Ładowarka do akumulatorków

Czyli wszystko to co każdy jeżdzący w terenie posiadac powinien...

Moderator: Marcin-Kraków

michaex
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...

Ładowarka do akumulatorków

Post autor: michaex » pn kwie 23, 2007 5:07 pm

Witam

Jestem obecnie przed zakupem ładowarki i jak to w dzisiejszym świecie... co tu wybrać? :roll:
Przejrzałem ofertę GP - najciekawsza wydaje mi się ładowarka u-smart, na allegro z czterema akumulatorkami AA 2700 można ją kupić za 160zł z zasilaczem pod 220V i 12V.
Z drugiej jednak strony jest do bardzo proste urządzenie, a za niewiele większe pieniądze można dostać IC-8800 (140zł) bez akumulatorków i zasilacza do samochodu, ale za to posiadającą dużo bardziej rozbudowane funkcje (jak na ładowarkę :) ).
Mojego dylematu nie rozwiewa problem ładowania w samochodzie (mam przetwornicę i wydaje mi się, że nie będzie problemu [jeżeli ktoś wie coś czego ja nie wiem, proszę o głos 8) ]). Pozostaje jednak kwestia czasu ładowania. Nie znam się na tym, ale przy ładowarce GP w danych technicznych na stronie producenta można znaleźć informację, że cztery akumulatorki 2700 ładuje w 46 minut. Czy ktoś jest w stanie mi powiedzieć, ile czasu zajmie to tej drugiej ładowarce?
I jescze jedno bardziej ogólne pytanie - może wybrać coś innego? :lol:

Pozdrawiam
Michał

Awatar użytkownika
gkozi

Post autor: gkozi » pn kwie 23, 2007 9:13 pm

no takie superszybkie ładowanie wcale nie jest dobre dla akumulatorków [sa po tym tak gorące że nie da się utrzymac w ręce] poza tym cos mi sie kojarzy, że Ni-MH nie można naładować szybciej niż w godzine [ograniczenia fizyczne] więc to chłyt marketingowy jest i absolutnie nie sugeruj się czasem ładowania, tzn. lepiej wybierz taka z czasem ładowania 1-2 godziny [ale nie 16 godzin] i taka która ładuje każdy akumulatorek indywidualnie a nie parami
Długi LC90 do jazdy, krótki GRat do zabawy

Piotr Karcz

Post autor: Piotr Karcz » pn kwie 23, 2007 9:44 pm

Krewniak kupił za ok 120 zł ładowarkę, która :