Ford Mverick II 2,0 benzyna,manual
Moderator: Student
Ford Mverick II 2,0 benzyna,manual
Witam!
Chciałbym kupić forda Mverick'a II z 200-2004 roku 2,0 benzyna w manualu, no i właśnie...
nigdzie zbytnio nie ma opinii na temat tego modelu. Miałem Mitschubisi Pjero Pinin Full Time ,którego właśnie sprzedałem (WSZECHOBECNA RDZA!!!) a teraz poszukuję podobnego auta (dojazd po drogach gruntowych na wsi).
Miałbym gorącą prośbę do Szanownych Kolegów o ewentualne podpowiedzi i oceny tego modelu. BĘDĘ BARDZO WDZIĘCZNY ZA POMOC.Z GÓRY DZIĘKUJĘ.POZDRAWIAM
Chciałbym kupić forda Mverick'a II z 200-2004 roku 2,0 benzyna w manualu, no i właśnie...
nigdzie zbytnio nie ma opinii na temat tego modelu. Miałem Mitschubisi Pjero Pinin Full Time ,którego właśnie sprzedałem (WSZECHOBECNA RDZA!!!) a teraz poszukuję podobnego auta (dojazd po drogach gruntowych na wsi).
Miałbym gorącą prośbę do Szanownych Kolegów o ewentualne podpowiedzi i oceny tego modelu. BĘDĘ BARDZO WDZIĘCZNY ZA POMOC.Z GÓRY DZIĘKUJĘ.POZDRAWIAM
Re: Ford Mverick II 2,0 benzyna,manual
Pinin i Pajero to 2 różne auta.
Pajero większe cięższe i solidniejsze.
Nie ma w nim jakichś wyjątkowych rzeczy na które trzeba zwrócić uwagę przy zakupie.
Trzeba mu się przyjrzeć tak jak każdemu innemu samochodowi.
Jeśli znajdziesz zadbany egzemplarz to kupuj i już.
Pajero większe cięższe i solidniejsze.
Nie ma w nim jakichś wyjątkowych rzeczy na które trzeba zwrócić uwagę przy zakupie.
Trzeba mu się przyjrzeć tak jak każdemu innemu samochodowi.
Jeśli znajdziesz zadbany egzemplarz to kupuj i już.
FON 666 131 133
Re: Ford Mverick II 2,0 benzyna,manual
Dzięki za odpowiedź.Pozdrawiam
Re: Ford Mverick II 2,0 benzyna,manual
Byłbym wdzięczny za kontakt z posiadaczami w/w auta. Aktualnie mam kłopot ze znalezieniem spustów oleju z reduktora i tylnego dyfra. Poza tym cieknie mi simering na wejsciu wału do dyfra i czort wie gdzie szukać jego rozmiarów.
Daihatsu Feroza 1,6 93' --> Ford Maverick 2,0 02'
Re: Ford Mverick II 2,0 benzyna,manual
Na forum mazdy pewnie więcej się Panowie dowiecie.
Re: Ford Mverick II 2,0 benzyna,manual
Raczej nissanaDżem pisze:Na forum mazdy pewnie więcej się Panowie dowiecie.

F150 302 V8
Re: Ford Mverick II 2,0 benzyna,manual
NIE, RACZEJ MAZDY!Kuba M. pisze:Raczej nissanaDżem pisze:Na forum mazdy pewnie więcej się Panowie dowiecie.

Re: Ford Mverick II 2,0 benzyna,manual
Dżem pisze:NIE, RACZEJ MAZDY!Kuba M. pisze:Raczej nissanaDżem pisze:Na forum mazdy pewnie więcej się Panowie dowiecie.




Nie wiedziałem, że nie każdy maverick to terrano


F150 302 V8
Re: Ford Mverick II 2,0 benzyna,manual
Mazdy, mazdy... zarzuciłem sieci, ale mam wątpliwości czy cos z tego wyniknie..
Daihatsu Feroza 1,6 93' --> Ford Maverick 2,0 02'
Re: Ford Mverick II 2,0 benzyna,manual
Kuba M. pisze:![]()
![]()
Już uzupełniłem wiedzę
![]()
Nie wiedziałem, że nie każdy maverick to terrano![]()
a takiego mavericka widziales


nissan wd21 -> forek sf
GSX 1200 F
i tak dalej...
GSX 1200 F
i tak dalej...
Re: Ford Mverick II 2,0 benzyna,manual
Mavericki w różnych wersjach z tego co widziałem w katalogach były produkowane od lat 60tych.
Szukam rolety do niego w przystępnej cenie, albo bym dopasował z czegos innego, tylko zeby miala ok.132cm szerokosci w mocowaniu za siedzeniami i 126cm przynajmniej na mocowaniu przy klapie. Gdyby ktos z kolegów stwierdził w swoim aucie taką, bardzo prosze o info.
Szukam rolety do niego w przystępnej cenie, albo bym dopasował z czegos innego, tylko zeby miala ok.132cm szerokosci w mocowaniu za siedzeniami i 126cm przynajmniej na mocowaniu przy klapie. Gdyby ktos z kolegów stwierdził w swoim aucie taką, bardzo prosze o info.
Daihatsu Feroza 1,6 93' --> Ford Maverick 2,0 02'
Re: Ford Mverick II 2,0 benzyna,manual
Mam problem, może komuś się coś nasunie. Auto na zimnym silniku nie wchodzi w obroty. Jak startuje z rana mam problem z wyjechaniem pod górkę z parkingu. jak przycisnę raptownie pedał gazu, żadnej reakcji, jeśli powoli, to jakoś sie wkręci. Dzieje sie tak po jakieś 0,5 min po odpaleniu. Moim zdaniem za szybko schodzi z ssania. Żadnych błędów komputer nie notuje. Na ciepło podłączony pod komputer pokazuje wszystko w normie. Trudno mi auto zostawić u mechanika na noc, zeby zobaczył jak jest na zimno. Mówi żeby jeździć aż całkiem padnie, wtedy sie zdiagnozuje:). Na ciepłym czasem falują wolne obroty. Poza tym od nowości jakoś tak stopniowo schodzi z obrotów podczas zmiany biegów, nie płynnie, tylko tak na 3tys. chwila, 2tys. i dopiero 1tys., nie przeszkadzało mi to do tej pory, ale może ma to jakiś związek.
Świeczki, przewody zmienione, rurki gumiaste przejrzane:) i dalej zonk.
Świeczki, przewody zmienione, rurki gumiaste przejrzane:) i dalej zonk.
Daihatsu Feroza 1,6 93' --> Ford Maverick 2,0 02'
Re: Ford Mverick II 2,0 benzyna,manual
Nie jestem na 100% pewien ale twoje problemy mogą być spowodowane przez silniczek krokowy
Czerwona gitara 1,6 8v1999 LPG,lift 4' BFG MT KM2 hi-lift blokada LSD
Suzuki DR-Z 400
Honda CR-V III
Suzuki DR-Z 400
Honda CR-V III
Re: Ford Mverick II 2,0 benzyna,manual
Dzięki. Zajrzymy i tam. Właśnie padło sprzęgło, więc chciał, nie chciał postoi parę dni u mechanika, to się zajrzy tu i tam.
Daihatsu Feroza 1,6 93' --> Ford Maverick 2,0 02'
Re: Ford Mverick II 2,0 benzyna,manual
Przepływomierz powietrza obstawiam. Przerabiałem to kiedyś w Primerze.
Re: Ford Mverick II 2,0 benzyna,manual
Też mi się to nasunęło. Zrobiłem doświadczenie i odpaliłem na zimno z odpiętym przepływomierzem. Zachował się zupełnie tak samo źle jak z podpiętym. Bez różnicy. Z tym, że check się zapalił i z tydzień jeździłem z palącym się checkiem. Nie zgasł już po podpięciu. Po tygodniu zresetowałem błędy. Pokazywał coś o temperaturze powietrza dolotowego.
Daihatsu Feroza 1,6 93' --> Ford Maverick 2,0 02'
Re: Ford Mverick II 2,0 benzyna,manual
Komputer powoli dostraja dozowanie paliwa do "odjeżdżającego" przepływomierza aż zaczyna być lipa ale nie pokaże błędu. Po wykasowaniu danych z nastawami i ponownym uruchomieniu może już wejść w tryb serwisowy. Nie da rady dostroić nastawów do tak "odjechanej" charakterystyki przepływomierza.
Re: Ford Mverick II 2,0 benzyna,manual
Coś w tym jest co mówisz
Otóż nie dodałem, ze fordzina jest zagazowany. Jak sie to wszystko zaczęło, to po jakimś czasie zajrzałem do mapy gazu i benzyny, okazało się, że się całkiem rozjechały, a pokrywały się kiedyś idealnie. Myślałem, że to coś z gazem się porobiło, ale może być jak mówisz, że to krzywa benzyny "odjechała". Widzę na alledrogo przepływki po jakieś 80zł. Chyba nabędę i się zobaczy. Dzięki za odpowiedzi:)

Daihatsu Feroza 1,6 93' --> Ford Maverick 2,0 02'
Re: Ford Mverick II 2,0 benzyna,manual
Nie mapy gazu i beny ale rozjeżdżają się mapy długoterminowe i chwilowe czy jakoś tak (pewnie mylę nazewnictwo). To samo było u mnie i zero błędu przepływki na odbII.
Re: Ford Mverick II 2,0 benzyna,manual
Niestety wymiana przepływki nic nie dała. Myślę o jakimś czujniku temperatury, ale z tego co widze, jest tylko jeden ktory steruje i wskaznikiem na tablicy i wtryskiem. Padł juz kiedys, ale wtedy tablica zgłupiała, obroty szalały, wentylatory chodzily caly czas, check sie zaswiecil. Teraz nic takiego sie nie dzieje, wiec nie wiem. Jezdze popsutym autem
Wolnym czasem sprobuje jeszcze dostac sie do krokowca, w tym aucie to nie lada wyzwanie.

Daihatsu Feroza 1,6 93' --> Ford Maverick 2,0 02'
Re: Ford Mverick II 2,0 benzyna,manual
Jak to ukąsić? Sprawdzić, czy to własnie to?
Daihatsu Feroza 1,6 93' --> Ford Maverick 2,0 02'
Re: Ford Mverick II 2,0 benzyna,manual
Mam następną zagwozdkę. Pare razy padało mi ładowanie. Czarodziejsko altek ładował po wyjęciu z auta, a za parę miesięcy znów padał i to samo. Na pałe wymieniłem regulator napięcia i znowu parę miesięcy było dobrze. Gdy padł po raz kolejny postanowiłem nabyć nowy alternator. Kupiłem po numerach katalogowych regenerowany alternator, ale Bosch (dotychczas Motorcraft), niby wszystko to samo, pasuje, wtyk z regulatora na trzy piny, wtyczka pasuje, a jednak...Ładowanie jest, 14,2-14,3V, ale nie daje do komputera sygnału z ładowania. Kontrolka gaśnie po odpaleniu, ale po kilkudziesięciu sekundach się zapala. Dodatkowo, podczas jazdy gubi obroty biegu jałowego aż czasem gaśnie po dojezdzie do skrzyzowania na przykład. Oznaczenia pinów w Motorcraft: FR SIG A+ (regulator xw4u-10c359-ab) a w Bosch L DFM S (98BB10300BC). Czy mógłby mi ktoś rozszyfrować jakie napięcia gdzie są? Podjrzewam, że trzeba pozamieniać kabelki, ale który z którym zamienić?
Dzięki serdeczne z góry.
Dzięki serdeczne z góry.
Daihatsu Feroza 1,6 93' --> Ford Maverick 2,0 02'
Re: Ford Mverick II 2,0 benzyna,manual
Wszystkie te Mazdo/Fordy takie są kapryśne trochę ?
Się nad takim dla żony zastanawiam.
Się nad takim dla żony zastanawiam.

Zdrapek i poharatka
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość