problem z kompresorem Viair 450C

Czyli wszystko to co każdy jeżdzący w terenie posiadac powinien...

Moderator: Marcin-Kraków

guardian
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 16
Rejestracja: sob maja 10, 2008 2:32 pm

Post autor: guardian » pn maja 12, 2008 6:26 pm

na cylindrze faktycznie sa minimalne slady przytarc/zatarc

pierscien dolny jestetz leciutko wyszczerbiony.

Skad wziasc taki pierscien na wymiane?

Awatar użytkownika
hpx4000
 
 
Posty: 1019
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
Kontaktowanie:

Post autor: hpx4000 » pn maja 12, 2008 6:51 pm

guardian pisze:
hpx4000 pisze:Kup kompresor od EAS.

----- mozesz rozwinac ten skrót?
To jest kompresor wykorzystywany w samochodzie Range Rover do pompowania poduszek powietrznych od zawieszenia. Np. http://www.allegro.pl/item359684194_kom ... _nowy.html
Range Rover V8 Outsourcing IT

guardian
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 16
Rejestracja: sob maja 10, 2008 2:32 pm

Post autor: guardian » pn maja 12, 2008 7:58 pm

a tak niewinnie wyglada :)

cena calkiem spora

guardian
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 16
Rejestracja: sob maja 10, 2008 2:32 pm

Post autor: guardian » pn maja 12, 2008 8:03 pm

a cos takiego sie nada?

http://www.allegro.pl/item363094488_bmw ... _nivo.html

jakie sa wogole wydajnosci takich komresorow - pytam bo nigdy ich pod uwage nie bralem

rokfor32
 
 
Posty: 16166
Rejestracja: pt lut 22, 2008 9:53 pm
Lokalizacja: w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl

Post autor: rokfor32 » pn maja 12, 2008 9:46 pm

guardian pisze:na cylindrze faktycznie sa minimalne slady przytarc/zatarc

pierscien dolny jestetz leciutko wyszczerbiony.

Skad wziasc taki pierscien na wymiane?
Najprościej z innego kompresora... :wink:

Albo dorobić.
w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl

Awatar użytkownika
hpx4000
 
 
Posty: 1019
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
Kontaktowanie:

Post autor: hpx4000 » pn maja 12, 2008 10:27 pm

Od RR zapewne będzie bardziej wydajny, używane na allegro można nabyć za jakieś 800pln. Z tego co ludzie piszą to w samochodzie wytrzymują do przebiegu około 200tyś (cholera wie ile to lat…) Po tym czasie, kompresor słabnie i pompowanie do 150psi zajmuje mu ponad 5min i komputer wywala błąd.
Jego zaletą jest świetny producent, małe wymiar, długowieczność i dość wysoka wydajność (w stosunku do wymiarów) Mój jest w samochodzie od 95” bez wymiany i ciągle działa cicho i ładuje szybko.
Range Rover V8 Outsourcing IT

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Post autor: N2O » pn maja 12, 2008 10:42 pm

tez z RR sie nie nadaje bo nie może długo pracować :)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

guardian
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 16
Rejestracja: sob maja 10, 2008 2:32 pm

Post autor: guardian » wt maja 13, 2008 8:58 am

no dobra a ten od BMW w linku powyzej to sie nada do ladowania do 150psi?

-- co do dorobienia pierscienia -> kto cos takiego moze zrobic?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wyposażenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości