no uchwycik by się przydałbartek_MX_1 pisze:znowu może pytanie okołotematowe ale jak można zamontować halogeny dalekosiężne jeśli samochód nie ma orurowania i posiada tylko zderzak fabryczny. jakieś uchwyty czy co? chodzi o Y61
poprzednio miałem na orurowaniu ale lekko się pogieło i odstawiłem
Halogeny na dachu
Moderator: Marcin-Kraków
jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team
LR disco 200
5 o'clock offroad team
- bartek_MX_1
- jestem tu nowy...
- Posty: 91
- Rejestracja: ndz sty 28, 2007 12:53 pm
- Lokalizacja: wrocław
- Kontaktowanie:
- janusz k160
-
- Posty: 5567
- Rejestracja: wt mar 29, 2005 10:04 pm
- Lokalizacja: rzeszów
Tbanderas pisze:bo to baran był ten diagnostajeśli masz w halogenach postojówki to mozna je traktować jako światła obrysowe a takie mogą być na dachu zamontowane
Kiedyś o tym pisałem-podłączcie sobie co chcecie ale jako świałła robocze-nikt się nie przywali. Co do drogowych-można max. mieć 4 szt. w lini fabrycznych ( z fabrycznymi włącznie). Przeglądy regularnie robię-za 1-szym razem mało z gościem się nie pogryzłem, teraz za każdym razem pyta czy mam jakiś nowy przepis dot. terenówek ( w sumie człowiek pokoju-problemów się bał). Jak mu dałem przepis odnośnie tablic rejestrqacyjnych na przodzie to za free przegląd zrobił. Dziwny jest jen świat-miał problem??

- bartek_MX_1
- jestem tu nowy...
- Posty: 91
- Rejestracja: ndz sty 28, 2007 12:53 pm
- Lokalizacja: wrocław
- Kontaktowanie:
A lampy z tyłu?
Czy do jazdy w terenie macie zamontowane halogeny również z tyłu? Warto się w to bawić czy dać sobie spokój? Może wystarczą zwykłe światła wsteczne?
Re: A lampy z tyłu?
będąc samemu dosyć ciężko jest jednocześnie być z tyłu samochodu i mieć włączone światła wsteczne. No chyba, że o czymś nie wiemM&A pisze:Czy do jazdy w terenie macie zamontowane halogeny również z tyłu? Warto się w to bawić czy dać sobie spokój? Może wystarczą zwykłe światła wsteczne?

Jak masz gdzie, to walnij jakiegoś szperacza na tył również. Czasami trzeba się pokornie z vlepy wycofać ryjąc pracowicie lub też poświecić komuś porządnie kto właśnie ryje. Kumpel ma 2 lampy na magnesie które w razie W zakłada z tyłu na dach i jest całkiem sympatycznie. Takie rozwiązanie będzie także w moim miśku.
Re: A lampy z tyłu?
No to chyba nie wieszpowa pisze:będąc samemu dosyć ciężko jest jednocześnie być z tyłu samochodu i mieć włączone światła wsteczne. No chyba, że o czymś nie wiem

Wystarczy zgasić silnik i włączyć wsteczny

Re: A lampy z tyłu?
Tylko dodatkowe.M&A pisze:Czy do jazdy w terenie macie zamontowane halogeny również z tyłu? Warto się w to bawić czy dać sobie spokój? Może wystarczą zwykłe światła wsteczne?
Ja wpierw używałem wersji niskobudżetowej - 1 lampa centralnie na dachu - ale zgodnie z tym co mówili koledzy z forum niewiele było widać bo w większości widziałes syf z szyby odbijający się w świetle lampy. Teraz mam 2 lampy operacyjne (dają w miare jednolity snop światła) po bokach dachu, zamontowane na pałąku ze starego bagażnika dachowego z FSO. Odpalam je z osobnego knefla - niezależnie od wszystkiego
W ostatnią sobotę używałem do poświecenie podczas późnowieczornego ściągania Warszawy z lawety - robiły IDEALNIE

W terenie też okazują się bardzo przydatne - w końcu możesz sie cofnąć bez potrzeby proszenia pilota, żeby cię kierował. Po pierwsze dużo światła, po drugie świecą z góry więc nie robią się na nierównościch cienie. Gałęzie do tej pory ich nie uszkodziły. Jak dlugo - zobaczymy...

dętki sucks! a dotacja z Funduszu Pracy vivat!
Re: A lampy z tyłu?
heheh. no ja mam zwyczaj nie gasić silnika jak na chwile wysiadam. A większych robót ziemnych tylko przy światłach wstecznych to nie zazdroszczęAdamo pisze:No to chyba nie wieszpowa pisze:będąc samemu dosyć ciężko jest jednocześnie być z tyłu samochodu i mieć włączone światła wsteczne. No chyba, że o czymś nie wiem![]()
Wystarczy zgasić silnik i włączyć wsteczny

dokładnie w ten sposób ma podłączone koleś, o którym pisałem kilka postów wcześniej. Reflektory mają przegub i można je ustawić odpowiednio a magnesy powodują, że montaż jest w zasadzie dowolny. Jak znajdę zdjęcia to powieszę jakieś poglądowe z jedno.Adamo pisze:Podpinasz lampę roboczą pod wsteczny + osobny włącznik z zasilaniem i po sprawie. Do cofania masz ładnie oświetloną drogę z tyłu, a jak chcesz coś więcej walczyć z tyłu i nie gasić silnika to włączasz przełącznikiem.

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości