Ale grypsujecie..darkman pisze:u dolezycha masz full kolor i szerokość wybór, poza tym dają wydruk atestacji z normami na unię itd..można też zamówić jaką długość chcesz.
To daj jakis konkretny namiar na ten sklep - moze byc na pw.
Z gory dziekuje
Moderator: Marcin-Kraków
Ale grypsujecie..darkman pisze:u dolezycha masz full kolor i szerokość wybór, poza tym dają wydruk atestacji z normami na unię itd..można też zamówić jaką długość chcesz.
taaaaa, jestBĄKU pisze:E.. tam mataczycie jak zwykle z tym readbokiem, normalnie na trasie Mikołów=Katowice naprzeciwko Slonu Opla "Muchy" masz zajebisty sklep z linami , zawieszeniami, szeklami itp.
stalówka to też taki kinetyk... tylko bardzo mało rozciągliwyduck pisze:-"sztywniejszy" (mniej rozciągliwy - większe "k") kinetyk będzie ciągnął silniej
Jest jeszcze kilka innych wniosków: o połowę krótszy kinetyk będzie ciągnął 2x silniej, złożony na pół kinetyk 4x silniej. Oczywiście w przybliżeniu w związku z uproszczeniami w założeniach.Krecik pisze:stalówka to też taki kinetyk... tylko bardzo mało rozciągliwy :)duck pisze:-"sztywniejszy" (mniej rozciągliwy - większe "k") kinetyk będzie ciągnął silniej
wiec trzeba sie z tym wnioskiem zgodzić, gdzie kinetyk nic nie wyrywa poza autem, tam stalówka robi spustoszenie w osprzęcie ;)
duck pisze:
Jest jeszcze kilka innych wniosków: o połowę krótszy kinetyk będzie ciągnął 2x silniej, złożony na pół kinetyk 4x silniej. Oczywiście w przybliżeniu w związku z uproszczeniami w założeniach.
Zgadza się. Czyli zamiast skracać o połowę należy dodać drugi "równolegle". Wtedy siła też wzrośnie 2x. Tak czy inaczej na podstawie prostego wzoru można sobie uświadomić pewne rzeczy nie zawsze (przynajmniej dla mnie) oczywiste.Discotheque pisze: Jezeli skrocimy line skrocimy jednoczesnie odleglosc na ktorej samochod w ruchu jednostajnie przyspieszonym uzyska energie kinetyczna.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość