Siemanko,
okazało się niestety (czego się wcześniej spodziewałem) że mam dwa różne dyfry w moim Bronco z 81. po załączeniu napędów i przejechaniu na żwirku ok 10 obrotów kół - dyfer przedniego mostu jest szybszy o jakąś 1/6 obrotu koła. Mój nowomechanik, który wskrzesił auto z martwych mówi, żeby po suchym w ogóle nie jeździć i tylko włączać na błoto, trawę, piach, wodę itp. Ale mu tłumaczę, że nie może być aż tak wielkiej różnicy, bo sypnie się reduktor i za nim pewnie skrzynia - a on swoje, żebym się nie przejmował i tylko włączał na błoto.
No to ratujcie - czy ktoś ma jakieś bebechy do tylniego dyfra? U mnie siedzi chyba 9 fordowska - czyli droga i rzadka - ale chętnie wymienię na inny, żeby wreszcie syfa gdzieś utopić w błocie - trochę pojeździć zanim stanie na zawsze. Wiem, że trzeba zdjąć obudowy i policzyć zęby na talerzu z przodu, żeby coś dopasować - ale może znacie kogoś, kto ma jakieś części, żeby zrobić to szybko i za jednym zamachem.
Potrzebuję też konkretny namiar na gościa, który dorabia polibusze - ja muuuuszę wymienić gumy na wahaczach tylnie na śrubie, bo gumy tnie i nie mogę ustawić zbieżności, itp.
NO TO RATUJCIE!!!
Ratujcie!!! Kto ma jakieś dyfry do Fordziaków???
Moderator: Student
Ratujcie!!! Kto ma jakieś dyfry do Fordziaków???
Bogas
Stan Bronco: BRAK
Stan Bronco: BRAK
I zesrało się troszkę ciężko będzie z tymi dyframi ale może od explozji by środeczek podebrał. Mieliśmy jeszcze jeśenią komplet pięknuch dyfrów do blazera ale kolo z lublina połknoł węc nie bardzo pomogę istnieje też możność podebrania od econoline ma ztyłu 9 tylko te przełożenia.
GMC SIERRA 5300 V8 4X4 PICK-UP
NISSAN PATROL GR 3.0 LIFT 10 35X12.5X15
NISSAN PATROL GR 3.0 LIFT 10 35X12.5X15
dzięki za rady- może faktycznie trzeba by włożyć Dana 60 -tylko, właśnie, czy te pieruńskie przełożenia się dobierze...
Jak wyruszę niebiesko białym, to czarnego odstawiam na kołki i każe nowomechanikowi rozbierać do bólu i będziemy szukać, od Maćka Skure, wezmę wreszcie polibusze na wahacze i będę mógł zrobić zbieżność i może go trochę opuszczę z tyłu, bo jest pochylony do przodu tak dziwnie - różnej wielkościlifty na budzie. Facetom głowy skręca jak się oglądają, ale to pochylenie do przodu nie jest potrzebne za bardzo a 35 MT pewnie i tak nie wejdą jakbym chciał do extremu po wymianie talerza i ataku. Byleby tylko kaska była....
Jak wyruszę niebiesko białym, to czarnego odstawiam na kołki i każe nowomechanikowi rozbierać do bólu i będziemy szukać, od Maćka Skure, wezmę wreszcie polibusze na wahacze i będę mógł zrobić zbieżność i może go trochę opuszczę z tyłu, bo jest pochylony do przodu tak dziwnie - różnej wielkościlifty na budzie. Facetom głowy skręca jak się oglądają, ale to pochylenie do przodu nie jest potrzebne za bardzo a 35 MT pewnie i tak nie wejdą jakbym chciał do extremu po wymianie talerza i ataku. Byleby tylko kaska była....
Bogas
Stan Bronco: BRAK
Stan Bronco: BRAK
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości