Jaki kompresor
Moderator: Marcin-Kraków
-
-
- Posty: 3760
- Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
- Lokalizacja: KR
Re: Jaki kompresor
mam zabudowane dwa kompresory połączone równolegle i niewielką butlę pod fotelem kierowcy. To przynajmniej u mnie była przestrzeń na tyle upierdliwa w dostępie że można było ją poświęcić.
Re: Jaki kompresor
Fiba pisze:Montowanie butli ma wiele zalet tylko gdzie tą butlę zamontować i o jakiej pojemności.?
.
Sprężone do 6 atmosfer powietrze w butli o pojemności 1,5 litrów starczy do napompowania w 25 sekund opony 33x12,50 od 2,5 atmosfery od ,, flaka'' Sprawdzone tydzień temu, tak wiec butla około 10 litrów jest moim zdaniem butlą o wystarczającej pojemności. Jeśli chodzi o montaż to montowałbym pod ramą do ramy auta.
Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
Re: Jaki kompresor
A czy kompresor do poduch zawiechy, od disco2 nada się? Padło juz gdzies to pytanie ale nie było odpowiedzi.
Frontera 2,4 zagazowana, Disco II
Alfa Romeo Sprint.
Alfa Romeo Sprint.
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 85
- Rejestracja: pn maja 05, 2008 11:46 am
- Lokalizacja: Twierdza Przemyśl
Re: Jaki kompresor
Wybacz Kolego, ale coś tu się fizyka nie zgadza...Eskapada pisze: Sprężone do 6 atmosfer powietrze w butli o pojemności 1,5 litrów starczy do napompowania w 25 sekund opony 33x12,50 od 2,5 atmosfery od ,, flaka'' Sprawdzone tydzień temu, tak wiec butla około 10 litrów jest moim zdaniem butlą o wystarczającej pojemności. Jeśli chodzi o montaż to montowałbym pod ramą do ramy auta.
Opona 33x12.5 ma objętość ponad 100 litrów. Napompowanie jej od (załóżmy) ciśnienie "flaka" +1 atm. do 2.5 atm. wymaga ok. 25 litrów powietrza sprężonego wstępnie do 6 atm.
R20
Re: Jaki kompresor
Jak testy to testy, pozbierałem trochę kasy i kupiłem to: http://www.expedycja.pl/?section=209&showProduct=1261
Wygląda solidnie, ale to kawał grzmota. Właściwie wszystkie elementy są metalowe, co powinno zapowiadać "długowieczność"
. Przewód ciśnieniowy o długości pozwalającej spokojnie dotrzeć do wszystkich kół. W komplecie torba i końcówki do pompowania różnych pierdół.
Dzisiaj po przez wykręcenie zaworka, spuściłem powietrze w moim parchu longu w tylnym kole do tak zwanego całkowitego flaka czyli do zera. Koła to BF MT 33x11x16. Czas pompowania do 2 at, nie nadzwyczajny 2min 30 sek. Kultura pracy, spokojna i stabilna, bez zastrzeżeń. Poza rurką wychodzącą z cylindra (gorąco jak cholera, ale zabezpieczoną przed opażeniem (rączka)), kompresor, cylinder, uzyskał co najwyżej temperaturę letnią. To tyle, myślę, że sprzęt godny polecenia tyle że dość spory i nie tani.
Wygląda solidnie, ale to kawał grzmota. Właściwie wszystkie elementy są metalowe, co powinno zapowiadać "długowieczność"

Dzisiaj po przez wykręcenie zaworka, spuściłem powietrze w moim parchu longu w tylnym kole do tak zwanego całkowitego flaka czyli do zera. Koła to BF MT 33x11x16. Czas pompowania do 2 at, nie nadzwyczajny 2min 30 sek. Kultura pracy, spokojna i stabilna, bez zastrzeżeń. Poza rurką wychodzącą z cylindra (gorąco jak cholera, ale zabezpieczoną przed opażeniem (rączka)), kompresor, cylinder, uzyskał co najwyżej temperaturę letnią. To tyle, myślę, że sprzęt godny polecenia tyle że dość spory i nie tani.
Lepiej mieć spokój niż rację. 
Parchol Y61 LONG 2,8TDi

Parchol Y61 LONG 2,8TDi
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości