Oki, ale powiedz co sprzedawcy przeszkadza otworzyć opakowanie i stwierdzić iż zgrzany jest kiepsko, instrukcji w montażu brak i takie tam??Kylon pisze:A skąd sprzedawca ma wiedzieć jak wyglądają sprawy montażowe. Firma handlowa nie jest jednocześnie firmą produkcyjną czy montażową. Jak by sprzedawca sam montował by ten snorkel miał by więcej wiedzy. Zawsze jeśli sprzedawca nie posiada takiej wiedzy lub jesteśmy nie pewni jego słów możemy zapytać mechanika lub kogoś na forum kto takowy montował.trawers pisze:Wkurzające dla mnie jest jedynie to, że (jak pisze Feniks) sprzedawca wprowadził klienta w błąd.
Mogli też po prostu powiedzieć nie wiem, nie znam się.
Po za tym jest tak jak pisze @ArchAdaM, dla mnie sklep forumowy był pewnikiem - drogo ale szajsu nie wciskają. Koniec, końców, jak pisałem jest to sklep ofrołdowców dla ofrołdowców, a nie katalog wysyłkowy z chinszczyzną.