Kompresor ARB - montaż

Czyli wszystko to co każdy jeżdzący w terenie posiadac powinien...

Moderator: Marcin-Kraków

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » czw sie 07, 2008 2:42 pm

Damian pisze:aktualnie tam mieszkam, więc wiesz...po bułki jechałem pewnie :)21
no popatrz :D

ale wiesz
ja rozumiem panny, szyk, prezencja i takie tam
ale żeby inni użytkownicy dróg jechać nie mogli
bo błysk z metalika po oczach wali
to już lekka przesada :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Post autor: Damian » czw sie 07, 2008 2:45 pm

:lol:

spoko, proces degradacji blach postępuje i niedługo będzie lepiej :)21
i nie wiem jak ty metalik dojrzałeś spod tych rys na całej budzie :)21
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » czw sie 07, 2008 2:48 pm

Damian pisze:i nie wiem jak ty metalik dojrzałeś spod tych rys na całej budzie :)21
a co ja mogłem dojrzeć
jak słońce odbite w wosku
po oczach waliło :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Post autor: Damian » czw sie 07, 2008 3:06 pm

to nie wosk, to naturalny lakier perłowy made by kazio beskid edyszyn 1998 :)21
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » czw sie 07, 2008 3:20 pm

Damian pisze:to nie wosk, to naturalny lakier perłowy made by kazio beskid edyszyn 1998 :)21
mogę Ci dać taką koleżeńską radę
jak będziesz następnym razem pastował tujotę
to pamiętaj, żeby woska równo na obu stronach rozprowadzić
bo w przeciwnym razie strzelisz trzeciego boka
a wiesz jak to mówią "do trzech razy sztuka" :roll: :D

a tak swoją drogą to sio
kasztaniarze z porządnego wątku!!! :D

dla odmiany mógłby się tu jakiś
artysta obczajony w temacie wypowiedzieć :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

TadeuszK
Posty: 389
Rejestracja: sob lut 16, 2008 9:32 am
Lokalizacja: Lublin

Post autor: TadeuszK » czw sie 07, 2008 3:32 pm

może nie do końca na temat ale ..... se przeczyta :wink:
taki masz kompresor?
http://www.pirate4x4.com/tech/billavist ... ompressor/

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » czw sie 07, 2008 3:43 pm

TadeuszK pisze:może nie do końca na temat ale ..... se przeczyta :wink:
taki masz kompresor?
http://www.pirate4x4.com/tech/billavist ... ompressor/
no o to gówienko się rozchodzi
Obrazek
a tu:
Obrazek
"Note that you can also thread in a 1/4" NPT hose barb and use a length of tubing to relocate the air filter to a more suitable location."

piszą mniej więcej to co napisałem w pkt. 1

dzięki :)2
LR Rendzi stajla :)

TadeuszK
Posty: 389
Rejestracja: sob lut 16, 2008 9:32 am
Lokalizacja: Lublin

Post autor: TadeuszK » czw sie 07, 2008 3:46 pm

obrazki u mnie nie robiooo - jakie ówienko

TadeuszK
Posty: 389
Rejestracja: sob lut 16, 2008 9:32 am
Lokalizacja: Lublin

Post autor: TadeuszK » czw sie 07, 2008 3:47 pm

już robioo :)

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » czw sie 07, 2008 3:50 pm

ta ich strona się jakoś tak gówniano ładuje
LR Rendzi stajla :)

TadeuszK
Posty: 389
Rejestracja: sob lut 16, 2008 9:32 am
Lokalizacja: Lublin

Post autor: TadeuszK » czw sie 07, 2008 3:58 pm

już pytałem, ale czytałeś 2(installing compressor) rozdział instrukcji kompr. - czy tam nie ma wyjaśnienia do tego intubowania? - mój angielski nie pozwala mi na szybkie tłumaczenie :lol:
http://www.pirate4x4.com/tech/billavist ... CKSA12.pdf

TadeuszK
Posty: 389
Rejestracja: sob lut 16, 2008 9:32 am
Lokalizacja: Lublin

Post autor: TadeuszK » czw sie 07, 2008 4:04 pm

acha i na koniec obejrzyj sobie taki filmik na dole tej strony
http://www.pirate4x4.com/tech/billavist ... ompressor/
tytuł:
ARB CKS Compressor - Runs completely submerged !!!
fajne :lol:

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » czw sie 07, 2008 6:34 pm

TadeuszK pisze:już pytałem, ale czytałeś 2(installing compressor) rozdział instrukcji kompr. - czy tam nie ma wyjaśnienia do tego intubowania?
wiesz ja z założenia obstrukcji nie czytam - nie mam na to czasu :D

niemniej ten kawałek teraz przejrzałem i jest faktycznie, ze można sobie wyciągnąć "zasys" dalej/wyżej plus takie tam rzeczy, żeby nie wkładać do snorkela (podciśnienie) i odpowiedni przekrój przewodu w zależności od długości (przepływ) - mogą mieć negatywny wpływ na pracę kompresora

ogólnie ze stronki wynika:
- że samym silniczkiem specjalnie się przejmować nie trzeba
- wyciągnąć odpowiednio air intake
- nie za blisko silnika (temperatura)
- problematyczne mogą być elektrozaworki (selenoid) stąd gościu je wywalił i zrobił sterowanie pneumatyczne blokadami (a nie elektryczne)
- część przewodów powietrznych zastąpił mocniejszymi

generalnie o to mnie chodziło :D
Tadek :)2
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
Dragunov
 
 
Posty: 1473
Rejestracja: wt sie 03, 2004 10:27 pm
Lokalizacja: Pszczyna
Kontaktowanie:

Post autor: Dragunov » czw sie 07, 2008 9:13 pm

a to zwykla instrukcja byla.. :)21
no limits,no rules,no roads
4runner 1st gen. '88

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » czw sie 07, 2008 9:17 pm

Dragunov pisze:a to zwykla instrukcja byla.. :)21
co Ty tam wiesz
instrukcja na wstępie mówi
żeby nie używać
tylko na półce położyć
tam się nie zepsuje :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
Dragunov
 
 
Posty: 1473
Rejestracja: wt sie 03, 2004 10:27 pm
Lokalizacja: Pszczyna
Kontaktowanie:

Post autor: Dragunov » czw sie 07, 2008 9:21 pm

TRAWOLT pisze:
Dragunov pisze:a to zwykla instrukcja byla.. :)21
co Ty tam wiesz
instrukcja na wstępie mówi
żeby nie używać
tylko na półce położyć
tam się nie zepsuje :roll: :D
no jasne - bo inaczej gwarancja nie obejmuje ;)

tak wracajac do tematu - sam sie napalalem na kompresor pokladowy (nie do blokad - jeszcze.. nie nie bede mial blokad) - ale po przemysleniu - olalem temat, na ARB mnie nie stac a na experymenty po to zeby czasem cisnienie w kolach zmienic czy materac napompowac to chyba nie ma sensu ;)
no limits,no rules,no roads
4runner 1st gen. '88

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » czw sie 07, 2008 9:27 pm

Dragunov pisze:tak wracajac do tematu - sam sie napalalem na kompresor pokladowy (nie do blokad - jeszcze.. nie nie bede mial blokad) - ale po przemysleniu - olalem temat, na ARB mnie nie stac a na experymenty po to zeby czasem cisnienie w kolach zmienic czy materac napompowac to chyba nie ma sensu ;)
150Ł x 4 ~ 700
T-max ile kosztuje?
Ostatnio zmieniony czw sie 07, 2008 10:09 pm przez TRAWOLT, łącznie zmieniany 1 raz.
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
wojtek_kom
 
 
Posty: 3678
Rejestracja: wt lip 25, 2006 9:20 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: wojtek_kom » czw sie 07, 2008 9:29 pm

Dragunov pisze: tak wracajac do tematu - sam sie napalalem na kompresor pokladowy (nie do blokad - jeszcze.. nie nie bede mial blokad) - ale po przemysleniu - olalem temat, na ARB mnie nie stac a na experymenty po to zeby czasem cisnienie w kolach zmienic czy materac napompowac to chyba nie ma sensu ;)
Czasami jest wygodne :)21. Polecam rodzimy kompresor, cena jakieś 250 zł - jedynie wygląd nie budzi zaufania, przepracował prawie 70 motogodzin i wszystko wskazuje na to że jest w dobrej kondycji.
Nissan-y

Awatar użytkownika
Dragunov
 
 
Posty: 1473
Rejestracja: wt sie 03, 2004 10:27 pm
Lokalizacja: Pszczyna
Kontaktowanie:

Post autor: Dragunov » czw sie 07, 2008 9:37 pm

Tmax polowe angielskiego ARB.. chyba jakos tak..
no limits,no rules,no roads
4runner 1st gen. '88

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » czw sie 07, 2008 10:06 pm

TRAWOLT pisze:150Ł x 4 ~ 700
:D
http://www.sklep4x4.pl/sklep/produkt/94/5147.html
Dragunov pisze:Tmax polowe angielskiego ARB.. chyba jakos tak..
proszę są po 300 i 540
http://www.sklep4x4.pl/sklep/grupy/94.html&pr=T-Max
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
Dragunov
 
 
Posty: 1473
Rejestracja: wt sie 03, 2004 10:27 pm
Lokalizacja: Pszczyna
Kontaktowanie:

Post autor: Dragunov » czw sie 07, 2008 10:27 pm

mam jeszcze wiele innych "potrzeb" - ale i na "szybsza pompke" przyjdzie czas ;)
no limits,no rules,no roads
4runner 1st gen. '88

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » czw sie 07, 2008 10:29 pm

Dragunov pisze:mam jeszcze wiele innych "potrzeb" - ale i na "szybsza pompke" przyjdzie czas ;)
w markecie są chińskie po 40 pln
32" da radę napompować - sprawdzałem :D
pytanie tylko ile razy :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
Dragunov
 
 
Posty: 1473
Rejestracja: wt sie 03, 2004 10:27 pm
Lokalizacja: Pszczyna
Kontaktowanie:

Post autor: Dragunov » czw sie 07, 2008 10:31 pm

TRAWOLT pisze:
Dragunov pisze:mam jeszcze wiele innych "potrzeb" - ale i na "szybsza pompke" przyjdzie czas ;)
w markecie są chińskie po 40 pln
32" da radę napompować - sprawdzałem :D
pytanie tylko ile razy :D
w uazie "zesral sie" (sorry za trywialnosc - ale to naprawde tak wygladalo i bylo slychac) po napompowaniu 3/4 jednego oryginalnego kola - ale byl tanszy chyba ;)
no limits,no rules,no roads
4runner 1st gen. '88

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » czw sie 07, 2008 10:37 pm

nie no mówię poważnie, jak porzuciłem auto gdzieś na 3 tygodnie to zastałem go na totalnym kapciu
przy okazji podjechałem do supermarketu i kupiłem chyba za 40 pln (były 2 rodzaje - wziąłem czarnego 5 złoty droższego :roll: :D )
podłączyłem i czekałem ... dość długo, ale dał radę :D
drugi raz nie miałem okazji sprawdzać bo pojechałem do wulkanizacji uszczelnić koło i zapas :D
LR Rendzi stajla :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wyposażenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości