Zawieszenie do J120
Moderator: Marcin-Kraków
Re: Zawieszenie do J120
a tuleje masz z gumy czy plastik?
Re: Zawieszenie do J120
Panhard przód ori gumy, amorki ori gumy profenderowe. Reszta zawieszenia w poliuretanie.
Bubaru outback na A/T
DR 750s

DR 750s
Re: Zawieszenie do J120
Zmień na gumy... mi głupie tulejki w wahaczach przód zrobiły odczuwalną różnicę... w sensie rano dziury wieczorem wyjeżdżam z warsztatu po tych samych dziurach i było czuć różnicę.
Re: Zawieszenie do J120
Poliuretan utwardza.
No ale faktycznie pamietajcie, że spręzyny i amory nie mogą idealnie pracować w całej używanej skali. Inaczej auto się będzie zachowywało na pusto a inaczej załadowane na wyprawę. No coś za coś.
No ale faktycznie pamietajcie, że spręzyny i amory nie mogą idealnie pracować w całej używanej skali. Inaczej auto się będzie zachowywało na pusto a inaczej załadowane na wyprawę. No coś za coś.
tel. 509700949
https://www.escape4x4.pl/
https://www.escape4x4.pl/
Re: Zawieszenie do J120
No taka prawda. Jak się założy sprężynę +200 kg to na pusto jest słabo.
Bubaru outback na A/T
DR 750s

DR 750s
Re: Zawieszenie do J120
ja mam w hdj na +600 bo auto 8 osobowe. To trzeba zawsze z pełnym bakiem jeżdzić.
tel. 509700949
https://www.escape4x4.pl/
https://www.escape4x4.pl/
- sebastian2357
- Posty: 697
- Rejestracja: śr kwie 29, 2009 10:03 am
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Zawieszenie do J120
Jeszcze pytanko, chociaż pewnie sam mogłbym tez sobie na nie odpowiedzieć, ale chetnie posłucham co Wy byscie wybrali. Nie ma idealnych sprężyn do mojego auta, brać trochę mieksze (być może zbyt miekkie) czy trochę twardsze na zapas?
Mieksze- moga z czasem usiąść, amory bedą miały trudniejsze życie, może bujać na zakretach. Za to bedzie komfortowo i nie za wysoko.
Twardsze- Może być twardo, ale mamy zapas na doładowanie fury. Za to przód może wyjsc zbyt wysoko co rodzi problemy z przegubami i kątami a tego bysmy nie chcieli.

Samochodu nie dociążam zbytnio staram sie patrzeć na to co pakuje do auta. Jak na razie fura nawet na oryginalnych springach daje radę bez scen.
Mieksze- moga z czasem usiąść, amory bedą miały trudniejsze życie, może bujać na zakretach. Za to bedzie komfortowo i nie za wysoko.
Twardsze- Może być twardo, ale mamy zapas na doładowanie fury. Za to przód może wyjsc zbyt wysoko co rodzi problemy z przegubami i kątami a tego bysmy nie chcieli.

Samochodu nie dociążam zbytnio staram sie patrzeć na to co pakuje do auta. Jak na razie fura nawet na oryginalnych springach daje radę bez scen.
TRJ120 '07 jest
KZJ95 '97 była
BJ73 '89 była
Samurai '93 rdzewieje pod domem
KZJ95 '97 była
BJ73 '89 była
Samurai '93 rdzewieje pod domem
Re: Zawieszenie do J120
to są cholernie subiektywne odczucia - bardzie miękko, mniej.. Ja nie znoszę twardego zawieszenia. Ma pracować i to w całym zakresie. Ale rób tak aby pod docelowym obciążeniem było git. Jeśli oryginał jest ok to znaczy że wiele utwardzić nie możesz bo będzie z tego taczka a nie auto
Re: Zawieszenie do J120
NIc nie piszesz o wyposażeniu i zastosowaniu pojazdu. Ja zawsze doradzam tak - jeśli z przodu jest wyciągarka i zderzak stalowy - to na pewno przód musi być HD czyli +50-100 kg. Jesli takiego wyposażenia nie ma ( w komplecie) lub jest tylko lekka wyciągarka i orginalny zderzak - to sprężyny medium. Tył zależy od tego czy auto będzie jeżdziło wyłącznie po mieście plus teren weekendowy czy na wyprawy. Jesli na wyprawy to tył musi być hd a w codziennnej jeżdzie wtedy trzeba jeżdzić z pełnym bakiem.
tel. 509700949
https://www.escape4x4.pl/
https://www.escape4x4.pl/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość