Dodatkowy bak

Czyli wszystko to co każdy jeżdzący w terenie posiadac powinien...

Moderator: Marcin-Kraków

Awatar użytkownika
benek
Posty: 637
Rejestracja: pn wrz 22, 2003 8:01 pm
Lokalizacja: Komorów

Dodatkowy bak

Post autor: benek » śr cze 22, 2005 10:26 am

Jak wygląda sprawa posiadania dodatkowego zbiornika paliwa wewnątrz samochodu w Polsce i na granicach. Mam takowy ale może na wyjazd za granicę lepiej wziąc kanister i wozić go w bagazniku?
Czy ktoś miał jakieś wstręty na granicach?

Awatar użytkownika
Wojtek_K
Posty: 2384
Rejestracja: wt paź 29, 2002 7:35 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: Wojtek_K » śr cze 22, 2005 10:55 am

jezeli jest on wykonany profesjonalnie /tak wyglada/ to nie ma problemów
wkońcu terenówki maja taka opcje nawet fabryczną
1. Muscel'69
2. Muscel'82
3. Uaz'91
4. K160-3,3T'91
5. Cherokee'95
6. Africa'00 :-)

Awatar użytkownika
benek
Posty: 637
Rejestracja: pn wrz 22, 2003 8:01 pm
Lokalizacja: Komorów

Post autor: benek » czw cze 23, 2005 6:58 am

jest to zbiornik paliwa od samochodu
czy ktoś wie gdzie są przepisy na ten temat?

wieprzowina
 
 
Posty: 3760
Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
Lokalizacja: KR

Post autor: wieprzowina » czw cze 23, 2005 9:58 am

Do dodatkowego baku na granicy mogą Ci się doczepić zwłaszcza na granicy ukraińskiej, rumuńskiej, węgierskiej itp. Ktoś kiedyś opisywał na forum taką sytuację. Do pełnego kanistra (jeśli go znajdą) dowalą się raczej na pewno.

Awatar użytkownika
Kojak
Posty: 313
Rejestracja: pt lut 20, 2004 3:58 pm
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/ Wawa

Post autor: Kojak » czw cze 23, 2005 11:50 am

A widzisz Benek !
Trzeba by rozważyć zysk do ryzyka...
KOJAK (Wertep Klub Wawa)
Myślami GAZ-ers, były dwa GIEZ-y, Disco 200TDI a teraz jest WJ 2,7CRD :-)

Awatar użytkownika
benek
Posty: 637
Rejestracja: pn wrz 22, 2003 8:01 pm
Lokalizacja: Komorów

Post autor: benek » pt cze 24, 2005 7:30 am

widzę próby wpłynięcia na większą ilość miejsca

Awatar użytkownika
Kojak
Posty: 313
Rejestracja: pt lut 20, 2004 3:58 pm
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/ Wawa

Post autor: Kojak » pt cze 24, 2005 8:24 am

benek pisze:widzę próby wpłynięcia na większą ilość miejsca
He, he, NIEEEE - miejsca i tak będzie dużo dla 3 osób !
Sam jak CI wspominałem miałem w GIEZ-ie 2 zbiorniki i pracowałem nad trzecim. ALE: wszystkie miały być podłączone i przełączane kranikiem. Natomiast wiem że taki nie podłączony zbiornik - to raczej dużo chrzanienia się. Przy przetaczaniu pozalewasz samochód, będzie waliło i generalnie zysk nie za wielki.
No ale oczywiście Ty jesteś kapitanem statku więc decyduj... ;-)
KOJAK (Wertep Klub Wawa)
Myślami GAZ-ers, były dwa GIEZ-y, Disco 200TDI a teraz jest WJ 2,7CRD :-)

wieprzowina
 
 
Posty: 3760
Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
Lokalizacja: KR

Post autor: wieprzowina » pt cze 24, 2005 9:27 am

a nie prościej, jeśli baki są na podobnym poziomie połaczyć jednym wężem wchodzącym w spód baków (ten drugi musi mieć oczywiście też odpowietrznik) Wtedy nawet masz wskazana zawartości sumarycznej

Awatar użytkownika
benek
Posty: 637
Rejestracja: pn wrz 22, 2003 8:01 pm
Lokalizacja: Komorów

Post autor: benek » pt cze 24, 2005 10:15 am

z przetaczaniem niet problema - jest pompa elektryczna i rurki (baki są jeden nad drugim)

Awatar użytkownika
kacper44
Posty: 1530
Rejestracja: wt mar 15, 2005 10:57 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kacper44 » wt cze 28, 2005 9:52 pm

duzo zalezy gdzie chcesz ten zbiornik zamontowac i w czym. Byly przypadki ze psiarnia sie czepiala za niezabudowane zbiorniki gazu moze i sie przyczepia za konwencjonalne zrodla paliwa :)3 W sumie z wyjazdem za granice to jest loteria wielka bo na wschodzie powiedza nienada i juz i nic sie nie zrobi bo to nie jest fabryczne albo przepuszcza...

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Post autor: Damian » śr cze 29, 2005 1:26 pm

Benek, jak będziesz przejeżdżał granicę w Medyce to na pewno zwrócą uwagę na ten dodatkowy bak! I zaraz na całą resztę" cb-radio, dżipiesa, komórkę, mapy, itd.

Gra nie warta świeczki.
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » śr cze 29, 2005 2:00 pm

Kojak pisze:A widzisz Benek !
Trzeba by rozważyć zysk do ryzyka...
Mialem taki bak w MB 410 i na granicy niemieckiej zaplacilem slone clo za w wozke paliwa do ich kraju. Dobrze ze pan celnik ze zabronil wjazdu auta na teren niemiec aczkolwiek tym nas straszyl ...ze przerobka ze nie ma takiej seryjnej opcji ze nie bezpiecznie etc etc ....
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
PrzemekP
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 61
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 7:10 am
Lokalizacja: Bielsko i okolice... (a jednak znowu Polska;)

Post autor: PrzemekP » czw cze 30, 2005 3:59 pm

Czyli generaknie lepiej przez granice przejezdzac z pustym kanistrem w aucie?

A potem w kraju docelowym zatankowac go i miec jako zapas a przed wyjazdem z kraju docelowego wlac go do baku i znow przekraczac granice z pustym?

zakrawa na lekką paranoje ale w sumie jakby sie do tego nie czepiali to bym sobie robil wycieczki na wschod z pystym kanistrem 200l a wracał z pełnym :)23
gg:3313260
SJ-413 "pchełka"
XT600Z '86 :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wyposażenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości