Hi-Lift robią mnie w...?

Czyli wszystko to co każdy jeżdzący w terenie posiadac powinien...

Moderator: Marcin-Kraków

Awatar użytkownika
Feniks
 
 
Posty: 2974
Rejestracja: wt kwie 24, 2007 12:26 pm
Lokalizacja: Zabrze

Hi-Lift robią mnie w...?

Post autor: Feniks » wt kwie 29, 2008 8:13 pm

Czy Farm Jack jest czerwony czy żółty też może być?? Pytanie brzmi kretyńsko ale mam Farm Jacka (czerwony) nabyłem drugiego (narazie nie powiem gdzie) i przysłali mi żółtego. Pomijając fakt, że czerwony ładniejszy, to ten który mam wyglada solidniej, a szczegóły konstrukcji budzą większe zaufanie - ale to tylko wizualnie.
Pytanie czy jest o co krósszyć kopie, czy podróba (Farm Jack) może mieć podróbę?? Jak kto ma jakieś doświadczenie w tym temacię to proszę o info.
Patrol GRY303
Powstałem z zabanowania, zawsze będę tu Nowy

Awatar użytkownika
poreb
 
 
Posty: 2632
Rejestracja: wt lip 31, 2007 9:56 pm
Lokalizacja: Górny Śląsk
Kontaktowanie:

Post autor: poreb » wt kwie 29, 2008 8:23 pm

ja mam czerwonego
w sensie ze ta lepsza podrobe :)21
biedny inżynier :)21
"[cenzura] no nie, no po prostu [cenzura] no nie!"

Awatar użytkownika
Feniks
 
 
Posty: 2974
Rejestracja: wt kwie 24, 2007 12:26 pm
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Feniks » wt kwie 29, 2008 8:29 pm

poreb pisze:ja mam czerwonego
w sensie ze ta lepsza podrobe :)21
No chyba..
Patrol GRY303
Powstałem z zabanowania, zawsze będę tu Nowy

Awatar użytkownika
Wiechu
 
 
Posty: 4980
Rejestracja: pn paź 27, 2003 11:28 am
Lokalizacja: Zielonka

Post autor: Wiechu » wt kwie 29, 2008 8:41 pm

ja też mam czerwonego.
żółty, był zazwyczaj t-max
:roll:
łoś też człowiek

Awatar użytkownika
Feniks
 
 
Posty: 2974
Rejestracja: wt kwie 24, 2007 12:26 pm
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Feniks » wt kwie 29, 2008 8:45 pm

Wiechu pisze:ja też mam czerwonego.
żółty, był zazwyczaj t-max
:roll:
Pytanie czy t-max jest gorszy od farm jacka. Jeśli w sklepie 4x4 kosztuje 260 a ja nabylem za 210 w alledrogo to zkładam że tak...
Patrol GRY303
Powstałem z zabanowania, zawsze będę tu Nowy

Awatar użytkownika
Wiechu
 
 
Posty: 4980
Rejestracja: pn paź 27, 2003 11:28 am
Lokalizacja: Zielonka

Post autor: Wiechu » wt kwie 29, 2008 8:51 pm

Ja, jak kupowałem kilka lat temu, to po oględzinach wybrałem czerwonego.
W sumie, nie żałuję.
:roll:
łoś też człowiek

Kylon
Posty: 1949
Rejestracja: czw cze 12, 2003 9:22 am

Post autor: Kylon » wt kwie 29, 2008 9:30 pm

Farm Jack nie ma nic wspólnego z podnośnikami sprzedawanymi na rynku rodem z Chin. To jest już podróba oryginalnego Farm Jecka z Kanady :wink: .
Kylon
PS. Nie zaglądam do mojego PW. Wystarczy mi e-mail.

Awatar użytkownika
Feniks
 
 
Posty: 2974
Rejestracja: wt kwie 24, 2007 12:26 pm
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Feniks » wt kwie 29, 2008 9:38 pm

Kylon pisze:Farm Jack nie ma nic wspólnego z podnośnikami sprzedawanymi na rynku rodem z Chin. To jest już podróba oryginalnego Farm Jecka z Kanady :wink: .
Mógłbyś jeśli znasz podać cechy chrakterystyczne Farm Jack'a??
Patrol GRY303
Powstałem z zabanowania, zawsze będę tu Nowy

Awatar użytkownika
fotomysz
 
 
Posty: 126
Rejestracja: ndz sty 20, 2008 11:50 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: fotomysz » wt kwie 29, 2008 9:42 pm

a czy ktoś może używał Hi-Lift Escape?
jeśli tak to co o nim sądzicie
http://www.allegro.pl/item352271754_pod ... _road.html
'99 Ford Explorer V6 + LPG
'93 Ford Explorer V6 + LPG

www.explorerclubpolska.com

Awatar użytkownika
Feniks
 
 
Posty: 2974
Rejestracja: wt kwie 24, 2007 12:26 pm
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Feniks » wt kwie 29, 2008 10:04 pm

Zdaziwiające jak to wystarczy walnąć w stół, a zaraz jakieś nożyczki się odezwą.
Patrol GRY303
Powstałem z zabanowania, zawsze będę tu Nowy

Kylon
Posty: 1949
Rejestracja: czw cze 12, 2003 9:22 am

Post autor: Kylon » wt kwie 29, 2008 10:53 pm

Feniks pisze:
Kylon pisze:Farm Jack nie ma nic wspólnego z podnośnikami sprzedawanymi na rynku rodem z Chin. To jest już podróba oryginalnego Farm Jecka z Kanady :wink: .
Mógłbyś jeśli znasz podać cechy chrakterystyczne Farm Jack'a??
Oglądałem je kilka lat temu. Ostatnio kątem oka w sklepie we Frankfurcie. Czarno pomarańczowe z gumową rączką na końcu rury. tyle pamiętam. Stopka również z balchy a nie odlew.
Kylon
PS. Nie zaglądam do mojego PW. Wystarczy mi e-mail.

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Post autor: Damian » śr kwie 30, 2008 9:26 am

ja tam się na hajliftach nie znam, ale jak swojego oryginała kupiłem za ca. 400zł jakieś 5-6 lat temu to do dziś działa bez zarzutu, a jest używany intensywnie

z chinolami natomiast różnie bywa, tak jak Kylones napisał, nie do końca wzbudzają zaufanie...
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
Karson
 
 
Posty: 5043
Rejestracja: śr lis 23, 2005 6:53 pm
Lokalizacja: Bilcza
Kontaktowanie:

Post autor: Karson » śr kwie 30, 2008 9:51 am

eee.... ja mam t-maxa (żółty) i dobrze sobie radzi. :)2 ale czyszczony i smarowany jest systematycznie.
SCARAB TEAM
Land Rover rullez :)21

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40591
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Mroczny » śr kwie 30, 2008 9:53 am

też mam timaksa, też od kilku lat i jest git
czasem przycina się bolec ale to nic dziwnego - używam go również w warsztacie - czyli często

wykonanie solidne, odlew

Awatar użytkownika
Feniks
 
 
Posty: 2974
Rejestracja: wt kwie 24, 2007 12:26 pm
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Feniks » śr kwie 30, 2008 7:04 pm

Mroczny pisze:też mam timaksa, też od kilku lat i jest git
czasem przycina się bolec ale to nic dziwnego - używam go również w warsztacie - czyli często

wykonanie solidne, odlew
Nie wiem, ten co go kupiłem wyglada jakby go w CHRLu dłutkami ciosali. nie mam nic do żółtego, musze go komuś pokazać.
Dziwne jest to że kupiłem go nie w escape'ie ale taka naklejkę właśnie ma :o
Patrol GRY303
Powstałem z zabanowania, zawsze będę tu Nowy

Awatar użytkownika
androx1
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 64
Rejestracja: ndz mar 16, 2008 5:56 pm
Lokalizacja: podlasie

Post autor: androx1 » pn maja 12, 2008 6:09 pm

Feniks pisze:
Nie wiem, ten co go kupiłem wyglada jakby go w CHRLu dłutkami ciosali. nie mam nic do żółtego, musze go komuś pokazać.
Dziwne jest to że kupiłem go nie w escape'ie ale taka naklejkę właśnie ma :o
Dokładnie mam tak samo - czerwony za 199 zł. Wygląda dość solidnie.

To mój pierwszy hi-lift. Przetestowałem go na pusto i zmartwiłem się, że nie opuszcza. Ale po przeczytaniu instrukcji wiem (sprawdziłem), że do opuszczania potrzeba obciązenia minimum 50 kg. Działa. Ale nie mogę zrozumieć, na czym polega ta sztuczka, że nie obciążony opada na dół po rozblokowaniu. Czy wszystkie typy tak mają ? I tu mam trochę obaw, czy nie jest możliwe, że przy podniesionym aucie po przełączeniu na opuszczanie - spadnie w dół z jakiegoś powodu ? Może ktoś coś wie ?

Awatar użytkownika
gkozi
 
 
Posty: 1497
Rejestracja: śr lip 07, 2004 2:00 pm
Lokalizacja: zielonogórskie

Post autor: gkozi » wt maja 13, 2008 12:00 am

tak ma być - bez obciążenia opada w dół w trybie opuszczania, pod obciążeniem nie opadnie
Długi LC90 do jazdy, krótki GRat do zabawy

Awatar użytkownika
HUSKYTEAM
Posty: 413
Rejestracja: pt cze 16, 2006 6:15 pm
Lokalizacja: lasy podwarszawskie
Kontaktowanie:

Post autor: HUSKYTEAM » wt maja 13, 2008 6:07 am

Jak opuszczasz po oczku, to siła wywierana przez ciężar auta jest większa, niż siła działania sprężynki wysuwającej bolec z oczka. Dlatego nie ma ryzyka, że samo wypadnie. Przynajmniej tak u mnie to wygląda :)
Jacek Szadkowski
http://www.war-saw.net
Pajero I > Disco I 2.5 > Vitara I 1,6 > Samurai...

Awatar użytkownika
animaldziobak
Posty: 403
Rejestracja: wt cze 20, 2006 9:19 pm
Lokalizacja: Zabrze, Śląsk

Post autor: animaldziobak » śr maja 14, 2008 11:39 am

A mój jak chcę opuszczać to się zacina i mnie już szlag trafia.
Jak jest czysty i zabłocony wsio radno, dopiero jak mocno wajchę w dół popchnę to się zapadki odzywają i mogę opuścić auto :)
Raz to bym w beret pięknie oberwał, bo wajcha zaczeła sama dwa razy się majtać - ale się ździwiłem
Pojarka 3.0 v6 89 r long, KUMHO KL-71 33x12,5x15 i Escape 12000lbs
Volvo TGB 11
tel. 606-301-656

Awatar użytkownika
gkozi
 
 
Posty: 1497
Rejestracja: śr lip 07, 2004 2:00 pm
Lokalizacja: zielonogórskie

Post autor: gkozi » śr maja 14, 2008 1:25 pm

nasmaruj - nie ma prawa się zacinać dobrze nasmarowany [oczywiście na temat wyboru smaru to zaraz się zacznie :D

nigdy nie zostawiać podniesionego auta i przełącznika w pozycji do opuszczania - może samoczynnie zacząć się opuszczać machając rurą - tak jak było u ciebie
Długi LC90 do jazdy, krótki GRat do zabawy

Awatar użytkownika
animaldziobak
Posty: 403
Rejestracja: wt cze 20, 2006 9:19 pm
Lokalizacja: Zabrze, Śląsk

Post autor: animaldziobak » śr maja 14, 2008 5:48 pm

gkozi pisze:nasmaruj - nie ma prawa się zacinać dobrze nasmarowany [oczywiście na temat wyboru smaru to zaraz się zacznie :D

nigdy nie zostawiać podniesionego auta i przełącznika w pozycji do opuszczania - może samoczynnie zacząć się opuszczać machając rurą - tak jak było u ciebie
Co do smarowania to czytałe również żeby tego ustrojstwa nie smarować bo się marasi i takie tam. Pisali coby coś podpiłować , ale fotek nie było więc się mi to potraciło wszystko - szczaw byłem i nie pokopiowałem sobie, a teraz znaleźć tego nie mogę.
Pojarka 3.0 v6 89 r long, KUMHO KL-71 33x12,5x15 i Escape 12000lbs
Volvo TGB 11
tel. 606-301-656

Awatar użytkownika
BENGI
Posty: 1811
Rejestracja: ndz lis 19, 2006 7:15 pm
Lokalizacja: Sędzisław/dolnośląskie
Kontaktowanie:

Post autor: BENGI » czw maja 22, 2008 2:28 pm

Ja mam żóltego Farm Jacka i też się zacinał. Okazało się że górny bolec miał na koncu zadzior :-? Po delikatnym przyszlifowaniu i przesmarowaniu śmiga już prawie rok, bez żadnych problemów. Oczywiście regularnie go smaruje :wink:
Uaz, Uaz, Nissan Szakal, 2xNissan Patrol K160, W160, Nissan Strzała, Y60 long
pzdr Mati ;)

Awatar użytkownika
jarek3050
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 81
Rejestracja: pn mar 31, 2008 1:52 pm
Lokalizacja: Wejherowo

Post autor: jarek3050 » czw maja 22, 2008 4:00 pm

Własnie mi sie wygiął wczoraj FarmJack w pałąk pod Patrolem. Dlatego, że nie chciał się opuscić i musiałem zjechać z niego (wszystko w terenie w błocie). Trochę udało mi się go wyprostować i chodzi. Ma ktoś sposób na prostowanie "tego" czy dać sobie na luz?! Nie wiem czy pod obciążeniem bedzie chodził. A wniosek z tego wszystkiego taki " nie kupujcie chinczyków" !! złudne oszczędności... dodałbym zdjęcie ale nie wiem jak ;-)

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Post autor: N2O » czw maja 22, 2008 9:18 pm

ja mam oryginał i go nie smaruję bo inaczej nie opuszcza(zacina się) :)21
dziś musiałem go użyć przez pól roku nie używanego i działa :lol:
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
hpx4000
 
 
Posty: 1019
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
Kontaktowanie:

Post autor: hpx4000 » czw maja 22, 2008 9:32 pm

Też mam oryginał kupiony kilka dni temu. Wczoraj był w błocie przez 20min i już nie chodzi… liczę że po umyciu zacznie działać. To jest strasznie zawodna konstrukcja
Ostatnio zmieniony czw maja 22, 2008 9:57 pm przez hpx4000, łącznie zmieniany 1 raz.
Range Rover V8 Outsourcing IT

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wyposażenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość