Kinetyk itd

Czyli wszystko to co każdy jeżdzący w terenie posiadac powinien...

Moderator: Marcin-Kraków

Awatar użytkownika
apex
Posty: 319
Rejestracja: pt lut 13, 2004 8:25 pm
Lokalizacja: Lubuskie

Kinetyk itd

Post autor: apex » ndz lut 29, 2004 8:18 pm

Witam! :D

Kompletuje Vitarę do turystyka. 8)

Mam zapytanie - co z wyposażenia jako praktycy polecalibyście w pierwszej kolejności
Ja myślałem o :

1.kinetyk
2.szekle coby ten kinetyk jakoś zamocować na zaczepach Vitary
3. i na tym moja inwencja twórcza się kończy - co jeszcze ?(saperkę czy inne tego typu urządzenie też biorę pod uwagę)
do czego używa się w zasadzie taśm statycznych :)5

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Mag69 » ndz lut 29, 2004 8:20 pm

Jesli jezdzisz sam to polecam hi-lifta i trapy :)21
LJ 70

Awatar użytkownika
CLIMBER
 
 
Posty: 1362
Rejestracja: pn lis 25, 2002 7:49 am
Lokalizacja: Warszawa/Przemyśl/Mazury

Post autor: CLIMBER » ndz lut 29, 2004 8:27 pm

jezeli masz zamiar pobawic sie w terenie czasem to oprócz kinetyka moim zdaniem jeszcze hi lift obowiazkowo o mnogosci jego zastosowan juz było wiec nie bede sie powtarzał zamiast saperki solina łopata, pas do sciagania ładunków na tirach najdłuzszy jaki i bedzie i o najwiekszej wytrzymałosci( ja mam 5 ton i 15 m długosci) przydaje sie do wyciagania wtopionego auta w połaczeniu z hi liftem, asekuracji na trawersach i do wszelkiej improwizacji :lol: :lol: fajnie miec jeszcze ze 2 trapy na których mozna podepszec hi lifta w błocku zeby sie nie zapadał albo podłozyc pod koła ale to juz nie jest takie konieczne wystarczy kawałek dechy a pod koła mozna zawsze podkładac np gałezie. A tasm statycznych uzywa sie np do holowania samochodu po czarnym bo kinetyk by sie poscierał w kontakcie z asfaltem asekuracji na trawersach opuszczania auta ze stromych zjazdów przedłuzania liny od wincha itd......uff sie rozpisałem :)21
WARMIŃSKO-MAZURSKA GRUPA OFF ROAD

Awatar użytkownika
apex
Posty: 319
Rejestracja: pt lut 13, 2004 8:25 pm
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: apex » ndz lut 29, 2004 8:27 pm

trapy - OK!

ale hi-lifta to jeszcze trzeba mieć pod co podłożyć - ja mam oryginalne (plastikowe) zderzaki i chyba w moim przypadku to nie najlepszy pomysł :roll:

Awatar użytkownika
BĄKU
Posty: 1579
Rejestracja: ndz sie 04, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Tychy

Post autor: BĄKU » ndz lut 29, 2004 8:28 pm

Statyczne liny generalnie używa się do asekuracji auta oraz oplata się nimi drzewa (nie kaleczą) i służą jako punkt zaczepienia liny z wyciągarki lub zblocza. 8)
TOYOTA&GAZ , to tak w sam raz.

Awatar użytkownika
apex
Posty: 319
Rejestracja: pt lut 13, 2004 8:25 pm
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: apex » ndz lut 29, 2004 8:33 pm

dzięki CLIMBER :)6

ale na razie mimo wszystko będę sie starał jeździć w towarzystwie bardziej doświadczonego offrołdera i co do hi-lifta to tak jak napisałem wcześniej nie ma on dla mnie na razie zastosowania (może w przyszłym samochodzie :wink: 0 ), bo ta vitara póki co musi też w miarę normalnie jeżdzić po czarnym i ładnie :D wyglądać (jeździ nią moja kobita :)6 )

Awatar użytkownika
CLIMBER
 
 
Posty: 1362
Rejestracja: pn lis 25, 2002 7:49 am
Lokalizacja: Warszawa/Przemyśl/Mazury

Post autor: CLIMBER » ndz lut 29, 2004 8:35 pm

apex pisze:trapy - OK!

ale hi-lifta to jeszcze trzeba mieć pod co podłożyć - ja mam oryginalne (plastikowe) zderzaki i chyba w moim przypadku to nie najlepszy pomysł :roll:


oj to chyba od solidnych progów i zaczepów powinienes zacząć :lol: bo hi lift naprawda wazna rzecz poza tym plastikowe zderzaki sie łatwo weryfikuja
WARMIŃSKO-MAZURSKA GRUPA OFF ROAD

Awatar użytkownika
apex
Posty: 319
Rejestracja: pt lut 13, 2004 8:25 pm
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: apex » ndz lut 29, 2004 8:35 pm

czyli jak widzę liny statyczne na razie mnie nie interesują :)6

Awatar użytkownika
apex
Posty: 319
Rejestracja: pt lut 13, 2004 8:25 pm
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: apex » ndz lut 29, 2004 8:38 pm

pewnie jak pierwszy raz "zweryfikuję" zderzaki to będzie motywacja coby zrobić takie z prawdziego zdarzenia :)2

jednak ten samochód ma być póki co tylko do turystyka :wink: (wiem że tak sie tylko mówi bo później to ...)

zobaczymy - pewnie praktyka zweryfikuje moje zamierzenia :lol:

Awatar użytkownika
CLIMBER
 
 
Posty: 1362
Rejestracja: pn lis 25, 2002 7:49 am
Lokalizacja: Warszawa/Przemyśl/Mazury

Post autor: CLIMBER » ndz lut 29, 2004 8:40 pm

apex pisze:czyli jak widzę liny statyczne na razie mnie nie interesują :)6


ja mysle ze wrecz przeciwnie:D:D no na czyms musisz ciagnac po czarnym kleknietego syfa :lol: poza tym opuszczanie sie ze stromych zjazdów owijajac tasme wokół drzewa tez sie przydaje
WARMIŃSKO-MAZURSKA GRUPA OFF ROAD

tomek.p
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 72
Rejestracja: pn paź 20, 2003 6:06 pm
Lokalizacja: Warmia

Post autor: tomek.p » ndz lut 29, 2004 8:45 pm

Ja na twoim miejscu zaczął bym od wymiany opon :)21
L200

Awatar użytkownika
apex
Posty: 319
Rejestracja: pt lut 13, 2004 8:25 pm
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: apex » ndz lut 29, 2004 8:45 pm

niby tak CLIMBER
ale do holu to zwykła lina holownicza to koszt ok. 50-80zł

a taśma to jak nic 250zł

na początek to chyba jednak kinetyk co :)5

Awatar użytkownika
CLIMBER
 
 
Posty: 1362
Rejestracja: pn lis 25, 2002 7:49 am
Lokalizacja: Warszawa/Przemyśl/Mazury

Post autor: CLIMBER » ndz lut 29, 2004 8:46 pm

tomek.p pisze:Ja na twoim miejscu zaczął bym od wymiany opon :)21


no popatrz ze tez na to nie wpadłem :)21
WARMIŃSKO-MAZURSKA GRUPA OFF ROAD

Awatar użytkownika
apex
Posty: 319
Rejestracja: pt lut 13, 2004 8:25 pm
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: apex » ndz lut 29, 2004 8:47 pm

TOMEK.P - dzisiaj wymieniłem :D

co prawdza zaczniecie się pewnie śmiać jak powiem że na BFG AT 30/9.5/15

ale ja naprawdę na razie chcę tylko w turystyku... :)6

tomek.p
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 72
Rejestracja: pn paź 20, 2003 6:06 pm
Lokalizacja: Warmia

Post autor: tomek.p » ndz lut 29, 2004 8:50 pm

To odrazu trzeba mówić że turystycznie.... po czarnym :)21
L200

Awatar użytkownika
apex
Posty: 319
Rejestracja: pt lut 13, 2004 8:25 pm
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: apex » ndz lut 29, 2004 8:52 pm

po czarnym też ,
ale nie tylko :)23

jak pierwszy raz konkretnie wtopię pewnie będę żałować że nie kupiłem M/T, ale wszystko po kolei ...

tomek.p
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 72
Rejestracja: pn paź 20, 2003 6:06 pm
Lokalizacja: Warmia

Post autor: tomek.p » ndz lut 29, 2004 8:54 pm

No to długo nie będziesz czekać :)21
L200

Awatar użytkownika
CLIMBER
 
 
Posty: 1362
Rejestracja: pn lis 25, 2002 7:49 am
Lokalizacja: Warszawa/Przemyśl/Mazury

Post autor: CLIMBER » ndz lut 29, 2004 8:57 pm

apex pisze:po czarnym też ,
ale nie tylko :)23

jak pierwszy raz konkretnie wtopię pewnie będę żałować że nie kupiłem M/T, ale wszystko po kolei ...


po pierwszej wiekszej imprezie bedziesz klął ze nie kupiłes mteków jak zweryfikujesz zderzaki i progi to odrazu zaczniesz myslec o takich z prawdziwego zdarzenia itd itd........ :)21
WARMIŃSKO-MAZURSKA GRUPA OFF ROAD

tomek.p
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 72
Rejestracja: pn paź 20, 2003 6:06 pm
Lokalizacja: Warmia

Post autor: tomek.p » ndz lut 29, 2004 9:02 pm

Czyli zacznij oszczędzać szelesty:)21
Na początek na oko jakieś 5ksz
L200

Awatar użytkownika
CLIMBER
 
 
Posty: 1362
Rejestracja: pn lis 25, 2002 7:49 am
Lokalizacja: Warszawa/Przemyśl/Mazury

Post autor: CLIMBER » ndz lut 29, 2004 9:04 pm

tomek.p pisze:Czyli zacznij oszczędzać szelesty:)21
Na początek na oko jakieś 5ksz


5ksz to tak przy dobrych wiatrach zalezy ile zweryfikuje 1 impreza :D :D i jak bardzo połknie terenowego bakcyla
WARMIŃSKO-MAZURSKA GRUPA OFF ROAD

tomek.p
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 72
Rejestracja: pn paź 20, 2003 6:06 pm
Lokalizacja: Warmia

Post autor: tomek.p » ndz lut 29, 2004 9:07 pm

CLIMBER pisze:
tomek.p pisze:Czyli zacznij oszczędzać szelesty:)21
Na początek na oko jakieś 5ksz


5ksz to tak przy dobrych wiatrach zalezy ile zweryfikuje 1 impreza :D :D i jak bardzo połknie terenowego bakcyla
Przecie kolega napisał że tylko turystyka :)21
L200

Awatar użytkownika
apex
Posty: 319
Rejestracja: pt lut 13, 2004 8:25 pm
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: apex » ndz lut 29, 2004 9:08 pm

ja już widzę że zabawa w offroad to niezła skarbonka - :)23 i trochę studnia bez dna ...

Awatar użytkownika
CLIMBER
 
 
Posty: 1362
Rejestracja: pn lis 25, 2002 7:49 am
Lokalizacja: Warszawa/Przemyśl/Mazury

Post autor: CLIMBER » ndz lut 29, 2004 9:13 pm

apex pisze:ja już widzę że zabawa w offroad to niezła skarbonka - :)23 i trochę studnia bez dna ...


nie troche ale bez dna :lol: :lol:
WARMIŃSKO-MAZURSKA GRUPA OFF ROAD

Awatar użytkownika
apex
Posty: 319
Rejestracja: pt lut 13, 2004 8:25 pm
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: apex » ndz lut 29, 2004 9:17 pm

:lol: :lol: :lol:

Awatar użytkownika
CLIMBER
 
 
Posty: 1362
Rejestracja: pn lis 25, 2002 7:49 am
Lokalizacja: Warszawa/Przemyśl/Mazury

Post autor: CLIMBER » ndz lut 29, 2004 9:25 pm

zobaczysz jeszcze bedziesz załował ze nie zająłes sie zbieraniem znaczków:D :D
WARMIŃSKO-MAZURSKA GRUPA OFF ROAD

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wyposażenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość