Akurat sie troche nudze w ciuchci to spróbuje pomóc
(no i mi sie wersje RM powaliły, wiec poniżej jest nieaktualne do wersji 3.0 bo opisałem 2.0 ale wywalać nie bede bo moze komus sie przyda)
---
RM 2.0 ma dwa wejścia z boku - RS - żeński (z dziurkami) i męski z hmm.. fiutkami

jeden z nich jest do pilota a drugi do podłączenia centralki. Nie da sie podłączyc tego na odwrót.
Do centralki przyłączasz jeden kabelek z zasilania, a drugi z czujnika obrotów przykręconego na linkę prędkościomierza.
Tam sie nie bardzo jest gdzie pomylić z podłączeniami.
Co do skalowania, z boku masz blaszkę przykręconą dwiema sróbkami z opcją zaplombowania. Odkręcasz, pod tym znajduje się guziczek, naciskasz go, wtedy RM przechodzi w tryb skalowania.
I teraz , o ile mnie pamięć nie myli, ale sprawdzić to bede mógł dopiero wieczorem jak do domu dojade i do manuala zajrzę - naciskasz On/Off, potem guziczkiem zmiany kierunku wybierasz czy skalujesz na 100 metrów czy na 1000 metrów (pokazywało sie chyba L100 L1000), potem naciskasz Clear jedziesz 100/1000 metrów i jeszcze raz naciskasz Clear. Ja skalowałem halde w trasie, lecąc jakieś 90kmh

odliczając słupki stumetrowe na trasie gdańskiej, o dziwo dokładność wyszła 1% (na 300km kłamie ok. 4 kilometrów).
Przy skalowaniu istnieje jeszcze możliwosc wpisania współczynnika jesli juz wczesniej miałes wyskalowaną halde w tym autku i nic sie w napędzie nie zmieniło to wtedy mozna tam ten wspólczynnik wybrać i juz, nie trzeba jeździć.
Po wyskalowaniu wciskasz guziczek z boku, zakręcasz, i gotowe.
Jeśli tak jak napisałem nie zadziała, to daj znac wieczorem, upewnie sie w instrukcji jak to sie robiło dokladnie

---