posty: 4203
Rejestracja: śr sie 16, 2006 8:31 am
Lokalizacja: Jura

Re: pytanie do posiadaczy IBS-DBS

Post autor: A.F. » pt sie 07, 2009 9:07 am

VW T4 syncro, 2.4D, long :)13

Emu
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 30
Rejestracja: sob paź 18, 2008 11:16 am

Re: pytanie do posiadaczy IBS-DBS

Post autor: Emu » pt sie 07, 2009 6:17 pm

Wszystkie styki posprawdzałem i są OK, instalacje wykonywał b. polecany elektryk samochodowy. Dalej bez zmian. Swiatelka w kolumnie "charge" wogole sie nie zapalają, lampka "linked" nie zapala się bezpośrednio bo zapaleniu silnika tylko po ok 3-4 minutach.
Trochę żałuję że nie założyłem National Luny.

Emu
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 30
Rejestracja: sob paź 18, 2008 11:16 am

Re: pytanie do posiadaczy IBS-DBS

Post autor: Emu » pt sie 07, 2009 6:23 pm

Eskapada pisze:Świeca kontrolka LINK sygnalizuje problem na połączeniu akumulatora głównego ( MAIN ) z akumulatorem pomocniczym ( AUX ) a dokładnie rzecz biorąc w zbyt dużej różnicy napięcia występującej między dwoma akumulatorami. Sprawdź jakość połączenia, styków kabli
Czy taka sytuacja może mieć miejsce w przypadku, kiedy AUX jest skrajnie wyczerpany, może powinienem naładować AUX ? Acha przypomniało mi się - czy może mieć znaczenie fakt, iż wyciągarka jest podłączona do AUXa, nie do MAINa ??

Emu
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 30
Rejestracja: sob paź 18, 2008 11:16 am

Re: pytanie do posiadaczy IBS-DBS

Post autor: Emu » pn sie 10, 2009 12:04 pm

No sprawa się wyjaśniła. Elektryk który mi zakładał instalacje kompletnie nie czytał instrukcji i wszystko spie..... :(. Przede wszystkim przekaznik założył do góry nogami, do środka dostała się woda (wylałem ok 20 ml) i wszystko przerdzewiało ... Poza tym źle popodłączane kable, dobrane nie tej grubości co trzeba. I to wszystko w bardzo renomowanym warsztacie za bardzo duże pieniądze. Po raz kolejny utwierdzam się w przekonaniu że najlepiej jest robić ile się da samemu. Tylko czasu brak !! :(

Awatar użytkownika
MKE99
Posty: 392
Rejestracja: wt lut 15, 2005 12:00 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: pytanie do posiadaczy IBS-DBS

Post autor: MKE99 » pn sie 10, 2009 3:24 pm

No własnie, bardzo polecany elektryk :)21
Patrol GR Y60, Dobinson +2", KL1 33x12.5 R15

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Re: pytanie do posiadaczy IBS-DBS

Post autor: LR_Olek » wt sie 11, 2009 6:16 pm

Emu pisze:No sprawa się wyjaśniła. Elektryk który mi zakładał instalacje kompletnie nie czytał instrukcji i wszystko spie..... :(. Przede wszystkim przekaznik założył do góry nogami, do środka dostała się woda (wylałem ok 20 ml) i wszystko przerdzewiało ... Poza tym źle popodłączane kable, dobrane nie tej grubości co trzeba. I to wszystko w bardzo renomowanym warsztacie za bardzo duże pieniądze. Po raz kolejny utwierdzam się w przekonaniu że najlepiej jest robić ile się da samemu. Tylko czasu brak !! :(

nie no a tak chwaliłeś
Emu pisze:Wszystkie styki posprawdzałem i są OK, instalacje wykonywał b. polecany elektryk samochodowy.

teraz ten superelektryk powinien ci to wszystko naprawic gratis i zaplacic za straty w sprzecie

Awatar użytkownika
Nahen
 
 
Posty: 4743
Rejestracja: pn wrz 20, 2004 10:43 am
Lokalizacja: Gdańsk

Re: pytanie do posiadaczy IBS-DBS

Post autor: Nahen » śr sie 12, 2009 10:24 pm

A na koniec dac sie kopnąc w zad... :)21
mam Trooperka 2,6i i 3.0 DTi (problemy "nowego" się skończyły zobaczymy na jak długo ;) )

wieprzowina
 
 
Posty: 3760
Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
Lokalizacja: KR

Re: pytanie do posiadaczy IBS-DBS

Post autor: wieprzowina » pt sie 14, 2009 3:53 pm

kurde a można by pomyśleć że przekaźnik za 1,3 kpln jest szczelny nawet na dnie rowu mariańskiego

Awatar użytkownika
Nahen
 
 
Posty: 4743
Rejestracja: pn wrz 20, 2004 10:43 am
Lokalizacja: Gdańsk

Re: pytanie do posiadaczy IBS-DBS

Post autor: Nahen » ndz sie 16, 2009 10:26 pm

Na dnie rowu Mariana to może tak :)21 :)21
mam Trooperka 2,6i i 3.0 DTi (problemy "nowego" się skończyły zobaczymy na jak długo ;) )

Awatar użytkownika
Albert_N
     
     
Posty: 4695
Rejestracja: pt lut 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Re: pytanie do posiadaczy IBS-DBS

Post autor: Albert_N » pn sie 17, 2009 8:26 am

ktory elektryk taki zdolny ?
Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9

qubus
 
 
Posty: 1018
Rejestracja: wt lut 22, 2005 9:15 pm
Lokalizacja: KATOWICE

Re: pytanie do posiadaczy IBS-DBS

Post autor: qubus » wt wrz 08, 2009 8:25 pm

Nahen pisze:Na dnie rowu Mariana to może tak :)21 :)21

:)2 :)2 :)2 :lol:
Patrol GR Y60 Long
http://www.muddoctors.pl

Awatar użytkownika
pyntront
 
 
Posty: 1073
Rejestracja: wt mar 29, 2005 7:43 pm
Lokalizacja: Kraków

Re: pytanie do posiadaczy IBS-DBS

Post autor: pyntront » śr wrz 09, 2009 6:42 pm

A ja założyłem jachtowe ustrojstwo (separator z voltomierzem), kabelki i bezpieczniki porozciągałem, druga bateria AGM w bagażnik i szafa gra, a całość wyszła grubo taniej niż sam IBS...
Familijny niedzielny turysta.
Ciepły sik i ziew na drogę.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wyposażenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość