Problem z Hi-liftem

Czyli wszystko to co każdy jeżdzący w terenie posiadac powinien...

Moderator: Marcin-Kraków

Awatar użytkownika
Markon
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 98
Rejestracja: wt lis 16, 2010 1:10 pm
Lokalizacja: Pajęczno woj ŁÓDZKIE

Re: Problem z Hi-liftem

Post autor: Markon » śr maja 29, 2013 7:30 pm

bert pisze:ależ macie problemy
chodzi mi o to ze ja kupiłem nie od importera a od jakiegoś handlarza z allegro a importer nie mający nic wspólnego ze mną bo to nie on mi sprzedał wymienił mi towar na nowy

Awatar użytkownika
Sawa GR
Posty: 2376
Rejestracja: śr wrz 29, 2010 4:10 pm
Lokalizacja: Łukasz - Czerwieńsk
Kontaktowanie:

Re: Problem z Hi-liftem

Post autor: Sawa GR » wt cze 04, 2013 10:49 am

Zybi dobrze prawi o smarowaniu. Ma łazic na sucho beż żadnego smarowania. Mój chińczyk ma 5lat, po dłuższym nieużywaniu pokrywa się lekko rudym na prowadnicy. Po pierwszym podniesieniu rudy się ściera i wszystko bangla. Bolce nie rdzewieją, a podnośnik używany w ciężkich warunkach, przy aucie ma najlżej. Używałem go w piachu, w bagnie, pod wodą, ostatnio wyrywałem nim słupki z ziemi (urwałem 2 pasy 2T wieszałem się na rurce a ważę ponad 100kg) Na moim pisze 1,8T ale podnosiłem nim sporo więcej.
Raz przesmarowany HI wymaga tego smarowania po każdej dłuższej przerwie, lub przetrzymywaniu go w kurzu.
Sprawdź farbę, nowy lubi się podcinać zanim się nie powyciera w miejscach pracy ruchomych elementów.
Patrol Y60 2,8TD 1992 - Jest
Niva 1,9D 1990 - Była
Pathfinder 2,5TD automat 2008 - On road

Awatar użytkownika
Zibi
 
 
Posty: 17616
Rejestracja: pt wrz 17, 2004 12:05 pm
Lokalizacja: Wadowice
Kontaktowanie:

Re: Problem z Hi-liftem

Post autor: Zibi » wt cze 04, 2013 2:07 pm

1,8 polska norma, w niemczech ten sam ma 3 tony.

Awatar użytkownika
RudeBoy
 
 
Posty: 3656
Rejestracja: pn cze 30, 2003 4:51 am
Lokalizacja: Kraków / Balice

Re: Problem z Hi-liftem

Post autor: RudeBoy » wt cze 04, 2013 2:32 pm

mój chinol ma 7 lat i jedyne co w nim na prawdę rdzewieje to właśnie bolce :|
grzechu
LR Discovery II TeDePińć

Awatar użytkownika
Sawa GR
Posty: 2376
Rejestracja: śr wrz 29, 2010 4:10 pm
Lokalizacja: Łukasz - Czerwieńsk
Kontaktowanie:

Re: Problem z Hi-liftem

Post autor: Sawa GR » wt cze 04, 2013 5:37 pm

Dziwne, u mnie tylko prowadnica w miejscu wytarcia farby, bolce się świcą:

Obrazek
.
No i po każdym błocku/zapiaszczeniu myję go myjką ciśnieniową razem z autem...
Patrol Y60 2,8TD 1992 - Jest
Niva 1,9D 1990 - Była
Pathfinder 2,5TD automat 2008 - On road

Awatar użytkownika
bert
 
 
Posty: 15542
Rejestracja: wt paź 24, 2006 12:50 am
Lokalizacja: north-west
Kontaktowanie:

Re: Problem z Hi-liftem

Post autor: bert » wt cze 04, 2013 6:48 pm

RudeBoy pisze:mój chinol ma 7 lat i jedyne co w nim na prawdę rdzewieje to właśnie bolce :|
mój (pierwszy) Jack ma 19 lat i nie rdzewieje nigdzie
ludzie brną w wojny prowadzeni metodami wypróbowanymi przy sprzedaży podpasek i proszku do prania

Awatar użytkownika
Sawa GR
Posty: 2376
Rejestracja: śr wrz 29, 2010 4:10 pm
Lokalizacja: Łukasz - Czerwieńsk
Kontaktowanie:

Re: Problem z Hi-liftem

Post autor: Sawa GR » wt cze 04, 2013 6:59 pm

rdzewienie to za duże słowo, prowadnica pokrywa się nalotem w miejscu gdzie zlazła farba, coś jak na tarczach hamulcowych...
Patrol Y60 2,8TD 1992 - Jest
Niva 1,9D 1990 - Była
Pathfinder 2,5TD automat 2008 - On road

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wyposażenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości