Hi-Lift robią mnie w...?
Moderator: Marcin-Kraków
Hi-Lift robią mnie w...?
Czy Farm Jack jest czerwony czy żółty też może być?? Pytanie brzmi kretyńsko ale mam Farm Jacka (czerwony) nabyłem drugiego (narazie nie powiem gdzie) i przysłali mi żółtego. Pomijając fakt, że czerwony ładniejszy, to ten który mam wyglada solidniej, a szczegóły konstrukcji budzą większe zaufanie - ale to tylko wizualnie.
Pytanie czy jest o co krósszyć kopie, czy podróba (Farm Jack) może mieć podróbę?? Jak kto ma jakieś doświadczenie w tym temacię to proszę o info.
Pytanie czy jest o co krósszyć kopie, czy podróba (Farm Jack) może mieć podróbę?? Jak kto ma jakieś doświadczenie w tym temacię to proszę o info.
Patrol GRY303
Powstałem z zabanowania, zawsze będę tu Nowy
Powstałem z zabanowania, zawsze będę tu Nowy
a czy ktoś może używał Hi-Lift Escape?
jeśli tak to co o nim sądzicie
http://www.allegro.pl/item352271754_pod ... _road.html
jeśli tak to co o nim sądzicie
http://www.allegro.pl/item352271754_pod ... _road.html
Oglądałem je kilka lat temu. Ostatnio kątem oka w sklepie we Frankfurcie. Czarno pomarańczowe z gumową rączką na końcu rury. tyle pamiętam. Stopka również z balchy a nie odlew.Feniks pisze:Mógłbyś jeśli znasz podać cechy chrakterystyczne Farm Jack'a??Kylon pisze:Farm Jack nie ma nic wspólnego z podnośnikami sprzedawanymi na rynku rodem z Chin. To jest już podróba oryginalnego Farm Jecka z Kanady.
Kylon
PS. Nie zaglądam do mojego PW. Wystarczy mi e-mail.
PS. Nie zaglądam do mojego PW. Wystarczy mi e-mail.
- Damian
-
- Posty: 21581
- Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: mokotów/legionowo
- Kontaktowanie:
ja tam się na hajliftach nie znam, ale jak swojego oryginała kupiłem za ca. 400zł jakieś 5-6 lat temu to do dziś działa bez zarzutu, a jest używany intensywnie
z chinolami natomiast różnie bywa, tak jak Kylones napisał, nie do końca wzbudzają zaufanie...
z chinolami natomiast różnie bywa, tak jak Kylones napisał, nie do końca wzbudzają zaufanie...
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.
LR
LR
Nie wiem, ten co go kupiłem wyglada jakby go w CHRLu dłutkami ciosali. nie mam nic do żółtego, musze go komuś pokazać.Mroczny pisze:też mam timaksa, też od kilku lat i jest git
czasem przycina się bolec ale to nic dziwnego - używam go również w warsztacie - czyli często
wykonanie solidne, odlew
Dziwne jest to że kupiłem go nie w escape'ie ale taka naklejkę właśnie ma

Patrol GRY303
Powstałem z zabanowania, zawsze będę tu Nowy
Powstałem z zabanowania, zawsze będę tu Nowy
Dokładnie mam tak samo - czerwony za 199 zł. Wygląda dość solidnie.Feniks pisze:
Nie wiem, ten co go kupiłem wyglada jakby go w CHRLu dłutkami ciosali. nie mam nic do żółtego, musze go komuś pokazać.
Dziwne jest to że kupiłem go nie w escape'ie ale taka naklejkę właśnie ma
To mój pierwszy hi-lift. Przetestowałem go na pusto i zmartwiłem się, że nie opuszcza. Ale po przeczytaniu instrukcji wiem (sprawdziłem), że do opuszczania potrzeba obciązenia minimum 50 kg. Działa. Ale nie mogę zrozumieć, na czym polega ta sztuczka, że nie obciążony opada na dół po rozblokowaniu. Czy wszystkie typy tak mają ? I tu mam trochę obaw, czy nie jest możliwe, że przy podniesionym aucie po przełączeniu na opuszczanie - spadnie w dół z jakiegoś powodu ? Może ktoś coś wie ?
- animaldziobak
- Posty: 403
- Rejestracja: wt cze 20, 2006 9:19 pm
- Lokalizacja: Zabrze, Śląsk
A mój jak chcę opuszczać to się zacina i mnie już szlag trafia.
Jak jest czysty i zabłocony wsio radno, dopiero jak mocno wajchę w dół popchnę to się zapadki odzywają i mogę opuścić auto
Raz to bym w beret pięknie oberwał, bo wajcha zaczeła sama dwa razy się majtać - ale się ździwiłem
Jak jest czysty i zabłocony wsio radno, dopiero jak mocno wajchę w dół popchnę to się zapadki odzywają i mogę opuścić auto

Raz to bym w beret pięknie oberwał, bo wajcha zaczeła sama dwa razy się majtać - ale się ździwiłem
Pojarka 3.0 v6 89 r long, KUMHO KL-71 33x12,5x15 i Escape 12000lbs
Volvo TGB 11
tel. 606-301-656
Volvo TGB 11
tel. 606-301-656
nasmaruj - nie ma prawa się zacinać dobrze nasmarowany [oczywiście na temat wyboru smaru to zaraz się zacznie 
nigdy nie zostawiać podniesionego auta i przełącznika w pozycji do opuszczania - może samoczynnie zacząć się opuszczać machając rurą - tak jak było u ciebie

nigdy nie zostawiać podniesionego auta i przełącznika w pozycji do opuszczania - może samoczynnie zacząć się opuszczać machając rurą - tak jak było u ciebie
Długi LC90 do jazdy, krótki GRat do zabawy
- animaldziobak
- Posty: 403
- Rejestracja: wt cze 20, 2006 9:19 pm
- Lokalizacja: Zabrze, Śląsk
Co do smarowania to czytałe również żeby tego ustrojstwa nie smarować bo się marasi i takie tam. Pisali coby coś podpiłować , ale fotek nie było więc się mi to potraciło wszystko - szczaw byłem i nie pokopiowałem sobie, a teraz znaleźć tego nie mogę.gkozi pisze:nasmaruj - nie ma prawa się zacinać dobrze nasmarowany [oczywiście na temat wyboru smaru to zaraz się zacznie
nigdy nie zostawiać podniesionego auta i przełącznika w pozycji do opuszczania - może samoczynnie zacząć się opuszczać machając rurą - tak jak było u ciebie
Pojarka 3.0 v6 89 r long, KUMHO KL-71 33x12,5x15 i Escape 12000lbs
Volvo TGB 11
tel. 606-301-656
Volvo TGB 11
tel. 606-301-656
- BENGI
- Posty: 1811
- Rejestracja: ndz lis 19, 2006 7:15 pm
- Lokalizacja: Sędzisław/dolnośląskie
- Kontaktowanie:
Ja mam żóltego Farm Jacka i też się zacinał. Okazało się że górny bolec miał na koncu zadzior
Po delikatnym przyszlifowaniu i przesmarowaniu śmiga już prawie rok, bez żadnych problemów. Oczywiście regularnie go smaruje 


Uaz, Uaz, Nissan Szakal, 2xNissan Patrol K160, W160, Nissan Strzała, Y60 long
pzdr Mati
pzdr Mati

Własnie mi sie wygiął wczoraj FarmJack w pałąk pod Patrolem. Dlatego, że nie chciał się opuscić i musiałem zjechać z niego (wszystko w terenie w błocie). Trochę udało mi się go wyprostować i chodzi. Ma ktoś sposób na prostowanie "tego" czy dać sobie na luz?! Nie wiem czy pod obciążeniem bedzie chodził. A wniosek z tego wszystkiego taki " nie kupujcie chinczyków"
złudne oszczędności... dodałbym zdjęcie ale nie wiem jak 


Nissan Patrol 3,3D
http://youtube.com/watch?v=yxht1qRm4ic
http://youtube.com/watch?v=yxht1qRm4ic
- hpx4000
-
- Posty: 1019
- Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
- Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
- Kontaktowanie:
Też mam oryginał kupiony kilka dni temu. Wczoraj był w błocie przez 20min i już nie chodzi… liczę że po umyciu zacznie działać. To jest strasznie zawodna konstrukcja
Ostatnio zmieniony czw maja 22, 2008 9:57 pm przez hpx4000, łącznie zmieniany 1 raz.
Range Rover V8 Outsourcing IT
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość