Tor dla walecznych.
Moderator: moralez
Tor dla walecznych.
Witam.Mam 6h ziemi z dostepem do cieku wodnego,bagienkami,dołami.teren zadrzewiony,ziemia piach do torfowego błota.Dojazd: od asfaltu 2km szutru.Może by tak zrobić tor do jazdy terenowej.Ziemia położona w okolicach Sierpca nad Skrwą.Czekam na pomysły.Artur
Re: Tor dla walecznych.
Był podobny wątek. Pomysłodawca został zasypany problemami typu zgody, ekolodzy itd. Z drugiej strony okolice Warszawy nie mają takiego obiektu, a Warszawa to dużo ludzi z pieniędzmi. Jest zamknięty tor LR i mały tor, głównie kładowy w Krzyczkach - przy ośrodku konferencyjnym, więc też raczej trudno dostępny. Poza tym różne dzikie miejscówki - mniej i bardziej ryzykowne.
Uważam, że aby coś takiego poważnie prowadzić potrzebne są:
Pieniądze, by zrobić jakąś wiatę, płot, tabliczki, mieć spychacz do poprawiania trasy, reklamę.
Dogadanie się z jakimiś dilerami terenówek na jazdy pokazowe, szkolenia dla klientów, prezentacje dla prasy itd.
Prowadzenie szkolenia (dla policjantów, leśników).\ i umieć je sprzedawać, co w jest sztuką
Współpraca z firmami od "integracji"
Organizacja rajdów
i pewnie raz na miesiąc da się zebrać ludzi na "pay and play" czyli płatny wjazd na tor, plus kiełbaski itd.
I trzeba dbać o PR.
Ogólnie kupa roboty z niepewnym zyskiem.
Drugim sposobem jest szeptany marketing na forum i u znajomych i branie po np. 30 PLN za wjazd (szczególnie jak się blisko mieszka i można dopilnować) do czasu aż się ktoś przyczepi (sąsiedzi, urząd skarbowy itd).
Jak zaczniesz działać, to jednego klienta będziesz miał, ale żadko
Uważam, że aby coś takiego poważnie prowadzić potrzebne są:
Pieniądze, by zrobić jakąś wiatę, płot, tabliczki, mieć spychacz do poprawiania trasy, reklamę.
Dogadanie się z jakimiś dilerami terenówek na jazdy pokazowe, szkolenia dla klientów, prezentacje dla prasy itd.
Prowadzenie szkolenia (dla policjantów, leśników).\ i umieć je sprzedawać, co w jest sztuką

Współpraca z firmami od "integracji"
Organizacja rajdów
i pewnie raz na miesiąc da się zebrać ludzi na "pay and play" czyli płatny wjazd na tor, plus kiełbaski itd.
I trzeba dbać o PR.
Ogólnie kupa roboty z niepewnym zyskiem.
Drugim sposobem jest szeptany marketing na forum i u znajomych i branie po np. 30 PLN za wjazd (szczególnie jak się blisko mieszka i można dopilnować) do czasu aż się ktoś przyczepi (sąsiedzi, urząd skarbowy itd).
Jak zaczniesz działać, to jednego klienta będziesz miał, ale żadko

Była Alfa 4x4, było Pajero, są Ssangyong i Subaru
Re: Tor dla walecznych.
napisz do @Gazfana ..
ostatnio stworzyli coś podobnego pod Wawa dla szkolenia przyszłych klientów LR;a ..
więc da się ale jak to wyglada w praktyce to już pisz na pw do niego
myśle że tak czy inaczej temat warty przedyskutowania ...
ostatnio stworzyli coś podobnego pod Wawa dla szkolenia przyszłych klientów LR;a ..
więc da się ale jak to wyglada w praktyce to już pisz na pw do niego


myśle że tak czy inaczej temat warty przedyskutowania ...
era Hdi
BYŁ-> Samurai, Y60 ..

BYŁ-> Samurai, Y60 ..
Re: Tor dla walecznych.
No dzięki za miłe słowo i odpowiedź.Chyba trzeba zacząć od przekopania się przez pozwolenia i przepisy.Nie mam jednak pojęcia ,jak taki tor powinien wygladać.Jakie przeszkody,jaka długośc itp.
Artur
Artur
Re: Tor dla walecznych.
Pisałem, bo widziałem taki tor w UK. Jakieś dwa ha terenz fórkami, koleinami, rowem z wodą, błotem itd. Ostre i dość długie podjazdy i zjazdy, ale przejezdne dla seryjnego auta, kawałek z błotem co zatrzyma każdego i poza tym terenem mizerny lasek z wyboistymi dróżkami, ale już żadko rozmieszczonymi, nie tak, jak w głównej części toru. Do tego stanowisko (naprzemienne doły do testowania wykrzyżu z dwoma wielkimi lustrami, by to podziwiać i wał do bezpiecznego trawersu. Obok baraczek z toaletą, ekspresem do kawy i salką do pokazów filmów szkoleniowych. Właściwie 90% przeszkód wyglądała na naturalne. A teraz najlepsze - na dzień dobry instruktaż bhp i prezentacja wyjść ewakuacyjnych, a ruch samochodów kontrolowany tak, jak odrzutowców z trotylem i dziećmi. Pełne bezpieczeństwo.
Była Alfa 4x4, było Pajero, są Ssangyong i Subaru
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość